Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку- 2 Лоти
Очікувана вартість
169 700,00 UAH
UA-2019-10-04-001187-b ● f57e7cc62a20429795e40442d2457b9b
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Пустомитівської районної ради "Пустомитівська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01998035 |
Місцезнаходження: | 81100, Україна , Львівська обл., м. Пустомити, вул. Грушевського, 7 |
Контактна особа: |
Михайло Книш +380972216347 crlpustlv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2019 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2019 12:49 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2019 12:49 |
Очікувана вартість: | 169 700,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
04 жовтня 2019 13:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2019 13:16 |
в-46ТД (1,2,3,4,6).doc | |
04 жовтня 2019 13:16 |
Додат.5 Розр.тенд.пропоз.) 19р.xlsx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 152 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 520,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Початок: 22 жовтня 2019 15:26
Позиції
26 шт
ДК 021:2015 код 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81100, Україна, Львівська область, М.Пустомити , Грушевського,7
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2019 13:16 |
в-46ТД (1,2,3,4,6).doc |
04 жовтня 2019 13:16 |
Додат.5 Розр.тенд.пропоз.) 19р.xlsx |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 жовтня 2019 09:52
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 10:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 2. Гарантійний лист про те, що запропонований товар повністю відповідає Технічному завданню (Додаток 4 цієї документації) (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу кольорової сканкопії документа в форматі pdf)
Або у випадку розбіжності, порівняльну таблицю де зазначається параметри Замовника (Додаток 4 цієї документації) та параметри Учасника. Також Учасник повинен довести Замовнику, що запропонований ним товар повністю еквівалентний з товаром наведеним в Додатку 4 цієї документації. На підтвердження відповідності еквіваленту запропонованого Учасником, останній повинен надати гарантійний лист від виробника еквівалентного товару про те, що такий товар повністю відповідає товару зазначеного Замовником у технічному завданні. (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу в форматі pdf, xls, xlsx)
Або у випадку розбіжності, порівняльну таблицю де зазначається параметри Замовника (Додаток 4 цієї документації) та параметри Учасника. Також Учасник повинен довести Замовнику, що запропонований ним товар повністю еквівалентний з товаром наведеним в Додатку 4 цієї документації. На підтвердження відповідності еквіваленту запропонованого Учасником, останній повинен надати гарантійний лист від виробника еквівалентного товару про те, що такий товар повністю відповідає товару зазначеного Замовником у технічному завданні. (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу в форматі pdf, xls, xlsx)
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 17 жовтня 2019 11:36 |
Коментар щодо відміни: | в зв'язку з неможливістю усунути порушення оприлюднення |
Документи:
17 жовтня 2019 11:36
|
Електронний підпис |
17 жовтня 2019 11:35
|
Протокол відміни.pdf |