Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах (Трактор МТЗ-892 «Беларус» або «еквівалент»)
Очікувана вартість
525 000,00 UAH
UA-2019-10-02-001184-c 138a44fbdd874930b5f67ae23c8409e4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федь Ігор Миколайович

0957211195 otg1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Бутенківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04383535
Місцезнаходження: 39213, Україна , Полтавська обл., БУТЕНКИ, вул.Полтавська буд. 48
Контактна особа: Федь Ігор Миколайович
0957211195
otg1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 16:00
Очікувана вартість: 525 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Трактор МТЗ-892 «Беларус» або «еквівалент».
Державні кошти (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39213, Україна, Полтавська область, БУТЕНКІВСЬКА/С.БУТЕНКИ, Полтавська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  20 листопада 2019
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-10-000028 ● 4df6f3cf4f4240d29c82d3f4beead929
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 жовтня 2019 17:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
10.10.2019 № 65
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 10.10.2019 № 65

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-10-02-001184-с 02.10.2019, Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

2019-10-15 09:13:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-10-17 17:24:25

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фотон-Україна" 502 750,00
UAH з ПДВ
502 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 15:23
Електронний підпис
18 жовтня 2019 15:23
Цінова пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Технічна частина.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Стаття 17.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Рішення.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Копія Статуту з описом.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Копія ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Копія договору ВЖРЕП 15.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Довідки відповідності.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Витяг з ЄДР.pdf
18 жовтня 2019 15:23
Брошюра.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фотон-Україна"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 жовтня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій