Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
5 750,00 UAH
UA-2019-10-02-001393-c e682ad556751411dbf7f3af2ba36e529
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чечулинська Тетяна Анатоліївна

380445152909 5152909@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Позашкільний навчальний заклад «Центр естетичного виховання «Гармонія» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 26387769
Вебсайт: http://center-garmonia.com.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Миколи Закревського, 19-б
Контактна особа: Чечулинська Тетяна Анатоліївна
380445152909
5152909@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 00:00
Очікувана вартість: 5 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне устаткування та приладдя різне, відповідно додатку №1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, місто Київ, Київ, вул. М.Закревського 19-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя різне Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 16:55
Оголошення .docx
02 жовтня 2019 16:55
Додаток 1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:17
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 11:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У додатку №1 до закупівлі зазначено:
- Вказані торговельні марки або виробники розглядаються відповідно до еквіваленту якості.
- Учасники повинні вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
- Закупка розглядається за найменшою ціновою пропозицією не залежно від статусу платника ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 4 397,58
UAH з ПДВ
4 397,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 16:23
Згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 4 397,58
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 16:38

Документи

18 жовтня 2019 16:38
Протокол 261.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
4 397,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2019 16:38
Протокол 261.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
11.pdf укладений
13 листопада 2019 14:58