Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт будівлі ізолятора тимчасового тримання (ІТТ) Головного управління Національної поліції у м. Києві за адресою: м. Київ, Косогірний провулок, 7
Очікувана вартість
23 876 152,00 UAH
UA-2019-10-04-000709-a 8a22d9d007254a32a01fc78fc4cd8bdb
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорищев Артем Юрійович

+380442719516 104urz@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 40108583
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Контактна особа: Федорищев Артем Юрійович
+380442719516
104urz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 15:34
Очікувана вартість: 23 876 152,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт будівлі ізолятора тимчасового тримання (ІТТ) Головного управління Національної поліції у м. Києві за адресою: м. Київ, Косогірний провулок, 7
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі ізолятора тимчасового тримання (ІТТ) Головного управління Національної поліції у м. Києві за адресою: м. Київ, Косогірний провулок, 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, Київ, провулок Косогірний, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-01-000030 ● bfb3dd2ed96e40a8826b3206be365b51
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019 15:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

01.11.2019 № 313

Київ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313


Витяг з переліку
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2019-10-04-000709-a 04.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-15 14:04:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі ізолятора тимчасового тримання (ІТТ) Головного управління Національної поліції у м. Києві за адресою: м. Київ, Косогірний провулок, 7 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2019-10-04-000709-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-¹ Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Пунктом 7 розділу ІІІ та підпунктом 3.4 таблиці 3 продовження додатка № 1 тендерної документації Замовник вимагає: якщо до виконання робіт учасником передбачається можливість залучення субпідрядних організацій, такий учасник у складі своєї пропозиції додатково подає довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника (довідка повинна містити повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання), а також інші документи передбачені підпунктами 3.4.1 - 3.4.4 таблиці 3 продовження додатка 1 тендерної документації.
Учасник ТОВ «АМС БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 17.10.2019 № 329/10-2019, у якій зазначив, що не планує залучати субпідрядні організації для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Водночас у тендерній пропозиції учасника ТОВ «АМС БУД» міститься лист-гарантія від 17.10.2019 № 335/10-2019 та довідка від 17.10.2019
№ 323/10-2019, а також низка інших документів, згідно з якими учасник
ТОВ «АМС БУД» планує для виконання транспортних послуг і вантажно-розвантажувальних робіт, а також для виконання робіт протипожежного призначення залучити субпідрядні організації ФОП Бахмет Микола Олексійович та ТОВ «ВИД» відповідно.
З огляду на викладене, прошу пояснити, якими саме документами керувалося Головне управління Національної поліції у місті Києві при прийнятті рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника
ТОВ «АМС БУД» вимогам тендерної документації в частині вимоги стосовно залучення субпідрядних організацій.
Пояснення просимо надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-20 18:54:10

Пояснення ГУНП у м. Києві

Відповідно до пункту 7 розділу ІІІ та підпунктом 3.4 таблиці 3 продовження додатка № 1 тендерної документації Замовник вимагає: якщо до виконання робіт учасником передбачається можливість залучення субпідрядних організацій, такий учасник у складі своєї пропозиції додатково подає довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника (довідка повинна містити повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання), а також інші документи передбачені підпунктами 3.4.1 - 3.4.4 таблиці 3 продовження додатка 1 тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМС БУД» міститься лист-гарантія від 17.10.2019 № 335/10-2019 та довідка від 17.10.2019 № 323/10-2019, а також низка інших документів, згідно з якими учасник ТОВ «АМС БУД» планує для виконання транспортних послуг і вантажно-розвантажувальних робіт, а також для виконання робіт протипожежного призначення залучити субпідрядні організації ФОП Бахмет Микола Олексійович та ТОВ «ВИД» відповідно.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до умов документації, Учасник ТОВ «АМС БУД» надав інформацію щодо залучення субпідрядних організацій відповідно до вимог тендерної документації. Додатково, відповідно до ч. 1 Розділу ІІІ документації встановлено, що формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать:
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ "АМС БУД" відповідає кваліфікаційним умовам тендерної документації та відповідно до ч. 6 ст. 28 , ч. 1 ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі" ТОВ "АМС БУД" визначено переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до інформації в оголошенні UA-2019-10-04-000709-a Замовником завершено процедуру відкритих торгів відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та Регламенту авторизованого електронного майданчика. Враховуючи вищевикладене, замовником відсутня можливість усунення встановленого порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) тендерної пропозиції учасника.

2019-12-02 18:41:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМС БУД" 21 815 256,32
UAH з ПДВ
21 815 256,32
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВІКСЕН" 23 176 152,00
UAH з ПДВ
23 176 152,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 10:26
sign.p7s
29 жовтня 2019 08:11
sign.p7s
25 жовтня 2019 18:53
sign.p7s
25 жовтня 2019 18:50
КОШТОР.rar
25 жовтня 2019 18:50
154.imd
25 жовтня 2019 18:50
До додатку 2 таблиця 5.PDF
25 жовтня 2019 18:50
До додатку 2 таблиця 4.PDF
19 жовтня 2019 15:34
Додаток 6.PDF
19 жовтня 2019 15:34
ВИТЯГ ТОВ ВИД -Д.pdf
19 жовтня 2019 15:34
154.imd

Публічні документи

20 жовтня 2019 16:59
sign.p7s
20 жовтня 2019 16:57
Фінансова звітність.pdf
20 жовтня 2019 16:57
Трудова Воронцов.pdf
20 жовтня 2019 16:57
Статут ПП ВІКСЕН.pdf
20 жовтня 2019 16:57
Пояснювальна записка.pdf
20 жовтня 2019 16:57
ОБЄКТНИЙ КОШТОРИС № 5-1.pdf
20 жовтня 2019 16:57
Ліцензія ПП ВІКСЕН.pdf
20 жовтня 2019 16:57
Лицензия КРИСТАЛБАНК.pdf
20 жовтня 2019 16:57
лист-відгук Лаврська.pdf
20 жовтня 2019 16:57
Лист відгук МОЗ.pdf
20 жовтня 2019 16:57
Комерційна пропозиція.pdf
20 жовтня 2019 16:57
Довіреність Шетік Ю.М..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМС БУД"
#39556898
Переможець 21 815 256,32
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМС БУД"
#39556898
21 815 256,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 листопада 2019 12:49
Підписаний контракт укладений
08 листопада 2019 12:23
sign.p7s зміни до договору
21 вересня 2020 10:28
3132 (1).pdf зміни до договору
21 вересня 2020 10:24
sign.p7s зміни до договору
18 вересня 2020 16:52
ітт.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 16:49
sign.p7s зміни до договору
18 вересня 2020 16:48
сканирование0011.pdf зміни до договору
19 червня 2020 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №631ВПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: №3/297ВПЗ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №631ВПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/297ВПЗ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №631ВПЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку