Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сміттєвоз із заднім завантаженням
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-10-04-000559-c 1bd1218a2a434913bd1d4707b60be294
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Билень Михайло Михайлович

+380679223667 kp_ggospodar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Громадське господарство
Код ЄДРПОУ: 42623644
Місцезнаходження: 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул.Івасюка,10
Контактна особа: Билень Михайло Михайлович
+380679223667
kp_ggospodar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 11:45
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 11:45
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 11:44
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
сміттєвоз із заднім завантаженням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82660, Україна, Львівська область, смт.Славське, вул.Івасюка,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару поставка сміттєвоза із заднім завантаженням Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:10
Внесення змін до ТД3.docx
15 жовтня 2019 16:10
тендерна документація.doc
11 жовтня 2019 16:53
Перелік змін до ТД.docx
08 жовтня 2019 14:33
Внесення змін до тд.docx
15 жовтня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:10
Внесення змін до ТД3.docx
15 жовтня 2019 16:10
тендерна документація.doc
11 жовтня 2019 16:53
тендерна документація.doc
08 жовтня 2019 14:33
тендерна документація.doc
04 жовтня 2019 11:40
тендерна документація.doc
11 жовтня 2019 16:53
Перелік змін до ТД.docx
08 жовтня 2019 14:33
Внесення змін до тд.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перелік документів
Дата подання: 10 жовтня 2019 15:30
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 16:41
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю (надалі - ТД), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам та принципам Закону України "Про публічні закупівлі". А саме: в пункті 6 розділу І додатку 1 прописана вимога надання копії сертифікату, виданої належним органом, що дозволяє використовувати сміттєвоз в Україні та довідки з Торгово-промислової палати, що ціна на даний товар відповідає дійсності. Просимо замінити вимогу надання даних довідок на вимогу подання гарантії надання даних довідок в момент передачі транспортного засобу замовнику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші пропозиції прийняті до уваги і будуть вирішенні на засіданні найближчого тендерного комітету.
Недискримінація учасників
Дата подання: 10 жовтня 2019 23:04
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 16:42
Уважаемый заказчик. Наша компания относится к разряду иностранных участников. С целью расширения товарооборота, увеличения рыночных отношений с иностранными партнёрами за пределами Евросоюза. Нашим отделом по внешнеэкономической торговле, была изучена Ваша Тендерная Документация и в целом Закон Украины про Государственные закупки, а также Закон Про внесення змін до деяких законів України у сфері державних закупівель щодо приведення їх у відповідність із міжнародними стандартами та вжиття заходів з подолання корупції. 1. Таким образом Ваши требования п. 6 абзац 3 дополнение 1: - копія сертифікату, виданий належним органом, що дозволяє використовувати сміттєвоз в Україні; нам не понятно, какой орган в Европе, должен дать разрешение на эксплуатацию в Украине? 2. Ваши требования п. 6 абзац 5 дополнение 1:- довідка з Торгово-промислової палати, що ціна на даний товар відповідає дійсності: к сожалению Европейские ТПП не имеют информацию о таможенных пошлинах и других обязательных платежах при импорте в другие страны, для определения ценообразования товара в третих странах. Исходя из вышеизложенного п.1 и п.2 нашего обращения, выявлено, что Вами нарушена ст.5 п.1; п.3; Закона, а также в Вашей ТД раздел 1 п.5 Недискримінація учасників. Рассмотрев п.5 дополнение1:- -« про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, з долученням двох копій аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, завірених належним чином, та позитивних відгуків Замовників за вказаними договорам (Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), реквізити договору (номер, дату), кількість та вартість предмету закупівлі, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі, контакти попередніх замовників)» считаем нужным сообщить, что нами продано разной спецтехники в разные страны Европы и Африки, и такого понятия в Европе как «отзыв» не практикуется, увы, мы не сможем предоставить данный документ. Руководствуясь ст.16 п.2 - . Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Заказчик превысил требования ст.16 в которой ни где не говорится об «отзывах» ранее выполненных договоров, в числе из перечисленных ст16 Закона. Для увеличения числа потенциальных участников, рекомендуем Вам удалить дискриминационные требования, к участникам, которые желают принять активную деятельность в экономическом развитии Украины. Спасибо за понимание.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
1. повідомляємо Вам, що належними органами є відповідні державні органи України.
2. Умовами тендерної документації не можуть вважатися такими, що дискримінують учасників закупівлі з огляду на наступне: надання відзиву по виконанню договору є частиною кваліфікаційного критерію, передбаченого ст..16 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо наявності документально підтвердженого досвіду аналогічного договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПОРТ АГРОТЕХ" 1 950 000,00
UAH з ПДВ
1 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спецкомунтех 1 999 950,00
UAH з ПДВ
1 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Конопельнюк Ю.В. 2 000 000,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

04 листопада 2019 20:39
Електронний підпис
04 листопада 2019 20:16
договір.pdf
04 листопада 2019 20:16
дозвіл.pdf
04 листопада 2019 20:16
довідка (склади зч).pdf
04 листопада 2019 20:16
довідка (центри ТО).pdf
04 листопада 2019 20:16
відомості (корупція).pdf
04 листопада 2019 20:16
довідка ДПІ.pdf
21 жовтня 2019 10:46
Електронний підпис
20 жовтня 2019 18:30
авто.pdf
20 жовтня 2019 18:30
тендерна пропозиція.pdf
20 жовтня 2019 18:30
рiшення.pdf
20 жовтня 2019 18:30
гарантiйний_4.pdf
20 жовтня 2019 18:30
гарантiйний_3.pdf
20 жовтня 2019 18:30
гарантiйний_2.pdf
20 жовтня 2019 18:30
гарантiйний_1.pdf
20 жовтня 2019 18:30
вiдомостi.pdf
20 жовтня 2019 18:30
витяг_пдв.pdf
20 жовтня 2019 18:30
Статут.pdf

Публічні документи

11 листопада 2019 15:37
Електронний підпис
11 листопада 2019 15:33
Довідка переможця
11 листопада 2019 15:33
Довідка переможця
11 листопада 2019 15:33
Довідка переможця
23 жовтня 2019 09:39
Електронний підпис
23 жовтня 2019 09:37
Відгук2.pdf
22 жовтня 2019 15:53
технічні вимоги.pdf
22 жовтня 2019 15:53
тендерна пропозиція.pdf
22 жовтня 2019 15:53
Статут.pdf
22 жовтня 2019 15:53
стаття 17.pdf
22 жовтня 2019 15:53
проект договору.pdf
22 жовтня 2019 15:53
паспорт.pdf
22 жовтня 2019 15:53
наказ призначення.pdf
22 жовтня 2019 15:53
інд код.pdf
22 жовтня 2019 15:53
договір аналог2.pdf
22 жовтня 2019 15:53
договір аналог1.pdf
22 жовтня 2019 15:53
довідка склад сервіс.pdf
22 жовтня 2019 15:53
довідка реквізити.pdf
22 жовтня 2019 15:53
гарантійний лист4.pdf
22 жовтня 2019 15:53
гарантійний лист3.pdf
22 жовтня 2019 15:53
гарантійний лист2.pdf
22 жовтня 2019 15:53
гарантійний лист.pdf
22 жовтня 2019 15:53
Відгук.pdf
22 жовтня 2019 15:53
витяг ПДВ.pdf
22 жовтня 2019 15:53
виписка_витяг_пдв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПОРТ АГРОТЕХ"

ТОВ Спецкомунтех

ФОП Конопельнюк Ю.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПОРТ АГРОТЕХ"
#40902441
Рішення скасоване 1 860 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 17:10
ТОВ "ІМПОРТ АГРОТЕХ"
#40902441
Відхилено 1 860 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 17:15
ТОВ Спецкомунтех
#41898871
Переможець 1 870 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Спецкомунтех
#41898871
1 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:49
накладна укладений
02 січня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:25
договір зміни до договору
24 грудня 2019 15:20
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:14
договір зміни до договору
24 грудня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 12:58
договір укладений
27 листопада 2019 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін щодо гарантійного обслуговування товару
Номер договору про закупівлю: 46/2-2019/97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін щодо гарантійного обслуговування товару
Номер договору про закупівлю: 46/2-2019/97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 870 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 311 666,67 UAH)