«Реконструкція ВПС «Амбуків» Львівського прикордонного загону»
Очікувана вартість
969 998,71 EUR
UA-2019-10-03-000277-a 752adce886284486a39de65a0612c0f1
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Західне Регіональне управління Державної прикордонної служби України
Код ЄДРПОУ: 14321647
Вебсайт замовника: https://dpsu.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 79017, Україна, Львівська обл., місто Львів, вулиця Мечнікова будинок 16 а
Контактна особа замовника: Белінський Олег Вікторович
+380322767836
vkb_zhru@dpsu.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 12:18
Очікувана вартість: 969 998,71 EUR без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 193,99 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція ВПС «Амбуків» Львівського прикордонного загону»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44732, Україна, Львівська область, Амбуків, вул. В'язівка, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт «Реконструкція ВПС «Амбуків» Львівського прикордонного загону» Пiсляоплата 60 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 жовтня 2019 13:39
Електронний цифровий підпис
10 жовтня 2019 13:33
Зміни Амбуків.doc
04 жовтня 2019 14:22
Амбуків ТД зі змінами.doc
03 жовтня 2019 12:11
Амбуків ТД.doc
10 жовтня 2019 13:39
Електронний цифровий підпис
04 жовтня 2019 14:28
Електронний цифровий підпис
03 жовтня 2019 12:14
Електронний цифровий підпис
10 жовтня 2019 13:33
Зміни Амбуків.doc
04 жовтня 2019 14:22
Амбуків ТД зі змінами.doc
03 жовтня 2019 12:11
Амбуків ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-03-000277-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: KOMERCYJNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ, Код ЄДРПОУ:7162267228
Дата подання: 07 листопада 2019 21:28
Вимога прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції.
KPRB Sp. z o.o. не погоджується з рішенням Замовника, щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі мають надати інформацією щодо відповідності вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у складі тендерної пропозиції.
Крім того, дана вимога продубльовано у пункті 5 розділу 3 Тендерної документації, а саме:
«Учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"»(цитата).
Таким чином, згідно вимог Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні підтвердити відсутність підстав для відмови згідно пункту 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 частини 1 та частину 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
В складі тендерної пропозиції Переможець надано документ на виконання вищезазначених вимог, проте ігноруючи вимоги Тендерної документації.
Переможець не надає інформацію, щодо відсутності підстав для відмови, згідно пункту 1, 7 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Порушення вимог тендерної документації з обґрунтувань наданих вище, підтверджується зокрема рішенням Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4740-р/пк-пз від 18.05.2018
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок її невідповідності умовам тендерної документації.
Відповідно до вимог пункт 7 розділ 1 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі мають надати документи та інформацію в складі тендерної пропозиції на мові яка визначена в тендерній документації, а саме:
«Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою.
Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Переклад цих документів обов’язково має бути завірений учасником. Визначальним є текст, викладений українською мовою»(цитата).
Таким чином, усі документи, що надаються в складі тендерної пропозиції, мають бути на українській мові, а у випадку надання її на іншій мові, мають бути переведені на українську мову.
Згідно пункту 5 розділу 3 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі мали підтвердити фінансову спроможність, а саме:
«для підтвердження фінансової спроможності – оригінал фінансових звітів (встановленої у Республіці Польща форми) за останні три роки і пояснюючої записки (за підписом уповноваженої особи учасника), що містить інформацію про досягнення позитивного фінансового балансу або пояснення причин фінансових втрат за цей період»(цитата).

В складі тендерної пропозиції Переможець надає архів (Переклад ФЗ форма) в якому містяться звіти за 2017, 2018 роки.
Дані звіти надані з перекладом проте не в повному обсязі. Звіт за 2017 рік надано без перекладу сторінки 6 та звіт 2018 рік надано без перекладу сторінки 6, 7.
Переможець проігнорував вимоги Тендерної документації та не надав переклад до документів які вимагались тендерною документацією.
Зазначена позиція, щодо наявності порушення у випадку надання документів на іноземній мові без перекладу підтверджуються рішенням Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6130-р/пк-пз від 17.05.2019
Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок її невідповідності умовам тендерної документації.
Відповідну скаргу до АМКУ подано.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2019 17:13
У вимозі невірно процитовано та, відповідно, невірно тлумачаться вимоги тендерної документації стосовно надання інформації щодо відповідності учасника вимогам, вказаним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, у Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено наступне:
«Тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
.....»
У пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та вимоги, встановлені статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вказано наступне:
«Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі, якщо (стаття 17 Закону):
1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі (п.1 ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі");

7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника (п.7 ч.1 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі");
… .
Учасник нерезидент повинен надати документи, що передбачені тендерною документацією або їх аналоги відповідно до особливостей законодавства його країни походження. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник нерезидент повинен надати замість них листи з обгрунтованими поясненнями відсутності не наданих документів.
Примітки:
а) документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції;
б) в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.
Враховуючи вищенаведене та абзац 3 частини 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено «Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті», скаржником помилково стверджується наявність вимоги у тендерній документації про обов’язковість надання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті 17.
Відповідне пояснення з цього приводу надано у роз'яснені Мінекономрозвитку від 24.04.2017 N 3304-06/13652-06.
Скаржник у вимозі стверджує: «В складі тендерної пропозиції Переможець надає архів (Переклад ФЗ форма) в якому містяться звіти за 2017, 2018 роки.
Дані звіти надані з перекладом проте не в повному обсязі. Звіт за 2017 рік надано без перекладу сторінки 6 та звіт 2018 рік надано без перекладу сторінки 6, 7».
Західне регіональне управління Державної прикордонної служби, як замовник торгів, у відповідь на вимогу повідомляє:
Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та вимоги, встановлені статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачена вимога до польських підприємців: для підтвердження фінансової спроможності – надати оригінал фінансових звітів (встановленої у Республіці Польща форми) за останні три роки і пояснюючу записку (за підписом уповноваженої особи учасника), що містить інформацію про досягнення позитивного фінансового балансу або пояснення причин фінансових втрат за цей період.
Тендерна документація також містить вимогу «Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову».
Проте Тендерною документацією не встановлена форма та обсяг перекладів документів. Вимагається лише автентичність перекладу в розумінні Міжнародного комерційного права, тобто, відповідність перекладу за змістом текстові іншою мовою.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Листом Міністерства фінансів України від 24.10.2011 р. №31-08410-07-29/26066, Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 р. №88 потрібно, щоб переклад фінансових звітів учасника містив інформацію, необхідну Замовнику для оцінки наведених у них результатів господарських операцій в порядку, визначеному національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку або міжнародними стандартами фінансової звітності, а в кінцевому підсумку для оцінки учасника за критерієм, викладеним у п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації (фінансова спроможність).
Переклади фінансових звітів за 2017, 2018 роки, наданих Переможцем у складі його тендерної пропозиції, містять повний обсяг інформації, достатньої для оцінки Замовником відповідності учасника вимогам, поставленим Тендерною документацією до польських підприємців, та для підтвердження його фінансової спроможності виконання робіт, які є предметом закупівлі.

Документи подані скаржником

07 листопада 2019 21:28
Скарга АМКУ Амбуків.pdf

Документи

13 листопада 2019 17:12
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-03-000277-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: KOMERCYJNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ, Код ЄДРПОУ:7162267228
Дата подання: 07 листопада 2019 21:09
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним: Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі мають надати інформацією щодо відповідності вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у складі тендерної пропозиції. Крім того, дана вимога продубльовано у пункті 5 розділу 3 Тендерної документації, а саме: «Учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"»(цитата). Таким чином, згідно вимог Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні підтвердити відсутність підстав для відмови згідно пункту 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 частини 1 та частину 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». В складі тендерної пропозиції Переможець надано документ на виконання вищезазначених вимог, проте ігноруючи вимоги Тендерної документації. Переможець не надає інформацію, щодо відсутності підстав для відмови, згідно пункту 1, 7 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Порушення вимог тендерної документації з обґрунтувань наданих вище, підтверджується зокрема рішенням Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4740-р/пк-пз від 18.05.2018 Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок її невідповідності умовам тендерної документації. Відповідно до вимог пункт 7 розділ 1 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі мають надати документи та інформацію в складі тендерної пропозиції на мові яка визначена в тендерній документації, а саме: «Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад цих документів обов’язково має бути завірений учасником. Визначальним є текст, викладений українською мовою»(цитата). Таким чином, усі документи, що надаються в складі тендерної пропозиції, мають бути на українській мові, а у випадку надання її на іншій мові, мають бути переведені на українську мову. Згідно пункту 5 розділу 3 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі мали підтвердити фінансову спроможність, а саме: «для підтвердження фінансової спроможності – оригінал фінансових звітів (встановленої у Республіці Польща форми) за останні три роки і пояснюючої записки (за підписом уповноваженої особи учасника), що містить інформацію про досягнення позитивного фінансового балансу або пояснення причин фінансових втрат за цей період»(цитата). В складі тендерної пропозиції Переможець надає архів (Переклад ФЗ форма) в якому містяться звіти за 2017, 2018 роки. Дані звіти надані з перекладом проте не в повному обсязі. Звіт за 2017 рік надано без перекладу сторінки 6 та звіт 2018 рік надано без перекладу сторінки 6, 7. Переможець проігнорував вимоги Тендерної документації та не надав переклад до документів які вимагались тендерною документацією. Зазначена позиція, щодо наявності порушення у випадку надання документів на іноземній мові без перекладу підтверджуються рішенням Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6130-р/пк-пз від 17.05.2019 Виходячи з наведеного вище, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у відповідності до вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок її невідповідності умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 12.11.2019 № 16435.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2019 22:33

