Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дамби в с.Солочин Свалявського району, біля дворогосподарства №74
Очікувана вартість
199 815,60 UAH
UA-2019-10-04-000734-b f14bf43002084a49afbf798b1d53c64f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Куцкір

+380502863670 solochin.sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солочинська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 25445006
Місцезнаходження: 89302, Україна , Закарпатська обл., Свалявський район, с. Солочин, будинок 241 "А"
Контактна особа: Наталія Куцкір
+380502863670
solochin.sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дамби в с.Солочин Свалявського району, біля дворогосподарства №74
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89313, Україна, Закарпатська область, с.Поляна, Петрова,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
ДК 018-2000: 1220.1 — Будівлі органів державного та місцевого управління

Тендерна документація

04 жовтня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 11:25
009.jpg
04 жовтня 2019 11:25
007.jpg
04 жовтня 2019 11:25
008.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-08-000023 ● 85fbfa953e7642bca3cd805eaa797c33
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2019 17:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.10.2019 №39
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 08.10.2019 № 39
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-10-04-000707-b 04.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2019-10-04-000785-b 04.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2019-10-04-000734-b 04.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2019-10-04-000660-b 04.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-09 15:48:10

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дамби в с.Солочин Свалявського району, біля дворогосподарства № 74 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-04-000734-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснення з питання наявності підстав для укладання договору від 04.10.2019 № 4, на закупівлю послуг з поточного ремонту дамби в с.Солочин Свалявського району, біля дворогосподарства № 74 (код ДК 021:2015:99999999-9 — Не відображене в інших розділах) без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи, що Солочинською сільською радою вже здійснено закупівлю на послуги з поточного ремонту дамби в с.Солочин Свалявського району та заключено договори № 2 та № 3 від 13.09.2019, № 6 та № 7 від 04.10.2019 на загальну суму 493 821,60 гривень, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника - код ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-15 11:26:50

Відповідь на запит

Солочинська сільська рада на ваш запит у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дамби в с.Солочин Свалявського району, біля дворогосподарства № 74 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-08-00002485-b) надає інформацію щодо підстав укладання договору в системі закупівель. Внаслідок значного погіршення погодних умов – проходження сильних опадів, ерозія поглиблюється, що створює загрозу руйнування сільської дороги та пошкодження майна біля деяких дворогосподарств с.Солочин, а саме біля дворогосподарства №74.
Про запобігання подальшого руйнування габіонного укріплення берега та з метою ліквідації наслідків пошкодження дамби проходження паводку на потічку «Тесаник» в с.Солочин, виникла необхідність виконати комплекс ремонтно - відновлювальних робіт, що підтверджено дефектним актом від 03.10.2019 року.Додається.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-10-15 11:28:38

Відповідь на запит

Солочинська сільська рада на ваш запит у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дамби в с.Солочин Свалявського району, біля дворогосподарства № 74(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-08-000024-b) надає інформацію щодо підстав укладання договору в системі закупівель. Внаслідок значного погіршення погодних умов – проходження сильних опадів, ерозія поглиблюється, що створює загрозу руйнування сільської дороги та пошкодження майна біля деяких дворогосподарств с.Солочин, а саме біля дворогосподарства №74.
Про запобігання подальшого руйнування габіонного укріплення берега та з метою ліквідації наслідків пошкодження дамби проходження паводку на потічку «Тесаник» в с.Солочин, виникла необхідність виконати комплекс ремонтно- відновлювальних робіт, що підтверджено дефектним актом від 03.10.2019 року.Додається.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2019-10-15 14:17:57

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дамби в с.Солочин Свалявського району, біля дворогосподарства № 74 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-04-000734-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснення з питання чи перебуває на балансі Солочинської сільської ради дамба на якій проводився поточний ремонт та на якому субрахунку проводиться облік з зазначенням її балансової вартості?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення просимо надати, у разі наявності інвентарну картку основного засобу та зазначити відомості щодо протяжності дамби.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-10-16 14:20:19

Відповідь

Солочинська сільська рада на ваш запит у межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дамби в с.Солочин Свалявського району, біля дворогосподарства № 196 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-04-000785-b) надає пояснення, а саме :
- дамба на якій проводився поточний ремонт перебуває на балансі Солочинської сільської ради з червня 2006 року;
- облік дамби проводиться на субрахунку - 103(1013);
- балансова вартість – 587,2 тис.грн.
- відомості щодо протяжності дамби – 2000м.
Додаток: Інвентарна картка № 13 інвентарний № 10330013– на 1 арк.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-08-000002

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

08.11.2019 № 42

Ужгород

Про призначення
перевірки закупівлі

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 11 листопада 2019 року проведення протягом 7 робочих днів перевірки закупівель за наступними ідентифікаторами закупівель: UA-2019-10-04-000734-b, UA-2019-10-04-000707-b, UA-2019-10-04-000785-b та UA-2019-10-04-000660-b, здійснених Солочинською сільською радою.
2. Начальнику відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.




В.о. начальника Михайло ФЕДАК

2019-11-08 15:55:58


Ризики, що спрацювали

RISK2-5_2

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НТЛ ГАРАНТ-БУД"
#33266067
Переможець 199 815,60
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 11:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 11:28
009.jpg укладений
04 жовтня 2019 11:28