Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Вебсайт: | 00000000000000000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 00000000000, 00000000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000000000000000 0000000000000 00000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2019 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 12:18 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.0000000000000000 | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Робочі |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 12:39 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
10 жовтня 2019 13:39 |
00000000 |
10 жовтня 2019 13:33 |
00000000000000000 |
04 жовтня 2019 14:22 |
0000000000000000000000000 |
03 жовтня 2019 12:11 |
00000000000000 |
21 жовтня 2019 12:39 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||||
10 жовтня 2019 13:39 |
00000000
|
||||
10 жовтня 2019 13:33 |
00000000000000000
|
||||
04 жовтня 2019 14:22 |
0000000000000000000000000
|
||||
03 жовтня 2019 12:11 |
00000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 07 листопада 2019 21:09
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000045 ● 94f213ddc60e4ffe8ce6ca7b2a531646
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2019 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2019 № 200
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 200
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-03-000277-a 03.10.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-25 12:00:38
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-10-03-000277-a, яка проводиться Західним регіональним управлінням Державної прикордонної служби України (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно документів зазначеної процедури, які розміщені у інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro», зокрема Протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 28.10.2019 № 112, учасника Sp.z.o.o. «BUDMAR» визначено переможцем процедури відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Повідомлення про намір укласти договір відповідно до законодавства оприлюднено Замовником 28.10.2019 року.
Враховуючи наведене, а також рішення органу оскарження від 12.11.2019 про залишення без розгляду скарги щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. чи укладено станом на 25.11.2019 договір з Sp.z.o.o. «BUDMAR» на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція будівель ВПС «Амбуків» Львівського прикордонного загону»?
2. Якщо такий договір укладений, то чому він не оприлюднений у інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» відповідно до вимог ст. 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-28 14:49:02
Надання пояснення
1. Контракт направлено на погодження до Адміністрації Державної прикордонної служби України.
2. Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж порядок, визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України.
Таким чином, положення міжнародного договору мають вищу юридичну силу у даному випадку.
03.02.2016 р. Законом № 977-VIII ратифіковано договір між Урядом України та Уядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги.
Згідно з ст. 12 вказаного договору положення цього договору мають вищу юридичну силу над положеннями внутрішнього законодавства України, які можуть дозволити Уряду України в односторонньому порядку призупинити виконання зобов’язань за цим договором до того часу, як всі зобов’язання будуть виконані.
Отже, у даному випадку положення міжнародного договору мають вищу юридичну силу, ніж положення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статті 10.
Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 3 вказаного договору контракт набирає чинності через 15 днів з дати надсилання письмово підтвердження Міністерства фінансів Республіки Польща Міністерству фінансів України.
Процедура узгодження для кожної договірної сторони не може перевищувати 45 днів (п. 4 ч. 4 ст. 3 вказаного договору).
Таким чином, без підтвердження Міністерства фінансів Республіки Польща контракту він не є таким, що набрав чинності.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-12-04 14:08:15
Роз'яснення щодо висновку
Відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку звернутись до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі встановлені наступні порушення:
1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Ознайомившись з висновком, замовнику не зрозуміло яким чином необхідно усунути виявлені порушення, що зазначені у висновку.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати роз’яснення щодо усунення порушень, зазначених у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме які дії має вчинити замовник для усунення порушень.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення 03.12.2019 р. електронній системі закупівлі Західним офісом Держаудитслужби було розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція ВПС «Амбуків» Львівського прикордонного загону», відповідно до якого виявлено порушення, а саме: встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу; встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель; встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій); а також зобов’язано Західне управління державної прикордонної служби України усунути вказані порушення. 04.12.2019 р. Західне регіональне управління через електронну систему закупівель звернулось до Західного офісу Держаудитслужби за роз’ясненнями щодо способу усунення замовником порушень. Проте, відповіді Західним офісом Держаудитслужби не було надано. Західне регіональне управління з даним висновком не погоджується. З огляду на наступне. Щодо порушення законодавства в частині не оприлюднення. Несвоєчасного оприлюднення інформації, то такі порушення відсутні. Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені строки для оприлюднення, зокрема, договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Проте, договором між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги передбачені умови, за виконання яких контракт з переможцем закупівлі вважається укладеним та набрання ним чинності. Відповідно до п. 1 Розділу І Тендерної документації тендерна документація розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 2 Розділу V Тендерної документації передбачено, що дана процедура проводиться у рамках реалізації договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги (Закон України № 977-VIII від 03.02.2016 р.). Згідно статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж порядок, визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору. Відповідно до статті 2 Договору під час проведення закупівлі також будуть використовуватись інструкції Організації економічного співробітництва та розвитку (надалі – ОЕСР) стосовно пов’язаної допомоги, зокрема рекомендації з питань публічних закупівель. Згідно з пп. 2 п. а Розділу ІV Рекомендацій з ОЕСР з публічних закупівель адепти повинні уникати включення вимог, які дублюють, або конфліктують з іншими законодавчими актами або нормативно-правовими актами. На виконання вказаних рекомендацій, до Тендерної документації були включенні положення про погодження контракту, а саме: «Контракт укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом та Договором, зокрема контракти погоджуються відповідно до такої процедури: 1) Міністерство фінансів України у письмовій формі інформує Міністерство фінансів Республіки Польща про схвалення Контракту відповідними центральними органами виконавчої влади України; 2) надалі, Міністерство фінансів Республіки Польща надає Міністерству фінансів України своє письмове підтвердження Контракту; 3) Контракт набере чинності через 15 (п'ятнадцять) днів з дати надсилання письмового підтвердження Міністерства фінансів Республіки Польща Міністерству фінансів України; 4) процедура узгодження для кожної Договірної Сторони не може перевищувати 45 (сорок п'ять) днів». Відповідно до ч. 2 ст. 640 ЦК України якщо відповідно до акта цивільного законодавства для укладення договору необхідні також передання майна або вчинення іншої дії, договір є укладеним з моменту передання відповідного майна або вчинення певної дії. Таким чином, оскільки для укладення даного контракту відповідно до вимог договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги необхідно пройти погодження Міністерства фінансів України та Міністерство фінансів Республіки Польща, то контракт за результатами проведення відкритих торгів є укладеним через 15 днів після письмово підтвердження Міністерства фінансів Республіки Польща Міністерству фінансів України. У висновку зазначено, що замовник уклав з переможцем контракт та в порушення вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» не опублікував даний договір та про те, що оприлюднення договору не призведене до призупинення виконання зобов’язань за договором між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги. Проте, вказане твердження є помилковим, оскільки відповідно до ст. 640 ЦК України контракт не вважається укладеним без виконання всіх погоджень, передбачених договором між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги. Таким чином, замовник не міг опублікувати неукладений контракт, оскільки у разі непогодження його польською стороною, він вважався би неукладеним та нечинним. Щодо виявленого порушення законодавства в частині форм документів у сфері публічних закупівель. Західним регіональним управлінням було розміщено оголошення про проведення даної закупівлі на майданчику Державні закупівлі онлайн https://www.dzo.com.ua/, під час заповнення форми оголошення поле 10-2 «Джерело фінансування закупівлі» на даному електронному майданчику було відсутнє, оскільки б за його наявності та його не заповнення система видала б помилку, що унеможливило б публікацію даного оголошення. Також, у висновку зазначено, що замовником додатком до тенерної документації додано лист без автентичного перекладу на українську мову, проте вказане не відповідає дійсності. В п. 5 Розділу ІІ Тендерної документації вказані умови українською мовою ті, що й у листі міністерства фінансів Республіки Польща від 25.04.2017 №DG5.9300.19.2017 див. додаток 3 до тендерної документації, який доданий як додаток до тендерної документації мовою оригіналу. Щодо порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та вимоги, встановлені статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачена вимога до польських підприємців: для підтвердження фінансової спроможності – надати оригінал фінансових звітів (встановленої у Республіці Польща форми) за останні три роки і пояснюючу записку (за підписом уповноваженої особи учасника), що містить інформацію про досягнення позитивного фінансового балансу або пояснення причин фінансових втрат за цей період. Тендерна документація також містить вимогу «Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову». Проте Тендерною документацією не встановлена форма та обсяг перекладів документів. Вимагається лише автентичність перекладу в розумінні Міжнародного комерційного права, тобто, відповідність перекладу за змістом текстові іншою мовою. Виходячи з вищевикладеного та керуючись Листом Міністерства фінансів України від 24.10.2011 р. №31-08410-07-29/26066, Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 р. №88 потрібно, щоб переклад фінансових звітів учасника містив інформацію, необхідну Замовнику для оцінки наведених у них результатів господарських операцій в порядку, визначеному національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку або міжнародними стандартами фінансової звітності, а в кінцевому підсумку для оцінки учасника за критерієм, викладеним у п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації (фінансова спроможність). Переклади фінансових звітів за 2017, 2018 роки, наданих Переможцем у складі його тендерної пропозиції, містять повний обсяг інформації, достатньої для оцінки Замовником відповідності учасника вимогам, поставленим Тендерною документацією до польських підприємців, та для підтвердження його фінансової спроможності виконання робіт, які є предметом закупівлі. Щодо надання ліцензій та дозволів, то відповідно до пункту 5 розділу ІІ Тендерної документації. Учасник нерезидент повинен надати документи, що передбачені тендерною документацією або їх аналоги відповідно до особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент повинен надати замість них листи з обґрунтованими поясненнями відсутності не наданих документів. Примітки: а) документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції; б) в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. Так, учасником-переможцем було надано довідку про те, що відповідно до законодавства Республіки Польщі ліцензії та дозволи на даний вид діяльносі не вимагаються та будуть ним отримані в разі визнання його переможцем.
2019-12-10 19:16:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
EUR
|
0,00
EUR
|
Документи |
0000000000000000000 |
0,00
EUR
|
0,00
EUR
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #0000000000 |
Відхилено |
0,00
EUR
|
25 жовтня 2019 16:42
|
0000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
EUR
|
28 жовтня 2019 17:16
|