Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
17 153,40 UAH
UA-2019-10-03-002433-b ee3c96c15b8c4527a54ce5824d7d9d17
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Оверчук

+380362260578 iryna.overchuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України" /філія публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Рівненська регіональна дирекція"
Код ЄДРПОУ: 40020656
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Котляревського, 20-А
Контактна особа: Ірина Оверчук
+380362260578
iryna.overchuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
29 серпня 2019 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2019-08-29-002124-a. Проте станом на 13 вересня 2019 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому 16 вересня 2019 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2019-09-16-000250-b. Проте знову ж таки станом на 01 жовтня 2019 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом за кодом ДК 021:2015: 09310000-5: Електрична енергія через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 17:43
Оскарження наміру укласти договір: 14 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6215 кіловат-година
Електрична енергія (держбюджет КЕКВ 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Котляревського, буд. 20А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

03 жовтня 2019 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42101003
Переможець 17 153,40
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 17:43

Документи

03 жовтня 2019 17:43
Електронний підпис
03 жовтня 2019 17:42
ROEK.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 17:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42101003
17 153,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2019 17:43
Електронний підпис
03 жовтня 2019 17:42
ROEK.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 12:35
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 16:21
DU_3.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 16:19
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 16:17
DU_2_dodatok3.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 16:15
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2019 15:04
1.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 10:50
ROEK_17102019.pdf укладений
17 жовтня 2019 10:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися внести зміни в п.3 Додатку №2 до Договору постачання електричної енергії споживачу від 17.10.2019 року №16187-ВЦ та викласти в наступній редакції: «По закінченню розрахункового періоду, Постачальник здійснює остаточний розрахунок (перерахунок) за фактичним обсягом споживання електричної енергії Споживачем та надає Споживачу рахунок-фактуру та акт приймання-передачі електричної енергії на оплату за фактично спожиту електричну енергію у розрахунковому періоді. Споживач здійснює оплату протягом 5 робочих днів від дня отримання акту приймання-передачі електричної енергії (рахунку) грошовими коштами на поточний рахунок ТОВ «РОЕК» із спеціальним режимом використання, що зазначений рахунку, але не пізніше ніж до 10 числа місяця, що слідує за розрахунковим. У випадку припинення (або розірвання) договору, у т.ч. дострокового, Споживач зобов’язаний оплатити Постачальнику остаточний рахунок за спожиту електричну енергію, з урахуванням п.1 комерційної пропозиції. Споживач здійснює оплату протягом 5 робочих днів від дня отримання даного рахунку, акту»
Номер договору про закупівлю: 16187-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», домовилися викласти в новій редакції Додаток №3 до Договору про постачання електричної енергії споживачу від 17.10.2019 року №16187-ВЦ, що додається.
Номер договору про закупівлю: 16187-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виконанням своїх обов’язків по Договору про постачання електричної енергії споживачу від 17.10.2019р. №16187-ВЦ, Сторони дійшли згоди припинити дію Договору за угодою сторін 10.12.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 16187-ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 15 029,75
UAH (в тому числі ПДВ 2 504,96 UAH)