Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житлово-комунальне господарство при Батьовській селищній раді |
Код ЄДРПОУ: | 32020054 |
Місцезнаходження: | 90212, Україна , Закарпатська обл., смт. Батьово, вул. Кошута,128 |
Контактна особа: |
Маряна Бакша +380665611267 bakshamaryana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90400000-1: Послуги у сфері водовідведення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплата відповідно до умов договору здійснюється після підписання актів наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
03 жовтня 2019 10:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 жовтня 2019 09:58 |
Дефект.акт .jpg |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-26-000006 ● 02955911049e4055b5fc9d7578e7ba42
- Статус: вирішено ● Дата: 24 листопада 2022
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2019 11:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.11.2019 № 44
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 25.11.2019 № 44
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу.Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-10-10-000789-a 10.10.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. UA-2019-10-03-000346-b 03.10.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. UA-2019-10-03-000335-b 03.10.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. UA-2019-10-03-000307-b 03.10.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. UA-2019-10-03-000228-b 03.10.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
6. UA-2019-09-12-001369-b 12.09.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання результатів моніторингу закупівлі проведеного Західним офісом Держаудитслужби інформуємо, що замовником здійснено заходи щодо усунення порушень: укладений договір розірвано відповідно до додаткової угоди №1 від 06 грудня 2019 року, закупівлю відмінено у звязку із скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і сполуг (абз.3 ч.2 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі") та неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (абз.2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі")
2019-12-09 11:27:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2019-12-09 16:31:05
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДНОВЛЕННЯ ІНЖЕНЕРНИХ СИСТЕМ" #37080909 |
Переможець |
44 574,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 10:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 10:14
|
угода №1 до договору 192 (розірвання) 001.jpg | укладений |
09 грудня 2019 10:13
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2019 10:39
|
192 Розрахунок ст.2.jpg | укладений |
03 жовтня 2019 10:28
|
Договір 192 ст.2.jpg | укладений |
03 жовтня 2019 10:28
|
192 Договірна ціна ст.2.jpg | укладений |
03 жовтня 2019 10:28
|
192 Локальний кошторис ст.2.jpg | укладений |
03 жовтня 2019 10:28
|
Договір 192 ст.1.jpg | укладений |
03 жовтня 2019 10:28
|
192 Підсумкова відомість ст.2.jpg | укладений |
03 жовтня 2019 10:28
|
192 розрахунок ст.1.jpg | укладений |
03 жовтня 2019 10:28
|
192 підсумкова відомість ст.1.jpg | укладений |
03 жовтня 2019 10:28
|
192 Договірна ціна ст.1.jpg | укладений |
03 жовтня 2019 10:28
|
Договір 192 ст.3.jpg | укладений |
03 жовтня 2019 10:28
|
192 Локальний кошторис ст.1.jpg | укладений |
03 жовтня 2019 10:28
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і сполуг (абз.3 ч.2 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі") та неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (абз.2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі") |