Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А |
Контактна особа: |
Роман Субчак +380442570231 tender.fininpro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2019 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 13:06 |
Очікувана вартість: | 3 108 407,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 542,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
(Джерело фінансування – спеціальний фонд Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107020 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм»)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. № 117 та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Виконавцю на строк не більше 1 (одного) місяця авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для надання Послуг матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 1 (одного) місяця з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт по формі КБ-2В та Довідку по формі КБ-3) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2019 13:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2019 13:53 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-01-000006 ● e035f623d9d3474181b306e28e4b3681
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2019 15:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.11.2019 № 313
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
01.11.2019 №313
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2019-10-02-001240-b 02.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відкриті торги за предметом закупівлі: «ГБН Г.1-218-182:2011 Облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості пішохідного переходу, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин з під’їздом до м. Ніжин км 109+323 с. Талалаївка, км 119+004 с. В. Дорога, км 119+954 с. В. Дорога, км 124+600 с. В. Дорога, км 131+406 з’їзд до с. Монастирище, км 134+905 з’їзд до с. Монастирище, км 143+042 перехрестя м. Дівиця – Обичів, Чернігівська область» на підставі ч. 1 ст. 31 Закону, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу закупівлі - відмінені.
2019-11-13 19:29:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто
2019-11-14 09:20:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ" |
3 093 000,00
UAH з ПДВ
|
3 093 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРДОРСПЕЦСЕРВІС" |
3 108 000,00
UAH з ПДВ
|
3 108 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дорекс-Безпека руху |
3 108 407,00
UAH з ПДВ
|
3 108 407,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ" #35884361 |
Очікує рішення |
3 093 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 19:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ" #35884361 |
Рішення скасоване |
3 093 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 19:47
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 13 листопада 2019 19:33 |
Коментар щодо відміни: | На підставі ч. 1 ст. 31 Закону, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
13 листопада 2019 19:33
|
Електронний підпис |
13 листопада 2019 19:33
|
Протокол №663 від 12.11.2019.pdf |