Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Доводчики
Очікувана вартість
5 600,00 UAH
UA-2019-10-02-002305-b 8ee6322fa49e4762b1534791e8d37c36
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Екатерина Волошина

+380991933263 voloshinakatya11@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34315660
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Екатерина Волошина
+380991933263
voloshinakatya11@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 17:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2019 17:30
Очікувана вартість: 5 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Доводчики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови договору.
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:12
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 11:30
В пункті 3.4. пропонованого Вами договору вказано, що "В ціну включаються витрати на установку, ...". Чи дійсно постачальник має ще й встановити доводчики?
Відповідь: Доброго дня, в ціну товару не входить встановлення.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:15
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 11:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Будь-ласка, ще раз детально ознайомтесь з умовами закупівлі, особливу увагу приділіть п.5 оголошення про проведення закупівлі, а також файлам із назвами "Якісні та кількісні вимоги" та "Вимоги до кваліфікації". При складанні оголошення Замовник подбав про те, щоб учасникам аукціону були зрозумілі умови проведення закупівлі, тож будьте уважнішими та цінуйте працю інших. Дякуємо за розуміння.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 5 409,60
UAH з ПДВ
5 409,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 17:01
ID KOD.PDF
07 жовтня 2019 17:01
Гарантія на документи.pdf
07 жовтня 2019 17:01
Dovidka SCHET.PDF
07 жовтня 2019 17:01
Pasport 2ST.PDF
07 жовтня 2019 17:01
Витяг розширений.pdf
07 жовтня 2019 17:01
Vipiska2.PDF
07 жовтня 2019 17:01
Vipiska.PDF
07 жовтня 2019 17:01
Pasport 1ST.PDF
07 жовтня 2019 17:01
Сканировать1 — копия.PDF
07 жовтня 2019 17:01
Pasport 12-13ST.PDF
07 жовтня 2019 17:01
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
07 жовтня 2019 17:01
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
07 жовтня 2019 17:01
ДОВІДКА документи.pdf
07 жовтня 2019 17:01
Vityag.PDF
07 жовтня 2019 17:01
ВИМОГИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
Переможець 5 409,60
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 16:03

Документи

08 жовтня 2019 16:02
207.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
5 409,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2019 16:02
207.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 жовтня 2019 16:27
Коментар щодо відміни: Відповідно до абз. 2 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства, замовник за власним рішенням припиняє закупівлю та призначає їй статус «скасована».
Документи:
10 жовтня 2019 16:26
209.PDF