ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах (Трактор МТЗ-892 «Беларус» або «еквівалент»)
Очікувана вартість
525 000,00 UAH
UA-2019-10-02-001184-c 138a44fbdd874930b5f67ae23c8409e4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Виконавчий комітет Бутенківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04383535
Місцезнаходження: 39213, Україна , Полтавська обл., БУТЕНКИ, вул.Полтавська буд. 48
Контактна особа: Федь Ігор Миколайович
0957211195
otg1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 16:00
Очікувана вартість: 525 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Трактор МТЗ-892 «Беларус» або «еквівалент».
Державні кошти (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39213, Україна, Полтавська область, БУТЕНКІВСЬКА/С.БУТЕНКИ, Полтавська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  20 листопада 2019
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-10-000028 ● 4df6f3cf4f4240d29c82d3f4beead929
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-10 17:54:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.10.2019 № 65
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 10.10.2019 № 65

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-10-02-001184-с 02.10.2019, Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

2019-10-15 09:13:32

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 28 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Виконавчий комітет Бутенківської сільської ради, 04383535, Україна, БУТЕНКИ, вул.Полтавська буд. 48
  2. Інформація про предмет закупівлі: Трактор МТЗ-892 «Беларус» або «еквівалент». Державні кошти (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад)., 525000UAH, 99999999-9, ДК021, 1, шт.
  3. Інформація про оприлюднення: 138a44fbdd874930b5f67ae23c8409e4, 2019-10-02
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Бутенківської сільської ради (далі –замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-10-02-001184-c; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 30.09.2019 № 29 (далі – тендерна документація). Згідно з частиною першою наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів у сфері публічних закупівель, зокрема форма річного плану закупівель та оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до абзацу 1 частини другої Наказу № 490 формами документів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Водночас, після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи, про що свідчать норми абзацу 2 пункту 2 Наказу № 490. В ході моніторингу встановлено, що замовником річний план закупівель за № UA-P-2019-10-02-001100-c та оголошення про проведення відкритих торгів за № UA-2019-10-02-001184-c оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу без накладання на нього кваліфікованого електронного підпису посадової особи, чим не дотримано вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу № 490. Також установлено, що замовник в пункті 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначив перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій без зазначення питомої ваги критерію, чим не дотримано вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. Окремо зазначаємо, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-10-17 17:24:25

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фотон-Україна" 502 750,00
UAH з ПДВ
502 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 15:23
sign.p7s
18 жовтня 2019 15:23
Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Технічна частина.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Стаття 17.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Рішення.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Копія Статуту з описом.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Копія ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Копія договору ВЖРЕП 15.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Довідки відповідності.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Витяг з ЄДР.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Брошюра.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
18 жовтня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку