Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робота по капітальному ремоні рулонної покрівлі одноповерхової частини будівлі Добровеличківської загальної школи І-ІІІ ступенів №1 по вул.Українська,121, смт. Добровеличківка.
Очікувана вартість
678 667,17 UAH
UA-2019-10-03-002246-b c572ba024b5043acaaa487df96767dcd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Насулич

+380969165009 yurist@dobra-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Добровеличківська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04365922
Місцезнаходження: 27000 , Україна , Кіровоградська обл., Добровеличківський район, селище міського типу Добровеличківка, , ВУЛ. ШЕВЧЕНКА, будинок 132
Контактна особа: Олександр Насулич
+380969165009
yurist@dobra-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Робота по капітальному ремоні рулонної покрівлі одноповерхової частини будівлі Добровеличківської загальної школи І-ІІІ ступенів №1 по вул.Українська,121, смт. Добровеличківка.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27000, Україна, Кіровоградська область, Добровеличківка, Шевченка, 132
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 жовтня 2019  —  30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює попередню оплату за роботу Підряднику у розмірі 30% від вартості Договору, згідно пп.3 п.1 Постанови КМУ №117 від 23.04.2017 року. Остаточний розрахунок здійснюється після підписання акту виконаних робіт сторонами. Аванс 10 Календарні 100

Тендерна документація

03 жовтня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 16:40
додатки до договору № 78.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙБУД ІНВЕСТИЦІЇ"
#42795595
Переможець 678 667,17
UAH
03 жовтня 2019 16:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 14:22
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 13:59
Додаткова угода №1 до договора №78.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 13:55
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 16:47
договір №78.pdf укладений
03 жовтня 2019 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення порядоку попередньої оплати.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 678 667,17
UAH