Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітор 21.5" Philips V-line 223V5LSB (Для кабінету інформатики ЗЗСО№4)
Очікувана вартість
13 800,00 UAH
UA-2019-10-04-001054-c 18365c8c999744c1a89d4198cefb0f6c
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербицька Надія Валеріївна

+380484927626 nadiavv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім"ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Вербицька Надія Валеріївна
+380484927626
nadiavv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 11:01
Очікувана вартість: 13 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
Монітор 21.5" Philips V-line 223V5LSB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Ізмаїльська,130 - ЗЗСО№4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений товар здійснюється, за наявності бюджетного фінансування, протягом 10 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 14:38
цінова пропозиція.docx
04 жовтня 2019 14:38
Технічні вимоги.docx
04 жовтня 2019 14:38
Договір- проект.doc
04 жовтня 2019 14:38
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 жовтня 2019 09:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" 13 456,00
UAH з ПДВ
12 298,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 13 170,00
UAH з ПДВ
12 708,00
UAH з ПДВ
Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 13 764,00
UAH з ПДВ
13 764,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 22:50
ПРОПОЗИЦІЯ_12708_00.pdf
09 жовтня 2019 15:29
32 СЕРТИФІКАТ Philips.pdf
09 жовтня 2019 15:29
Уставні_завірені.zip
09 жовтня 2019 15:29
30 СЕРТИФІКАТ Philips.pdf
09 жовтня 2019 15:29
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 жовтня 2019 15:29
29 СЕРТИФІКАТ Philips.pdf
09 жовтня 2019 15:29
31 СЕРТИФІКАТ Philips.pdf
09 жовтня 2019 15:29
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"
#43139923
Відхилено 12 298,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2019 12:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 12 708,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 15:23

Документи

15 жовтня 2019 12:56
Протокол рішення ТК

Документи

17 жовтня 2019 15:22
Протокол рішення ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
12 708,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2019 15:22
Протокол рішення ТК

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2019 18:04
Договір укладений
01 листопада 2019 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 708,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 118,00 UAH)