Документи подані скаржником

07 листопада 2019 21:09
Скарга АМКУ Амбуків.pdf
07 листопада 2019 21:09
квитанция антимонопольн.pdf

Документи Органу Оскарження

12 листопада 2019 22:33
рішення від 12.11.2019 № 16435.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000045 ● 94f213ddc60e4ffe8ce6ca7b2a531646
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-19 11:28:00
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.11.2019 № 200

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 200
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-03-000277-a 03.10.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-25 12:00:38

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-10-03-000277-a, яка проводиться Західним регіональним управлінням Державної прикордонної служби України (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Згідно документів зазначеної процедури, які розміщені у інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro», зокрема Протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 28.10.2019 № 112, учасника Sp.z.o.o. «BUDMAR» визначено переможцем процедури відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Повідомлення про намір укласти договір відповідно до законодавства оприлюднено Замовником 28.10.2019 року.
Враховуючи наведене, а також рішення органу оскарження від 12.11.2019 про залишення без розгляду скарги щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. чи укладено станом на 25.11.2019 договір з Sp.z.o.o. «BUDMAR» на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція будівель ВПС «Амбуків» Львівського прикордонного загону»?
2. Якщо такий договір укладений, то чому він не оприлюднений у інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» відповідно до вимог ст. 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-28 14:49:02

Надання пояснення

1. Контракт направлено на погодження до Адміністрації Державної прикордонної служби України.
2. Відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж порядок, визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України.
Таким чином, положення міжнародного договору мають вищу юридичну силу у даному випадку.
03.02.2016 р. Законом № 977-VIII ратифіковано договір між Урядом України та Уядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги.
Згідно з ст. 12 вказаного договору положення цього договору мають вищу юридичну силу над положеннями внутрішнього законодавства України, які можуть дозволити Уряду України в односторонньому порядку призупинити виконання зобов’язань за цим договором до того часу, як всі зобов’язання будуть виконані.
Отже, у даному випадку положення міжнародного договору мають вищу юридичну силу, ніж положення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статті 10.
Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 3 вказаного договору контракт набирає чинності через 15 днів з дати надсилання письмово підтвердження Міністерства фінансів Республіки Польща Міністерству фінансів України.
Процедура узгодження для кожної договірної сторони не може перевищувати 45 днів (п. 4 ч. 4 ст. 3 вказаного договору).
Таким чином, без підтвердження Міністерства фінансів Республіки Польща контракту він не є таким, що набрав чинності.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-12-04 14:08:15

