Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція вуличного освітлення по вул. Перемоги в с. Графське Вовчанського району Харківської області
Очікувана вартість
327 004,80 UAH
UA-2019-10-04-000235-a 1092d3845e944564b610ff130c1eb626
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Ганна

+380577052159 asik1936@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пл. Свободи, 5 Держпром, 9 під'їзд, 5 поверх м. Харків
Контактна особа: Бикова Ганна
+380577052159
asik1936@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2019 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 13:00
Очікувана вартість: 327 004,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 635,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування з обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція вуличного освітлення по вул. Перемоги в с. Графське Вовчанського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться з попередньою оплатою відповідно до бюджетного законодавства України та постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати, товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 90 календарних днів з дня надходження коштів на придбання матеріалів у розмірі 30%. від загального річного обсягу. Підрядник протягом трьох місяців з дня надходження коштів, як попередньої оплати підтверджує їх використання згідно з актом (актами) приймання виконаних робіт з реконструкції об'єкта. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовником після надання Підрядником підписаного акту (актів) приймання виконаних робіт (за формою №№ КБ-2в, КБ-3), перевірки спеціалістами технічного нагляду, з яким Замовник укладає окремий договір, обсягів виконаних робіт з реконструкції об'єкта, їх якості та відповідності нормативним вимогам, проектно-кошторисній документації, умовам цього Договору та після підписання Замовником зазначеного акту (актів) з урахуванням надходження відповідних коштів на рахунок Замовника здійснює перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2019 11:25
Додаток 7.docx
04 жовтня 2019 11:25
Додаток 6.doc
04 жовтня 2019 11:25
ДОДАТОК 5.doc
04 жовтня 2019 11:25
ДОДАТОК 4.doc
04 жовтня 2019 11:25
ДОДАТОК 3.doc
04 жовтня 2019 11:25
ДОДАТОК 2.doc
04 жовтня 2019 11:25
Додаток 1.xlsx
04 жовтня 2019 11:25
ТД Графське.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енергосервiс ПМК" 326 401,20
UAH з ПДВ
326 401,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 12:59
Договірна ціна.pdf
11 жовтня 2019 12:59
Довідка 388.pdf
11 жовтня 2019 12:59
Довідка 387.pdf
11 жовтня 2019 12:59
Довідка 386.pdf
11 жовтня 2019 12:59
Гарантійний лист 391.pdf
11 жовтня 2019 12:59
Гарантійний лист 390.pdf
11 жовтня 2019 12:59
Відгуки замовників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енергосервiс ПМК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енергосервiс ПМК"
#37368164
Переможець 326 401,20
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 14:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енергосервiс ПМК"
#37368164
326 401,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
доп. угода №1 до дог. 116.19 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 17:08
116.19.pdf укладений
01 листопада 2019 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору становить 310856,40
Номер договору про закупівлю: 116/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 310 856,40
UAH (в тому числі ПДВ 51 809,40 UAH)