Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, бейджі, блокноти та інше)
Очікувана вартість
22 485,00 UAH
UA-2019-10-02-002366-b a1bfee7853114942a3d9796e22424f93
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Дробенко

+380443514310 ruslan.drobenko@nbaai.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами
Код ЄДРПОУ: 38258553
Вебсайт: http://nbaai.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м. Київ, прос. Перемоги, 14
Контактна особа: Руслан Дробенко
+380443514310
ruslan.drobenko@nbaai.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 13:09
Очікувана вартість: 22 485,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 штука
Офісне устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, бейджі, блокноти та інше)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, Київ, Проспект Перемоги, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 17:23
Документація закупівля канцелярії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:14
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 15:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Згідно пункту 1 Технічних вимог (Додаток 3) до Документації на публічну допорогову закупівлю щодо закупівлі офісного устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, бейджі, блокноти та інше) визначено: «Товар повинен бути оригіналом виробника (Аналогів не пропонувати)». 2) Фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, допускаємо на загальних (однакових) умовах для всіх учасників. Розглядаємо його цінову пропозицію як остаточну. Мінімальна ціна надається електронною системою закупівель після аукціону, головне щоб пропозиції учасників відповідали Технічним вимогам (Додаток 3) та поданої документацію згідно переліку в пункті 6.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-02-002366-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3427309110
Дата подання: 10 жовтня 2019 12:29
Скарга
Замовником "Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами" було встановлено дискримінаційні умови щодо учасників а саме: ТУ. п2. "Постачальник товару повинен знаходитись у м. Київ або мати представництво (філію) у місті". Також після аукціону було здійснено зв'язок з представниками Замовника де чітко зрозуміло про зацікавленість Замовника у поставці товару саме учасником ФОП "РЕЗВОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (Аудіозаписи прикріплено). Замовником чітко встановлено було в розмові та документації що товар має поставлений бути 09.10.2019р. На яких підставах Замовник визначає учасника ФОП "РЕЗВОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" переможцем та має намір підписати договір якщо строк поставки мав бути 09.10.2019 року? У замовника та учасника була домовленість ще до початку закупівлі ?
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ст. 3 Закону № 922-VIII встановлені принципи здійснення закупівель. п. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 3 ст. 11 Тендерний комітет Замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2019 16:05
Закупівля щодо офісного устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, бейджі, блокноти та інше) замовником визначена як допорогова закупівля. Проведення допорогових закупівель, здійснюється відповідно до наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 та наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 (про внесення змін до Інструкції).
Зазначене замовлення потрібне для забезпечення міжнародного заходу яке проводиться у встановлений час і в зазначеному місці. Замовник також обмежений в часі, тому в Технічних умовах до документації щодо закупівлі офісного устаткування та приладдя різне ДК 021:2015 30190000-7 (Ручки, бейджі, блокноти та інше), було визначено: постачальник товару повинен знаходитись у м. Київ або мати представництво (філію) у місті та постачання товару здійснити до 09.10.2019р., що не суперечить вище вказаному наказу та іншим актам.
Саме тому замовнику, є важливим територіальне розміщення постачальника, оскільки потрібно узгодити ескізи (переглянути пробні варіанти, макети) і повинна бути можливість у найкоротші терміни доставити замовлення.

Документи подані скаржником

10 жовтня 2019 12:29
380443514310_2019_10_07_16_02_15_809_in.mp3
10 жовтня 2019 12:29
380936720772_2019_10_07_14_46_16_022_in.mp3

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ 18 700,00
UAH з ПДВ
18 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РЕЗВОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 22 484,83
UAH з ПДВ
22 147,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 13:59
Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 13:59
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП "РЕЗВОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ
#3427309110
Відхилено 18 700,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 09:55
ФОП "РЕЗВОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2866110579
Переможець 22 147,57
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 10:07

Документи

10 жовтня 2019 09:55
Електронний підпис
10 жовтня 2019 09:54
Протокол 28.pdf

Документи

10 жовтня 2019 10:07
Електронний підпис
10 жовтня 2019 10:01
Протокол 29.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 10:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РЕЗВОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2866110579
22 147,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2019 10:07
Електронний підпис
10 жовтня 2019 10:01
Протокол 29.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 10:09
Договір від 21.10.2019.pdf укладений
21 жовтня 2019 10:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 22 147,57
UAH