Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку- 2 Лоти
Очікувана вартість
169 700,00 UAH
UA-2019-10-04-001187-b f57e7cc62a20429795e40442d2457b9b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Книш

+380972216347 crlpustlv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Пустомитівської районної ради "Пустомитівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998035
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., м. Пустомити, вул. Грушевського, 7
Контактна особа: Михайло Книш
+380972216347
crlpustlv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 13:16
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 12:49
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 12:49
Очікувана вартість: 169 700,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Тендерна документація

04 жовтня 2019 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 13:16
в-46ТД (1,2,3,4,6).doc
04 жовтня 2019 13:16
Додат.5 Розр.тенд.пропоз.) 19р.xlsx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 152 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 520,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 жовтня 2019 15:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

26 шт
ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, М.Пустомити , Грушевського,7
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 13:16
в-46ТД (1,2,3,4,6).doc
04 жовтня 2019 13:16
Додат.5 Розр.тенд.пропоз.) 19р.xlsx

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 жовтня 2019 09:52
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 10:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 2. Гарантійний лист про те, що запропонований товар повністю відповідає Технічному завданню (Додаток 4 цієї документації) (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу кольорової сканкопії документа в форматі pdf)
Або у випадку розбіжності, порівняльну таблицю де зазначається параметри Замовника (Додаток 4 цієї документації) та параметри Учасника. Також Учасник повинен довести Замовнику, що запропонований ним товар повністю еквівалентний з товаром наведеним в Додатку 4 цієї документації. На підтвердження відповідності еквіваленту запропонованого Учасником, останній повинен надати гарантійний лист від виробника еквівалентного товару про те, що такий товар повністю відповідає товару зазначеного Замовником у технічному завданні. (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу в форматі pdf, xls, xlsx)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 жовтня 2019 11:36
Коментар щодо відміни: в зв'язку з неможливістю усунути порушення оприлюднення
Документи:
17 жовтня 2019 11:36
Електронний підпис
17 жовтня 2019 11:35
Протокол відміни.pdf