Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) вул. Спеціалістів, 137 в с. Тарашани Глибоцького району Чернівецької області»
Очікувана вартість
5 506 997,00 UAH
UA-2019-10-02-001615-b 6f354d3112a147d5b24e3a6cfbc63574
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Штефуник

+380372576668 ukb@bukoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Юрій Степанович Штефуник
+380372576668
ukb@bukoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 23:00
Очікувана вартість: 5 506 997,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 069,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27534 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 – інші (код ДК 021:2015:45210000-2 «Будівництво будівель») «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) вул. Спеціалістів, 137 в с. Тарашани Глибоцького району Чернівецької області» (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60430, Україна, Чернівецька область, Глибоцький р-н, с. Тарашани, вул. Спеціалістів, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактуривід Підрядника/Генпідряднику. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наслідки незначні. так як по всіх амбулаторіях України?
Дата подання: 03 жовтня 2019 00:29
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 14:39
Хочемо знати клас наслідків СС-1
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику закупівлі! Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення, по суті вашого запитання повідомляємо про наступне.
Відповідно до виготовленої проектно-кошторисної документації та експертного звіту, об’єкт «Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини (1-2 лікаря без житла) вул. Спеціалістів, 137 в с. Тарашани Глибоцького району Чернівецької області» відноситься до СС1.
Бажаємо успіху!
Зарплата
Дата подання: 03 жовтня 2019 00:31
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 14:39
Яка заробітня плата заложена при розрахунку Вашого кошториса .
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику закупівлі! Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення, по суті вашого запитання повідомляємо про наступне.
Відповідно до п.6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації розмір кошторисної заробітної плати розраховано відповідно до розрахунку встановленого рішенням ХХХ сесії обласної ради VII скликання від 27 березня 2019 року №27-30/19 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва на 2019 рік» та складає 8 528,00 грн.
Бажаємо успіху!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СТзОВ "Надія" 5 389 919,02
UAH з ПДВ
5 389 919,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 17:17
Електронний підпис
17 жовтня 2019 17:16
банкрутство.pdf
17 жовтня 2019 13:03
Електронний підпис
17 жовтня 2019 12:56
штатний.pdf
17 жовтня 2019 12:56
фінансовий звіт.pdf
17 жовтня 2019 12:56
ціни енергоносії.pdf
17 жовтня 2019 12:56
техніка.pdf
17 жовтня 2019 12:56
тендерна пропозиція.pdf
17 жовтня 2019 12:56
тез завдання.pdf
17 жовтня 2019 12:55
статут.pdf
17 жовтня 2019 12:55
свідоцтво пдв.pdf
17 жовтня 2019 12:55
проект договору.pdf
17 жовтня 2019 12:55
працівники.pdf
17 жовтня 2019 12:55
пояснювальна записка.pdf
17 жовтня 2019 12:55
наказ антикорупційна.pdf
17 жовтня 2019 12:55
підсумкова частина2.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 7-2-1.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 7-1-1.pdf
17 жовтня 2019 12:55
підсумкова частина1.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 6-5-1.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 6-4-1.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 6-3-1.pdf
17 жовтня 2019 12:55
паспорт директор.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 6-2-1.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 6-1-1.pdf
17 жовтня 2019 12:55
наказ директор.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 4-1-1.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 2-1-13.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 2-1-12.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 2-1-11.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 2-1-10.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 2-1-2.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 2-1-9.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 2-1-1.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 2-1-8.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 2-1-7.pdf
17 жовтня 2019 12:55
ліцензія з додатками.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 2-1-6.pdf
17 жовтня 2019 12:55
лист санкції.pdf
17 жовтня 2019 12:55
лист рег ціни.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 2-1-5.pdf
17 жовтня 2019 12:55
лист персональні дані.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 2-1-4.pdf
17 жовтня 2019 12:55
локальний 2-1-3.pdf
17 жовтня 2019 12:55
лист маломобільні.pdf
17 жовтня 2019 12:55
лист корупція.pdf
17 жовтня 2019 12:55
лист зняття грунту.pdf
17 жовтня 2019 12:55
лист дозвола.pdf
17 жовтня 2019 12:55
лист витрати.pdf
17 жовтня 2019 12:55
корупція.zip
17 жовтня 2019 12:55
календарний план.pdf
17 жовтня 2019 12:55
загально виробничі.pdf
17 жовтня 2019 12:55
експлуатація машин.pdf
17 жовтня 2019 12:55
договора цпх.pdf
17 жовтня 2019 12:55
договірна ціна.pdf
17 жовтня 2019 12:55
довідка субпідряд.pdf
17 жовтня 2019 12:55
довідка податкова.pdf
17 жовтня 2019 12:55
довідка звітність.pdf
17 жовтня 2019 12:55
довідка досвід.pdf
17 жовтня 2019 12:55
довідка банк.pdf
17 жовтня 2019 12:55
виписка єдрпоу.pdf
17 жовтня 2019 12:55
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 жовтня 2019 12:55
100.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СТзОВ "Надія"

Інформація про відміну

Дата відміни
17 жовтня 2019 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій