Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Доводчики
Очікувана вартість
5 600,00 UAH
UA-2019-10-02-002305-b ● 8ee6322fa49e4762b1534791e8d37c36
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34315660 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Екатерина Волошина +380991933263 voloshinakatya11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2019 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 жовтня 2019 17:02 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 жовтня 2019 17:30 |
Очікувана вартість: | 5 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Доводчики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2019 17:05 |
Вимоги до квалификації - копия.docx |
02 жовтня 2019 17:05 |
якісні та кількісні вимоги.docx |
02 жовтня 2019 17:05 |
Договор на товар.docx |
02 жовтня 2019 17:05 |
оголошення - копия.docx |
02 жовтня 2019 17:05 |
комерційна пропозиція - копия.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови договору.
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:12
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 11:30
В пункті 3.4. пропонованого Вами договору вказано, що "В ціну включаються витрати на установку, ...". Чи дійсно постачальник має ще й встановити доводчики?
Відповідь: Доброго дня, в ціну товару не входить встановлення.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:15
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 11:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Будь-ласка, ще раз детально ознайомтесь з умовами закупівлі, особливу увагу приділіть п.5 оголошення про проведення закупівлі, а також файлам із назвами "Якісні та кількісні вимоги" та "Вимоги до кваліфікації". При складанні оголошення Замовник подбав про те, щоб учасникам аукціону були зрозумілі умови проведення закупівлі, тож будьте уважнішими та цінуйте працю інших. Дякуємо за розуміння.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ #3212502058 |
Переможець |
5 409,60
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 16:03
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 жовтня 2019 16:27 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абз. 2 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства, замовник за власним рішенням припиняє закупівлю та призначає їй статус «скасована». |
Документи:
10 жовтня 2019 16:26
|
209.PDF |