Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

44210000-5 Конструкції та їх частини (Стенди інформаційні з демонтажем та монтажем)
Очікувана вартість
429 000,00 UAH
UA-2019-10-03-000573-c 7bad074ea7a840239e4f661d70b0d9fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курносова Тетяна

380442883199
ktv.t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки"
Код ЄДРПОУ: 02224548
Вебсайт: http://www.rusdram.com.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Контактна особа: Курносова Тетяна
380442883199,
ktv.t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 14:41
Очікувана вартість: 429 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 145,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Стенди інформаційні з демонтажем та монтажем. Опис товару наведено у технічному завданні, що додається (Додаток 1)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штуки
Стенди інформаційні з демонтажем та монтажем (власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул. Богдана Хмельницького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник сплачує Учаснику, в якості попередньої оплати 50% від вартості Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником відповідного рахунку-фактури Учасника. Аванс 5 Банківські 50
Iнша подія Остаточний розрахунок проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів починаючи з дати підписання Замовником Акту приймання-передачі виконаних робіт та видаткової накладної про приймання товару, на підставі якої Учасником складається рахунок про оплату отриманого Замовником товару. Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 12:34
03.10.2019 Тендерна Документація (стенди).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАНУФАКТУРА ВІЗУАЛЬНИХ РІШЕНЬ" 426 599,87
UAH з ПДВ
424 454,86
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОПАГАНДА" 427 404,00
UAH з ПДВ
425 259,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 15:08
Довідка налоговая_0.jpg
28 жовтня 2019 14:51
Довідка налоговая_1.jpg
28 жовтня 2019 12:52
Dovidka_19294625160450301676 МВС.pdf
22 жовтня 2019 13:07
Довідка ні корупції.pdf
18 жовтня 2019 13:19
15 -Довідка сертифікат.jpg
18 жовтня 2019 13:19
10-14 Довідки.jpg
18 жовтня 2019 13:19
9.1. Рууккі Расходная.pdf
18 жовтня 2019 13:19
9.1. Рууккі Договор-111.pdf
18 жовтня 2019 13:19
9. Аналог дог.jpg
18 жовтня 2019 13:19
8.1 Список сотрудников.jpg
18 жовтня 2019 13:19
7. Витяг з едр.rtf
18 жовтня 2019 13:19
5. Статут.rar
18 жовтня 2019 13:19
4 лист.jpg
18 жовтня 2019 13:19
2- Повноваження особи.jpg
18 жовтня 2019 13:19
1. Тенд пропроп 2 стр.jpg

Публічні документи

18 жовтня 2019 14:54
Електронний підпис
18 жовтня 2019 14:54
001.jpg
18 жовтня 2019 14:54
003.jpg
18 жовтня 2019 14:54
002.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАНУФАКТУРА ВІЗУАЛЬНИХ РІШЕНЬ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОПАГАНДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАНУФАКТУРА ВІЗУАЛЬНИХ РІШЕНЬ"
#40239868
Переможець 424 454,86
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 10:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАНУФАКТУРА ВІЗУАЛЬНИХ РІШЕНЬ"
#40239868
424 454,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 11:12
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:34
Допугода №1 від 26.12.2019.jpg зміни до договору
27 грудня 2019 15:33
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 14:34
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 14:32
15.11.2019 Договір 484 (стенди інформаційні).pdf укладений
15 листопада 2019 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Договору, виклавши п. 5.2. розділу V. «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» Договору в новій редакції: «5.2. Остаточний розрахунок у розмірі: 212 227,43 (двісті дванадцять тисяч двісті двадцять сім гривень 43 копійки) гривень проводиться протягом 30 (тридцяти) банківських днів починаючи з дати підписання Замовником Акту приймання-передачі виконаних робіт та видаткової накладної про приймання товару, на підставі якої Учасником складається рахунок про оплату отриманого Замовником товару». 2. Внести зміни до Договору, виклавши п. 12.1. розділу XII. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» Договору в новій редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 04 лютого 2020 року, або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по ньому». 3. Ця Додаткова Угода набирає сили з моменту її підписання, є невід’ємною частиною Договору і діє протягом терміну дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 484
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 04 лютого 2020
Сума оплати за договором: 424 454,86
UAH (в тому числі ПДВ 70 742,48 UAH)