Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газетний папір. папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей, ДК 021:2015-22990000-6 (папір для терміналів електронної черги)
Очікувана вартість
6 525,00 UAH
UA-2019-10-02-001171-c 58992807a0454fc1b5845e373326468d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мамедов Рустам Ельшанович

380953617211 ocnap@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 42436885
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16
Контактна особа: Мамедов Рустам Ельшанович
380953617211
ocnap@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22990000-6: Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей


Папір для терміналів електронної черги 80мм х 80мм х 12мм, 55г/м2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
225 штуки
Папір для терміналів електронної черги 80мм х 80мм х 12мм, 55г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, вул. Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 22990000-6 — Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару, на підставі накладних підписаних сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування, на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 жовтня 2019 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Аппрод"
#42437464
Переможець 6 525,00
UAH
02 жовтня 2019 15:56

Документи

02 жовтня 2019 15:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 16:01
договір Аппрод.pdf укладений
02 жовтня 2019 16:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір для терміналів електронної черги 80мм х 80мм х 12мм, 55г/м2 225 штуки 29,00
UAH