Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

31710000-6 Електронне обладнання Комплект комутаційного обладнання
Очікувана вартість
17 851,32 UAH
UA-2019-10-02-001099-c 3c4672191edf493bbfa674c2bc078a4b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авраменко Олена Володимирівна

+380(061) 258-34-00 AVRAMENKO.OV@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Авраменко Олена Володимирівна
+380(061) 258-34-00
AVRAMENKO.OV@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 15:44
Очікувана вартість: 17 851,32 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 178,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


Джерело фінансування: кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 пункт
Комплект комутаційного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69006, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Парковий бульвар,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти підприємства. Оплата за цим Договором здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Оплата за фактично поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, на підставі виставленого Постачальником рахунку, та з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до статті 201 Податкового кодексу України. Оплата за договором буде здійснюватися з поточного рахунку НЕК «УКРЕНЕРГО». Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 15:26
ТД 17 072987 Комплект комутаційного обладнання.doc
02 жовтня 2019 15:26
Титул ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:30
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 13:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - «Стосовно питань щодо аналогів, еквівалентів предмета закупівлі:
«Так, допускаються, але щоб технічні характеристики запропонованої торгової марки або моделі товару відповідали технічним характеристикам моделі, які зазначені в тендерній документації.
В тендерній документації прописано, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції вказує найменування запропонованого товару відповідно до документів, наданих виробником цього товару»;
- «Стосовно участі в закупівлі ФОП:
«Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб - підприємців неплатників ПДВ, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч.1 ст.28 Закону «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ)».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЛЮССЕРВІС" 17 828,20
UAH
17 828,20
UAH
Документи
ФОП ГОНЧАРЕНКО ОКСАНА ГЕОРГІЇВНА 17 839,00
UAH
17 839,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 10:09
Форма 5.pdf
29 жовтня 2019 10:08
Форма 4.pdf
29 жовтня 2019 10:08
Довідка-МВС.pdf
29 жовтня 2019 10:08
Довідка ДПІ.pdf
18 жовтня 2019 10:54
Тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 10:54
Технічна частина.rar

Публічні документи

18 жовтня 2019 09:34
Технічна частина.part4.rar
18 жовтня 2019 09:34
Технічна частина.part3.rar
18 жовтня 2019 09:34
Технічна частина.part1.rar
18 жовтня 2019 09:34
Технічна частина.part2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЛЮССЕРВІС"

ФОП ГОНЧАРЕНКО ОКСАНА ГЕОРГІЇВНА

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЛЮССЕРВІС"
#40984779
17 828,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 08:34
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 10:45
договір 17-072987-19 від 08.11.2019р..pdf укладений
08 листопада 2019 10:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2019 — 15 лютого 2020
Сума оплати за договором: 21 393,84
UAH (в тому числі ПДВ 3 565,64 UAH)