Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000 -7 Офісне устаткування та приладдя різне (Антистеплер Delta, чорний (20 шт.); біндери 25мм (12 шт.) Buromax (20 пач.); біндери 32мм (12 шт.) Buromax (20 пач.); діркопробивач пробиває до 20арк., Buromax 4011, металевий (10 шт.); коректор з пензликом 20 мл. DELTA BY AXENT (15 шт.); коректор-ручка 8мл, Buromax металевий наконечник (15 шт.); маркер текстовий Buromax 8902, 2-4 мм, асорті (30 шт.); олівець з ластиком ВМ 8515 НВ (150 шт.); ручка кулькова Вuromax-8117, прозорий корпус, чорний (100 шт.); ручка кулькова Вuromax-8118, прозорий корпус синій (100 шт.); скоби №10 Buromax 1000 шт. (10 шт.); скоби №24/6 Buromax 1000 шт. (40 шт.); скріпки 25мм 4Оffice, 100шт (60 шт.); скріпки 50мм Buromax круглі, 100шт (5 пач.); степлер №10, 12арк., Buromax 4152 металевий, асорті (5 шт.); степлер №24/6, 20арк., Вuromax 4258 металевий, чорний (20 шт.); чинка з пластиковим контейнером Axent Lighter 1155 (30 шт.); шило Buromax 5550 (5 шт.); штемпельна фарба Buromax, 30 мл, синя (7 шт.); ніж канцелярський Buromax ВМ.4646, 18мм (30 шт.); ножиці офісні 16.3 см Jobmax, асорті (30 шт.))
Очікувана вартість
4 380,72 UAH
UA-2019-10-03-000391-b 0dd00cb8b91849de8ece82dd661cf472
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Дубина

+380638249394 tender_sso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Код ЄДРПОУ: 42902258
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5
Контактна особа: Ігор Дубина
+380638249394
tender_sso@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
722 штука
30190000 -7 Офісне устаткування та приладдя різне (Антистеплер Delta, чорний (20 шт.); біндери 25мм (12 шт.) Buromax (20 пач.); біндери 32мм (12 шт.) Buromax (20 пач.); діркопробивач пробиває до 20арк., Buromax 4011, металевий (10 шт.); коректор з пензликом 20 мл. DELTA BY AXENT (15 шт.); коректор-ручка 8мл, Buromax металевий наконечник (15 шт.); маркер текстовий Buromax 8902, 2-4 мм, асорті (30 шт.); олівець з ластиком ВМ 8515 НВ (150 шт.); ручка кулькова Вuromax-8117, прозорий корпус, чорний (100 шт.); ручка кулькова Вuromax-8118, прозорий корпус синій (100 шт.); скоби №10 Buromax 1000 шт. (10 шт.); скоби №24/6 Buromax 1000 шт. (40 шт.); скріпки 25мм 4Оffice, 100шт (60 шт.); скріпки 50мм Buromax круглі, 100шт (5 пач.); степлер №10, 12арк., Buromax 4152 металевий, асорті (5 шт.); степлер №24/6, 20арк., Вuromax 4258 металевий, чорний (20 шт.); чинка з пластиковим контейнером Axent Lighter 1155 (30 шт.); шило Buromax 5550 (5 шт.); штемпельна фарба Buromax, 30 мл, синя (7 шт.); ніж канцелярський Buromax ВМ.4646, 18мм (30 шт.); ножиці офісні 16.3 см Jobmax, асорті (30 шт.))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

03 жовтня 2019 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"
#36265773
Переможець 4 380,72
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 10:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 18:02
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 10:19
93ссо-19.pdf укладений
03 жовтня 2019 10:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Зміни до додатку до річного плану.