Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 40108583 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15 |
Контактна особа: |
Федорищев Артем Юрійович +380442719516 104urz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2019 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 15:34 |
Очікувана вартість: | 23 876 152,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 350000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2019 17:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2019 17:11 |
Тендерна документація.doc | |
04 жовтня 2019 17:11 |
Додаток _7 до тендерної документації.docx | |
04 жовтня 2019 17:11 |
Додаток _ 6 до тендерної документації.doc | |
04 жовтня 2019 17:11 |
Додаток _ 5 до тендерної документації.doc | |
04 жовтня 2019 17:11 |
Додаток _ 4 до тендерної документації.doc | |
04 жовтня 2019 17:11 |
Додаток _ 3 до тендерної документації.doc | |
04 жовтня 2019 17:11 |
Додаток _ 2 до тендерної документації.doc | |
04 жовтня 2019 17:11 |
Додаток _ 1 до тендерної документації.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-01-000030 ● bfb3dd2ed96e40a8826b3206be365b51
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2019 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.11.2019 № 313
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-10-04-000709-a 04.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-15 14:04:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі ізолятора тимчасового тримання (ІТТ) Головного управління Національної поліції у м. Києві за адресою: м. Київ, Косогірний провулок, 7 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2019-10-04-000709-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Пунктом 7 розділу ІІІ та підпунктом 3.4 таблиці 3 продовження додатка № 1 тендерної документації Замовник вимагає: якщо до виконання робіт учасником передбачається можливість залучення субпідрядних організацій, такий учасник у складі своєї пропозиції додатково подає довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника (довідка повинна містити повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання), а також інші документи передбачені підпунктами 3.4.1 - 3.4.4 таблиці 3 продовження додатка 1 тендерної документації.
Учасник ТОВ «АМС БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 17.10.2019 № 329/10-2019, у якій зазначив, що не планує залучати субпідрядні організації для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Водночас у тендерній пропозиції учасника ТОВ «АМС БУД» міститься лист-гарантія від 17.10.2019 № 335/10-2019 та довідка від 17.10.2019
№ 323/10-2019, а також низка інших документів, згідно з якими учасник
ТОВ «АМС БУД» планує для виконання транспортних послуг і вантажно-розвантажувальних робіт, а також для виконання робіт протипожежного призначення залучити субпідрядні організації ФОП Бахмет Микола Олексійович та ТОВ «ВИД» відповідно.
З огляду на викладене, прошу пояснити, якими саме документами керувалося Головне управління Національної поліції у місті Києві при прийнятті рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника
ТОВ «АМС БУД» вимогам тендерної документації в частині вимоги стосовно залучення субпідрядних організацій.
Пояснення просимо надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-20 18:54:10
Пояснення ГУНП у м. Києві
Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ та підпунктом 3.4 таблиці 3 продовження додатка № 1 тендерної документації Замовник вимагає: якщо до виконання робіт учасником передбачається можливість залучення субпідрядних організацій, такий учасник у складі своєї пропозиції додатково подає довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника (довідка повинна містити повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання), а також інші документи передбачені підпунктами 3.4.1 - 3.4.4 таблиці 3 продовження додатка 1 тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМС БУД» міститься лист-гарантія від 17.10.2019 № 335/10-2019 та довідка від 17.10.2019 № 323/10-2019, а також низка інших документів, згідно з якими учасник ТОВ «АМС БУД» планує для виконання транспортних послуг і вантажно-розвантажувальних робіт, а також для виконання робіт протипожежного призначення залучити субпідрядні організації ФОП Бахмет Микола Олексійович та ТОВ «ВИД» відповідно.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до умов документації, Учасник ТОВ «АМС БУД» надав інформацію щодо залучення субпідрядних організацій відповідно до вимог тендерної документації. Додатково, відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ документації встановлено, що формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать:
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ "АМС БУД" відповідає кваліфікаційним умовам тендерної документації та відповідно до ч. 6 ст. 28 , ч. 1 ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі" ТОВ "АМС БУД" визначено переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до інформації в оголошенні UA-2019-10-04-000709-a Замовником завершено процедуру відкритих торгів відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та Регламенту авторизованого електронного майданчика. Враховуючи вищевикладене, замовником відсутня можливість усунення встановленого порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) тендерної пропозиції учасника.
2019-12-02 18:41:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМС БУД" #39556898 |
Переможець |
21 815 256,32
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2019 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 09:48
|
290 Додаткова.pdf | укладений |
21 квітня 2023 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 12:43
|
259.pdf | зміни до договору |
31 березня 2023 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2022 14:15
|
705.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2022 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2021 12:24
|
Підписаний контракт | зміни до договору |
22 червня 2021 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 10:28
|
3132 (1).pdf | зміни до договору |
21 вересня 2020 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 16:52
|
ітт.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2020 16:48
|
сканирование0011.pdf | зміни до договору |
19 червня 2020 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 12:49
|
Підписаний контракт | укладений |
08 листопада 2019 12:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №631ВПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3/297ВПЗ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №631ВПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/297ВПЗ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №631ВПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №631ВПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 631ВПЗ/350ВПЗ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №631ВПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 705 ВПЗ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна керівника та юр. адреси |
Номер договору про закупівлю: | №631ВПЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 259 ВПЗ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |