Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гідродинамічне очищення систем водовідведення загального користування по вулиці Шевченка 6 та Кузьменка 3 в селищі міського типу Батьово Берегівський району Закарпатської області
Очікувана вартість
199 449,60 UAH
UA-2019-10-03-000307-b 0b555dfe06f347b885c6aaf63e5825de
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маряна Бакша

+380665611267 bakshamaryana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житлово-комунальне господарство при Батьовській селищній раді
Код ЄДРПОУ: 32020054
Місцезнаходження: 90212, Україна , Закарпатська обл., смт. Батьово, вул. Кошута,128
Контактна особа: Маряна Бакша
+380665611267
bakshamaryana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90400000-1: Послуги у сфері водовідведення


Гідродинамічне очищення систем водовідведення загального користування по вулиці Шевченка 6 та Кузьменка 3 в селищі міського типу Батьово Берегівський району Закарпатської області .Очищення внутрішніх поверхонь напірних трубопроводів каналізацій,гарячого та холодного водопостачання ,теплотрас і технологічних трубопроводів гідродиманічними установками високого тиску ГУВД діаметр труб 150 мм- 371 м, діаметр труб 300 м.-160 м.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Гідродинамічне очищення систем водовідведення загального користування по вулиці Шевченка 6 та Кузьменка 3 в селищі міського типу Батьово Берегівський району Закарпатської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90121, Україна, Закарпатська область, смт.Батьово, Шевченка, 6, Кузьменка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90400000-1 — Послуги у сфері водовідведення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата відповідно до умов договору здійснюється після підписання актів наданих послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

03 жовтня 2019 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 09:52
дефектний акт д.190.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000007 ● ab17bea4da444542964362ec6962fab9
  • Статус: вирішено ● Дата: 24 листопада 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019 11:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

25.11.2019 № 44

Ужгород



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 25.11.2019 № 44

Перелік процедур закупівель для моніторингу


№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу.Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-10-10-000789-a 10.10.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. UA-2019-10-03-000346-b 03.10.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. UA-2019-10-03-000335-b 03.10.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. UA-2019-10-03-000307-b 03.10.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. UA-2019-10-03-000228-b 03.10.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».
6. UA-2019-09-12-001369-b 12.09.2019 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання результатів моніторингу закупівлі проведеного Західним офісом Держаудитслужби інформуємо, що замовником здійснено заходи щодо усунення порушень: укладений договір розірвано відповідно до додаткової угоди №1 від 06 грудня 2019 року, закупівлю відмінено у звязку із скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і сполуг (абз.3 ч.2 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі") та неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (абз.2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі")

2019-12-09 11:31:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуті шліхом розірвання договору

2019-12-09 16:28:50

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДНОВЛЕННЯ ІНЖЕНЕРНИХ СИСТЕМ"
#37080909
Переможець 199 449,60
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 09:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 10:18
угода №1 до договору 190 (розірвання) 001.jpg укладений
09 грудня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 10:19
розрахунок ст 2 д.190.jpg укладений
03 жовтня 2019 10:13
Договірна ціна ст.1 д.190.jpg укладений
03 жовтня 2019 10:13
підсумкова відомість ст.1 д.190.jpg укладений
03 жовтня 2019 10:13
Договір ст 1.jpg укладений
03 жовтня 2019 10:13
розрахунок ст.д.190.jpg укладений
03 жовтня 2019 10:13
підсумкова відомість ст.2 д190.jpg укладений
03 жовтня 2019 10:13
локальний кошторис ст.д.190.jpg укладений
03 жовтня 2019 10:13
Договір 190 ст.2.jpg укладений
03 жовтня 2019 10:13
Договір 190 ст.3.jpg укладений
03 жовтня 2019 10:13
локальний кошторис ст.2 д.190.jpg укладений
03 жовтня 2019 10:13
Договірна ціна ст.2 д.190.jpg укладений
03 жовтня 2019 10:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і сполуг (абз.3 ч.2 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі") та неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (абз.2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі")