Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості пішохідного переходу, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин з під’їздом до м. Ніжин км 109+323 с. Талалаївка, км 119+004 с. В. Дорога, км 119+954 с. В. Дорога, км 124+600 с. В. Дорога, км 131+406 з’їзд до с. Монастирище, км 134+905 з’їзд до с. Монастирище, км 143+042 перехрестя м. Дівиця – Обичів, Чернігівська область
Очікувана вартість
3 108 407,00 UAH
UA-2019-10-02-001240-b 2488a44eca3c455bac344c043914a077
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 13:06
Очікувана вартість: 3 108 407,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 542,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості пішохідного переходу, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин з під’їздом до м. Ніжин км 109+323 с. Талалаївка, км 119+004 с. В. Дорога, км 119+954 с. В. Дорога, км 124+600 с. В. Дорога, км 131+406 з’їзд до с. Монастирище, км 134+905 з’їзд до с. Монастирище, км 143+042 перехрестя м. Дівиця – Обичів, Чернігівська область
(Джерело фінансування – спеціальний фонд Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107020 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм»)










Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. № 117 та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Виконавцю на строк не більше 1 (одного) місяця авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для надання Послуг матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 1 (одного) місяця з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт по формі КБ-2В та Довідку по формі КБ-3) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 13:53
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-01-000006 ● e035f623d9d3474181b306e28e4b3681
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019 15:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


01.11.2019 № 313

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313


Витяг з переліку
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2019-10-02-001240-b 02.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відкриті торги за предметом закупівлі: «ГБН Г.1-218-182:2011 Облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості пішохідного переходу, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин з під’їздом до м. Ніжин км 109+323 с. Талалаївка, км 119+004 с. В. Дорога, км 119+954 с. В. Дорога, км 124+600 с. В. Дорога, км 131+406 з’їзд до с. Монастирище, км 134+905 з’їзд до с. Монастирище, км 143+042 перехрестя м. Дівиця – Обичів, Чернігівська область» на підставі ч. 1 ст. 31 Закону, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу закупівлі - відмінені.

2019-11-13 19:29:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто

2019-11-14 09:20:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ" 3 093 000,00
UAH з ПДВ
3 093 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРДОРСПЕЦСЕРВІС" 3 108 000,00
UAH з ПДВ
3 108 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорекс-Безпека руху 3 108 407,00
UAH з ПДВ
3 108 407,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 16:30
Довідка_МВС.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Труд_Чайко.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Свiдоцтво_ПДВ.pdf
16 жовтня 2019 17:30
Труд_Кривушко.PDF
16 жовтня 2019 17:30
ЄДРПОУ.pdf
16 жовтня 2019 17:30
Труд_Сіра.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Відом_про_учасника.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Аналогічні_договора.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Інформація_працівники.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Ліцензія Інтерком.pdf
16 жовтня 2019 17:30
Труд_Петренко.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Інформац_маш_механ.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Накази_Працівники.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Труд_Яременко.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Труд_Ашомко.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Технічне_Завдання.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Труд_Железняк.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Виробничі_Бази.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Труд_Федірко.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Труд_Стадніченко.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Труд_Шурін.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Ст_17.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Гарантийний_Лист.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Інформ_субпідрядник.PDF
16 жовтня 2019 17:30
свiдоцтво_ДСТУ_ISO_1002_2005.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Труд_Стасюк.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Дозвіл_Держгірпром_2.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Труд_Артеменко.PDF
16 жовтня 2019 17:30
Дозвiл Держгірпром_1.pdf
16 жовтня 2019 17:30
Відгуки_Замовники.PDF

Публічні документи

17 жовтня 2019 08:33
Техн_109+323.PDF
17 жовтня 2019 08:33
5_Договір_освітлення.PDF
17 жовтня 2019 08:33
4_Працівники.PDF
17 жовтня 2019 08:33
5_Аналог_договір_2.PDF
17 жовтня 2019 08:33
3_Машини.PDF
17 жовтня 2019 08:33
10_Наказ_про_Директора.pdf
17 жовтня 2019 08:33
5_Відгук.PDF
17 жовтня 2019 08:33
Гарант_109+323.PDF
17 жовтня 2019 08:33
5_Аналог_договір_1.PDF
17 жовтня 2019 08:33
2_Виробничі_бази.PDF
17 жовтня 2019 08:33
8_Довідка_про_Учасника.PDF
17 жовтня 2019 08:33
9_Перел_субпідр.PDF
17 жовтня 2019 08:33
11_Ліцензія.pdf
17 жовтня 2019 08:33
6_Довідка_ст_17.PDF

Публічні документи

17 жовтня 2019 14:37
Електронний підпис
17 жовтня 2019 14:33
труд книжка Скобченко.pdf
17 жовтня 2019 14:33
техпаспорти копія.pdf
17 жовтня 2019 14:33
сертификат_ИСО_9001-2015_18.pdf
17 жовтня 2019 14:33
СВЕТИЛЬНИКИ_БЕТА_ЛАЙТ.rar
17 жовтня 2019 14:33
Паспорт LED-24-60.pdf
17 жовтня 2019 14:33
опис внесення змін.pdf
17 жовтня 2019 14:33
ліцензія_Д-БР_АБІУ.pdf
17 жовтня 2019 14:32
копія виписки ТОВ Д-БР.pdf
17 жовтня 2019 14:32
дозвіл ДержПраці.pdf
17 жовтня 2019 14:31
виписка ТОВ Д-БР.pdf
17 жовтня 2019 14:31
АСО.rar
17 жовтня 2019 14:31
Certificat ISO Beta Light.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРДОРСПЕЦСЕРВІС"

ТОВ Дорекс-Безпека руху

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ"
#35884361
Очікує рішення 3 093 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 19:47
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ"
#35884361
Рішення скасоване 3 093 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 19:47

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 листопада 2019 19:33
Коментар щодо відміни: На підставі ч. 1 ст. 31 Закону, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
13 листопада 2019 19:33
Електронний підпис
13 листопада 2019 19:33
Протокол №663 від 12.11.2019.pdf