Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту будівлі корпусу №2 КНП Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м. Маріуполя" за адресою: пр. Миру, 80 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-10-02-001324-b ffc3edc3d47142f095204600604d0548
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоренко Світлана

+380629404715
+380629404714
departament.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5
Контактна особа: Федоренко Світлана
+380629404715,+380629404714
departament.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту будівлі корпусу №2 КНП Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м. Маріуполя" за адресою: пр. Миру, 80 в м. Маріуполі, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру, 80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 жовтня 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАМПАД"
#40216507
Переможець 200 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 14:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:18
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 10:23
Додаткова угода №1 до договору №58П-2019-12.75-4.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 10:22
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 14:20
12.75-4 пр. Миру, 80.PDF укладений
02 жовтня 2019 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1
Номер договору про закупівлю: 58П/2019/12.75/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 142 476,82
UAH (в тому числі ПДВ 23 746,14 UAH)