Роз'яснення щодо висновку

Відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку звернутись до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі встановлені наступні порушення:
1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Ознайомившись з висновком, замовнику не зрозуміло яким чином необхідно усунути виявлені порушення, що зазначені у висновку.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати роз’яснення щодо усунення порушень, зазначених у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме які дії має вчинити замовник для усунення порушень.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 03 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Західне Регіональне управління Державної прикордонної служби України, 14321647, Україна, місто Львів, вулиця Мечнікова будинок 16 а
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Реконструкція ВПС «Амбуків» Львівського прикордонного загону», 969998.71EUR, 45454000-4, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 752adce886284486a39de65a0612c0f1, 2019-10-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 19 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Західного Регіонального управління Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол № 107 від 04.10.2019); реєстр отримання тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій; протоколи засідання тендерного комітету Замовника № 108 від 24.10.2019, №112 від 28.10.2019; повідомлення про намір укласти договір, опубліковані вимоги учасника про прийняття рішення про відхилення тендерної пропозицій переможця та надані на них Замовником відповіді, пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, надане відповідно до частини 5 статті 7-1 Закону через електронну систему закупівель (оприлюднено 25.11.2019). Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому, пунктом 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначеними у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником не заповнено обов’язкове поле 10-2 «Джерело фінансування закупівлі»; відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі». Відповідно до вимог статті 15 Закону, під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Пунктом 5 «Недискримінація учасників» розділу І «Загальні положення» тендерної документації визначено, що підприємці (підприємства), юридичні особи, що беруть участь у процедурі закупівлі, повинні виконати певний перелік умов згідно листа Міністерства фінансів Республіки Польща від 25.04.2017 № DG5.9300.19.2017, який наведено у додатку №3 до тендерної документації. При цьому у Додатку 3 до тендерної документації Замовником розміщено лист Міністерства фінансів Республіки Польща від 25.04.2017 № DG5.9300.19.2017 на польській мові без долучення до тендерної документації та опублікування належного його перекладу українською мовою, в результаті чого Замовником порушено вимоги статті 15 Закону Відповідно до пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу І тендерної документації, усі документи, що входять до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватись разом із їх автентичним перекладом на українську мову. В ході моніторингу встановлено, що учасником Sp.z.o.o. «BUDMAR» на підтвердження фінансової спроможності у складі тендерної пропозиції надані фінансові звіти встановленої у Республіці Польща форми за останні три роки , однак в недотримання пункту 7 розділу І тендерної документації не надано переклад на українську мову сторінки 5 звіту за 2017 рік та сторінки 5 та 6 звіту за 2018 рік. Слід зазначити, що на підтвердження відсутності заборгованості зі сплати внесків соціального страхування учасником Sp.z.o.o. «BUDMAR» надано довідку про відсутність заборгованості станом на 15.07.2019, а на підтвердження відсутності заборгованості з податків або підтвердження стану заборгованості - надано довідку про відсутність заборгованості станом на 16.07.2019 року. При цьому, відповідно до оголошення про закупівлю кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 20 жовтня 2019 року. Оскільки у розділі І тендерної документації Замовником передбачено, що тендерна документація розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» і Замовником не зазначено відповідно до статті 6 Закону іншого порядку закупівлі відповідно до ратифікованих міжнародних угод, а також з врахуванням відсутності у Договорі між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов'язаної допомоги, ратифікованому Законом України № 977-VIII від 03.02.2016 (з урахуванням протоколу між Урядом України та Урядом Республіки Польща про внесення змін до вказаного Договору, затвердженого постановою КМУ № 70 від 06.02.2019) процедурних відмінностей від норм Закону України «Про публічні закупівлі» щодо порядку та процесу проведення закупівлі, до процедури закупівлі, щодо якої здійснено моніторинг, застосовуються норми національного законодавства. Як зазначено вище, оголошення про закупівлю кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 20 жовтня 2019 року. З врахуванням викладеного вище, подані у складі тендерної пропозиції учасником Sp.z.o.o. «BUDMAR» довідки про відсутність заборгованості станом на 15.07.2019 та на 16.07.2019 не підтверджують відсутності в учасника заборгованості із сплати податків і внесків соціального страхування на час проведення процедури закупівлі (жовтень 2019 року), а у Замовника була відсутня можливість достовірно перевірити наявність/відсутність у заборгованості відповідних платежів. У пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (підпункт 6.1) розділу ІІІ тендерної документації визначено, що виконання робіт проводиться відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 та чинного законодавства України. Згідно з пунктом 9 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» діяльність у будівництві підлягає ліцензуванню. Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (далі – Постанова КМУ № 852), а саме приміток до Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого вказаною Постановою КМУ № 852: ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт. Визначені у Додатку 2 до тендерної документації переліки робіт по об’єкту «Реконструкція ВПС «Амбуків» Львівського прикордонного загону Державної прикордонної служби України», в тому числі монтаж пожежної сигналізації, за чинним законодавством України підлягають ліцензуванню. Крім того, відповідно до пункту 11 Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, на експлуатацію яких видається дозвіл відповідно до вимог Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 26.10.2011 № 1107, віднесено вантажопідіймальні крани і машини. Вимогами підпункту 6.