Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Солочинська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 25445006 |
Місцезнаходження: | 89302, Україна , Закарпатська обл., Свалявський район, с. Солочин, будинок 241 "А" |
Контактна особа: |
Наталія Куцкір +380502863670 solochin.sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
04 жовтня 2019 11:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2019 11:25 |
009.jpg | |
04 жовтня 2019 11:25 |
007.jpg | |
04 жовтня 2019 11:25 |
008.jpg |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-08-000023 ● 85fbfa953e7642bca3cd805eaa797c33
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2019 17:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.10.2019 №39
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 08.10.2019 № 39
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-10-04-000707-b 04.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2019-10-04-000785-b 04.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2019-10-04-000734-b 04.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2019-10-04-000660-b 04.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-09 15:48:10
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дамби в с.Солочин Свалявського району, біля дворогосподарства № 74 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-04-000734-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснення з питання наявності підстав для укладання договору від 04.10.2019 № 4, на закупівлю послуг з поточного ремонту дамби в с.Солочин Свалявського району, біля дворогосподарства № 74 (код ДК 021:2015:99999999-9 — Не відображене в інших розділах) без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи, що Солочинською сільською радою вже здійснено закупівлю на послуги з поточного ремонту дамби в с.Солочин Свалявського району та заключено договори № 2 та № 3 від 13.09.2019, № 6 та № 7 від 04.10.2019 на загальну суму 493 821,60 гривень, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника - код ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-15 11:26:50
Відповідь на запит
Солочинська сільська рада на ваш запит у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дамби в с.Солочин Свалявського району, біля дворогосподарства № 74 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-08-00002485-b) надає інформацію щодо підстав укладання договору в системі закупівель. Внаслідок значного погіршення погодних умов – проходження сильних опадів, ерозія поглиблюється, що створює загрозу руйнування сільської дороги та пошкодження майна біля деяких дворогосподарств с.Солочин, а саме біля дворогосподарства №74.
Про запобігання подальшого руйнування габіонного укріплення берега та з метою ліквідації наслідків пошкодження дамби проходження паводку на потічку «Тесаник» в с.Солочин, виникла необхідність виконати комплекс ремонтно - відновлювальних робіт, що підтверджено дефектним актом від 03.10.2019 року.Додається.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-10-15 11:28:38
Відповідь на запит
Солочинська сільська рада на ваш запит у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дамби в с.Солочин Свалявського району, біля дворогосподарства № 74(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-08-000024-b) надає інформацію щодо підстав укладання договору в системі закупівель. Внаслідок значного погіршення погодних умов – проходження сильних опадів, ерозія поглиблюється, що створює загрозу руйнування сільської дороги та пошкодження майна біля деяких дворогосподарств с.Солочин, а саме біля дворогосподарства №74.
Про запобігання подальшого руйнування габіонного укріплення берега та з метою ліквідації наслідків пошкодження дамби проходження паводку на потічку «Тесаник» в с.Солочин, виникла необхідність виконати комплекс ремонтно- відновлювальних робіт, що підтверджено дефектним актом від 03.10.2019 року.Додається.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2019-10-15 14:17:57
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дамби в с.Солочин Свалявського району, біля дворогосподарства № 74 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-04-000734-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснення з питання чи перебуває на балансі Солочинської сільської ради дамба на якій проводився поточний ремонт та на якому субрахунку проводиться облік з зазначенням її балансової вартості?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення просимо надати, у разі наявності інвентарну картку основного засобу та зазначити відомості щодо протяжності дамби.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-10-16 14:20:19
Відповідь
Солочинська сільська рада на ваш запит у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дамби в с.Солочин Свалявського району, біля дворогосподарства № 196 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-04-000785-b) надає пояснення, а саме :
- дамба на якій проводився поточний ремонт перебуває на балансі Солочинської сільської ради з червня 2006 року;
- облік дамби проводиться на субрахунку - 103(1013);
- балансова вартість – 587,2 тис.грн.
- відомості щодо протяжності дамби – 2000м.
Додаток: Інвентарна картка № 13 інвентарний № 10330013– на 1 арк.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.)
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-11-08-000002
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2019 № 42
Ужгород
Про призначення
перевірки закупівлі
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 11 листопада 2019 року проведення протягом 7 робочих днів перевірки закупівель за наступними ідентифікаторами закупівель: UA-2019-10-04-000734-b, UA-2019-10-04-000707-b, UA-2019-10-04-000785-b та UA-2019-10-04-000660-b, здійснених Солочинською сільською радою.
2. Начальнику відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Михайло ФЕДАК
2019-11-08 15:55:58
Ризики, що спрацювали
RISK2-5_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НТЛ ГАРАНТ-БУД" #33266067 |
Переможець |
199 815,60
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2019 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 11:28
|
009.jpg | укладений |
04 жовтня 2019 11:28
|