Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини приміщень Скригалівської ЗОШ І-ІІ ст. з наступною реорганізацією в НВО "Школа І-ІІ ступенів-садок" по вул.Шкільна, 2 с. Ставки Фастівського району, Київської області
Очікувана вартість
2 371 306,00 UAH
UA-2019-10-02-002095-b 579bb643cab84e4b8aa973980f33cc87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 13:50
Очікувана вартість: 2 371 306,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 371,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція частини приміщень Скригалівської ЗОШ І-ІІ ст. з наступною реорганізацією в НВО "Школа І-ІІ ступенів-садок" по вул.Шкільна, 2 с. Ставки Фастівського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08530, Україна, Київська область, с. Ставки Фастівського району, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:26
Додатки до ТД.PDF
02 жовтня 2019 16:26
ТД.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-02-002095-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 30 жовтня 2019 10:05
Неправомірне визначення переможця
Добрий день Замовнику.
Проаналізувавши дуже велику кількість ваших закупівель у сфері будівництва, довелося зробити для себе один єдиний висновок - Є ПОТРІБНА ФІРМА СЕРЕД УЧАСНИКІВ - ЗАКУПІВЛЯ ВІДБУВАЄТЬСЯ НЕЗВАЖАЮЧИ НІ НА ЯКІ ПОМИЛКИ, А КОЛИ НЕМАЄ - ТО ТУТ ТРЕБА ПОСТАРАТИСЯ ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТУ ЗНАЙТИ БУДЬ-ЯКУ ПОМИЛКУ ДЛЯ ТОГО ЩОБ ВІДХИЛИТИ УЧАСНИКА.
Також було проаналізовано ряд позитивних рішень АМКУ на користь учасників, які оскаржували неправомірні рішення Замовника - і тут це просто зайвий клопіт для учасника, адже Тендерний комітет не публікує усіх виявлених помилок, а лише деякі із них. І так все ніби то гарно повертається до розгляду пропозицій знову і знаходяться помилки, які не були зазначені в раніше опублікованому протоколі. ДУЖЕ ГАРНА СТРАТЕГІЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ.
Ця закупівля проводиться вже вдруге, де за помилку в Тендерній пропозиції, а саме відсутніть незазначення в п.6 з ПДВ чи без ПДВ призвело до відхилення пропозиції, а також за невірну дату у витязі про інформацію, яка знаходиться у відкритих БЕЗКОШТОВНИХ реєстрах.
Так і сталося у цій закупівлі ТОВ "АМК РЕМ-БУД", являється одним із постійних виконавців Замовника у будівельній сфері.
Пропозиція учасника-переможця має ряд порушень на які навіть і не звернув уваги Замовник. Одна із них це допущення помилки у документі Файл №1 Тендерна пропозиція п.6 - СТАВКА ПДВ В УКРАЇНІ СКЛАДАЄ 20%, Сума пропозиції 2 111 587,80 грн. у тому числі ПДВ 35 264,63 грн. Ці суми прописані так і словами. Сума ПДВ повинна бути врахована 351 931,30 грн., а не ту що вказав Учасник.
Але для тендерного комітету - ця груба помилка набула ознак формальної (несуттєвої) помилки, оскільки пропозиція учасника не була відхилена.
Ото ж просимо відхилити пропозицію ТОВ "АМК РЕМ-БУД" тому, що вона не відповідає умовам ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 листопада 2019 16:52
Доброго дня. Щодо вашої вимоги по даній процедурі закупівлі зазначаємо наступне.
У попередній процедурі закупівлі робіт з Реконструкції частини приміщень Скригалівської ЗОШ І-ІІ ст. з наступною реорганізацією в НВО "Школа І-ІІ ступенів-садок" по вул.Шкільна, 2 с. Ставки Фастівського району, Київської області тендерну пропозиції ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" було відхилено як таку що не відповідає умовам тендерної документації за наступними підставами:
• У формі тендерна пропозиція в пункті 6 не вказано вартість пропозиції з ПДВ чи без ПДВ;
• Пункт 6 гарантійного листа згідно додатку 4 тендерної документації № 2019/09/113 від 23.09.2019р. не по формі.
• Всупереч вимогам пункту 2 Розділу 5 тендерної документації, де зазначено, що «Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору, Договору про здійснення розрахунково-касового обслуговування, заключеного з органами Казначейства, а також заяви до органу Казначейства про відкриття рахунків)» поданий в складі тендерної пропозиції учасника витяг з реєстру платника ПДВ датований 29.08.2016р., що є датою раніше дати оголошення торгів (04.09.2019р.)
Разом з тим, повідомляємо, що у своїй діяльності тендерний комітет керується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (копії рішень, де зазначено, що тендерну пропозицію учасника за аналогічних підстав відхилено правомірно - додаються). Крім того, у тендерній пропозиції ТОВ "ГРАНД ПРИНТ 25" наявні і інші порушення не зазначені у протоколі відхилення тендерної пропозиції.
Щодо тендерної пропозиції учасника ТОВ "АМК РЕМ-БУД" повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ "АМК РЕМ-БУД", оскільки пропозиція зазначеного учасника є найбільш економічно вигідною та відповідає умовам тендерної документації.
Поряд з цим тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 30 частини першої статті 1 Закону).
У свою чергу, відповідно до пункту 5 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, не вірний розрахунок учасником суми ПДВ є формальною помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника та яку буде відкореговано під час укладення договору.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-02-002095-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 03 листопада 2019 19:31
Порушення з боку замовника. Номери рішень АМКУ.
Добрий день. Ніколи не зустрічала, щоб помилка в головному документі закупівлі розцінювалася, як несуттєва. З таким поглядом на фомальні помилки взагалі не розумію чому ви відхиляєте пропозиції учасників, адже якщо в учасника наявні всі документи і уних були допущені помилки, то їх всі можна назвати формальними, а от коли він відсутній, то це вже дійсно порушення.
Якщо ви стверджуєте про наявність рішень АМКУ в яких груба помилка в ціновій пропозиції розцінили, як формальну, то у відповідь хочу побачити перелік цих рішень (а саме номер та дата).
Якщо ні то мабуть доведеться подати скаргу до АМКУ аби почути рішення і роз'яснення. Ну це звичайно якщо ви не скасуєте закупівлю за виявленням там такої помилки, яку неможливо виправити. Як ви це робите зазвичай коли йде скарга в АМКУ.
Отже номери рішень в АМКУ в яких помилка в ціновій пропозиції була віднесена до формальних (несуттєвих). Дуже цікаво прочитати таке рішення на майбутнє.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2019 16:12
Доброго дня. Відповідно до вимог пункту 6 форми "Тендерна пропозиція" - учасникам необхідно було вказати вартість пропозиції (заначається без, або у тому числі ПДВ) (вказати загальну вартість цифрами та прописом), що і було зроблено ТОВ "АМК РЕМ-БУД". Якщо ви звернули увагу, то в змісті пункту 6 немає вимоги про написання додатково учасниками суми ПДВ цифрами та прописом. Тож, враховуючи викладене, написання невірної суми ПДВ в даному випадку (коли таке не вимагалося) не може розглядатися як невідповідність вимогам та підстава для відхилення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-02-002095-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 05 листопада 2019 18:18
Скарга на неправомірні дії ЗАМОВНИКА
Стосовно підтвердження своїх дій ви не надали рішення АМКУ у яких це вказано, а тільки виправдовуєте свого учасника (як це відбувається зазвичай у ваших закупівлях)
Стосовно підтвердження своїх слів, що пропозиція МАЄ ПОРУШЕННЯ і ПОВИННА бути ВІДХИЛЕНА додаю відповідне рішення АМКУ від 17.10.2019 № 14912 (файл додаю). Можете його розглянути адже на ньому буде базуватися і моя скарга в АМКУ. Якщо в документі є надпис "учасник не повинен відступати від даної форми" то навіть такий запис як адреса замовника - це є порушення цієї ж форми. Тому що у формі цей надпис відсутній. І навіть таке здавалося б несуттєве порушення - не можливо віднести до формальних помилок. Дуже сумніваюсь у тому, що АМКУ буде суперечити саме собі і на 100% впевнена на позитивне рішення АМКУ, якщо маєте протилежні докази, а саме рішення АМКУ то прошу їх написати.
Стосовно того чи це єдине порушення у Учасника переможця - то надаю вам відповідь, що НЕ ЄДИНЕ. Всі інші будуть викладені у скарзі до АМКУ.
Буду вдячна за відповідь з доказами, а не пустими балачками про рішення АМКУ, які ніби то вже є.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 08:33
Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. А щодо рішення АМКУ, то звертаю вашу увагу на той факт, що в практиці даного органу є безліч рішень з різними позиціями з одного і того ж питання, оскільки висновки рішень грунтуються на індивідуальності кожної закупівлі. Відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель ви маєте право звертатися до органу оскарження у разі незгоди з рішенням Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

30 жовтня 2019 10:05
тендерна пропозиція.pdf

Документи подані скаржником

05 листопада 2019 18:18
рішення від 17.10.2019 _ 14912.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 2 111 587,80
UAH з ПДВ
2 111 587,80
UAH з ПДВ
Документи
КП "БІЛОЦЕРКІВБУД" 2 235 777,00
UAH з ПДВ
2 232 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" 2 364 571,54
UAH з ПДВ
2 235 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 16:26
Електронний підпис
31 жовтня 2019 16:22
дпі
31 жовтня 2019 16:22
мвс
31 жовтня 2019 16:22
мвс
20 жовтня 2019 02:10
Електронний підпис
20 жовтня 2019 02:06
файл 5 Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

КП "БІЛОЦЕРКІВБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Переможець 2 111 587,80
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
2 111 587,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:53
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 17:14
DOC.PDF зміни до договору
19 листопада 2019 17:14
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 09:43
ДОГОВІР 108-19.PDF укладений
15 листопада 2019 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 108-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 614 448,90
UAH (в тому числі ПДВ 269 074,82 UAH)