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції самостійно повинен завантажити в електронну систему закупівель скановані копії вказаних у зазначеному підпункті документів, зокрема, ліцензії учасника торгів на право здійснення відповідного виду діяльності (в разі якщо така діяльність підлягає ліцензуванню), чинних дозволів на виконання робіт та експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку. Також, відповідно до поданої учасником Sp.z.o.o. «BUDMAR» у складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів (файл r_76_ДЦ_ИВР.pdf) виконання робіт учасником передбачається з використанням таких будівельних машин і механізмів, зокрема, як кран на автомобiльному ходу для спорудження лiнiй електропередачi (вантажопiдйомнiсть 10 т); кран на автомобiльному ходу при роботi на монтажi технологiчного устаткування (вантажопiдйомнiсть 10 т); кран на автомобiльному ходу (вантажопiдйомнiсть 10 т); крани на гусеничному ходу (вантажопiдйомнiсть 100 т). Однак, учасником Sp.z.o.o. «BUDMAR» у складі тендерної пропозиції скановані копії вказаних у підпункті 6.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації документів, зокрема, ліцензії учасника торгів на право здійснення відповідного виду діяльності та чинних дозволів на виконання робіт та експлуатацію механізмів, що становлять підвищену небезпеку, не надано. Враховуючи встановлену Замовником у тендерні документації умови про здійснення запропонованих учасникам робіт відповідно до чинного законодавства України, пропозиція Sp.z.o.o. «BUDMAR» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Отже, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Sp.z.o.o. «BUDMAR», яка не відповідає умовам тендерної документації, а 28.10.2019 прийняв рішення про визнання вказаного учасника переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету № 112) та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з Sp.z.o.o. «BUDMAR». Згідно з опублікованою 28.11.2019 Замовником інформацією у відповідь на наданий органом державного фінансового контролю відповідно до частини 5 статті 7-1 Закону через електронну систему закупівель запит про надання пояснень, Замовник визначив переможцем процедури відкритих торгів учасника Sp.z.o.o. «BUDMAR» та уклав з ним договір (контракт). Стосовно причин неоприлюднення договору Замовник пояснив, що у даному випадку положення міжнародного договору мають вищу юридичну силу, ніж положення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статті 10, посилаючись на статтю 12 ратифікованого Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, згідно з якою положення цього договору мають вищу юридичну силу над положеннями внутрішнього законодавства України. Разом з тим, Замовником не враховано, що стаття 10 Закону визначає порядок та строки оприлюднення через авторизовані електронні майданчики на вебпорталі Уповноваженого органу інформацію про проведену процедуру закупівлі, а відповідно до статті 12 вищевказаного Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща положення цього договору можуть дозволити Уряду України в односторонньому порядку призупинити виконання зобов’язань за цим договором до того часу, як всі зобов’язання будуть виконані. Таким чином, оприлюднення договору у інформаційно–телекомунікаційній системі закупівель «ProZorro» відповідно до вимог статті 10 Закону ніяким чином не призведе до призупинення в односторонньому порядку виконання зобов’язань за вищевказаним Договором між Урядом України та Урядом Республіки Польща. Враховуючи, що Замовником прийнято рішення про проведення процедури закупівлі та розроблено тендерну документацію відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (п.1 розділу І та п. 6 розділу ІІІ тендерної документації) і Замовником не зазначено відповідно до статті 6 Закону іншого порядку закупівлі відповідно до ратифікованих міжнародних угод, а також з огляду на відсутність у Договорі між Урядом України та Урядом Республіки Польща ) процедурних відмінностей від норм Закону України «Про публічні закупівлі» щодо порядку та процесу проведення закупівлі та оприлюднення інформації про закупівлю, до процедури закупівлі, щодо якої здійснено моніторинг, застосовуються норми національного законодавства. Отже, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 10 Закону в частині порушення строку оприлюдення договору про закупівлю (протягом двох днів з дня його укладення)., 03 грудня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту другого Наказу № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм пункту 4 частини 1 статті 30 Закону при розгляді тендерних пропозицій учасників торгів та допущення їх до аукціону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
KOMERCYJNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ 936 000,00
EUR
936 000,00
EUR
Документи
Sp. z o.o. "BUDMAR" 964 411,93
EUR
964 210,00
EUR
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2019 12:48
Переклад ФЗ форма
20 жовтня 2019 11:38
CEIDG, довідки
20 жовтня 2019 11:18
Угоди, акти, референції
20 жовтня 2019 11:11
Захист довкілля_В
20 жовтня 2019 11:08
Ст. 17
20 жовтня 2019 10:57
Кваліфікація
20 жовтня 2019 10:48
Графік А
20 жовтня 2019 10:45
Антикорупційна програма
20 жовтня 2019 10:09
Фінансові звіти
20 жовтня 2019 09:49
Податки
20 жовтня 2019 09:39
Позитивний баланс
20 жовтня 2019 09:36
ДЦ А
20 жовтня 2019 08:23
Кошторис А
20 жовтня 2019 08:17
Субпідрядник

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
KOMERCYJNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
#7162267228
Відхилено 936 000,00
EUR
25 жовтня 2019 16:42
Sp. z o.o. "BUDMAR"
#12345679
Переможець 964 210,00
EUR
28 жовтня 2019 17:16

Документи

25 жовтня 2019 16:42
sign.p7s
25 жовтня 2019 16:40
Протокол
21 жовтня 2019 12:39

код ЄДРПОУ 7162267228 у ЄДР не знайдено.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Sp. z o.o. "BUDMAR"
#12345679
964 210,00
EUR
Документи

Актуальні тендери

До пошуку