ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах (Трактор МТЗ-892 «Беларус» або «еквівалент»)
Очікувана вартість
525 000,00 UAH
UA-2019-10-02-001184-c 138a44fbdd874930b5f67ae23c8409e4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Виконавчий комітет Бутенківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04383535
Місцезнаходження замовника: 39213, Україна, Полтавська обл., БУТЕНКИ, вул.Полтавська буд. 48
Контактна особа замовника: Федь Ігор Миколайович
0957211195
otg1@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 16:00
Очікувана вартість: 525 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Трактор МТЗ-892 «Беларус» або «еквівалент».
Державні кошти (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39213, Україна, Полтавська область, БУТЕНКІВСЬКА/С.БУТЕНКИ, Полтавська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  20 листопада 2019
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-10-000028 ● 4df6f3cf4f4240d29c82d3f4beead929
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-10
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-10 17:54:39
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.10.2019 № 65
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 10.10.2019 № 65

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-10-02-001184-с 02.10.2019, Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

2019-10-15 09:13:32

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 10 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 28 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Виконавчий комітет Бутенківської сільської ради, 04383535, Україна, БУТЕНКИ, вул.Полтавська буд. 48
  2. Інформація про предмет закупівлі: Трактор МТЗ-892 «Беларус» або «еквівалент». Державні кошти (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад)., 525000UAH, 99999999-9, ДК021, 1, шт.
  3. Інформація про оприлюднення: 138a44fbdd874930b5f67ae23c8409e4, 2019-10-02
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 10 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Бутенківської сільської ради (далі –замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-10-02-001184-c; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 30.09.2019 № 29 (далі – тендерна документація). Згідно з частиною першою наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів у сфері публічних закупівель, зокрема форма річного плану закупівель та оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до абзацу 1 частини другої Наказу № 490 формами документів затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Водночас, після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи, про що свідчать норми абзацу 2 пункту 2 Наказу № 490. В ході моніторингу встановлено, що замовником річний план закупівель за № UA-P-2019-10-02-001100-c та оголошення про проведення відкритих торгів за № UA-2019-10-02-001184-c оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу без накладання на нього кваліфікованого електронного підпису посадової особи, чим не дотримано вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу № 490. Також установлено, що замовник в пункті 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначив перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій без зазначення питомої ваги критерію, чим не дотримано вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. Окремо зазначаємо, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону., 10 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-10-17 17:24:25

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фотон-Україна" 502 750,00
UAH з ПДВ
502 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 15:23
sign.p7s
18 жовтня 2019 15:23
Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Технічна частина.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Стаття 17.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Рішення.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Копія Статуту з описом.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Копія ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Копія договору ВЖРЕП 15.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Довідки відповідності.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Витяг з ЄДР.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Брошюра.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
18 жовтня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку