Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ноутбук
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-10-02-001095-b 2edb6b00ff0c4bad91a03ebb7f68eb31
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Вертепна

+380674316454 zakupivliosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Жмеринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02125786
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а
Контактна особа: Євгенія Вертепна
+380674316454
zakupivliosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 12:54
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,33%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ноутбук( кошти обласного бюджету(грант))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з моменту поставки Товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 13:09
Проект договору.doc
02 жовтня 2019 13:09
Оголошення ноутбук.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:44
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 11:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. «Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»». У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 9 774,00
UAH з ПДВ
9 774,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 11 562,00
UAH з ПДВ
10 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кошлак Лариса Андріївна 12 480,00
UAH з ПДВ
11 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" 14 756,00
UAH з ПДВ
11 300,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" 14 548,00
UAH з ПДВ
14 548,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 19:21
Вимоги до товару.pdf
08 жовтня 2019 19:21
Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2019 18:53
Asus Declaration B-E-F-G-K-N-P-R-U-X_2015.pdf
08 жовтня 2019 18:53
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 жовтня 2019 18:53
Вимоги до товару.pdf
08 жовтня 2019 18:53
Уставні_завірені.zip
08 жовтня 2019 18:53
Asus Сертификаты.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 13:05
Сервіс_центри.pdf
08 жовтня 2019 13:05
!Пропозиція - 11562.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 16:23
реквизиты.pdf
08 жовтня 2019 16:23
Лист-згода.pdf
08 жовтня 2019 16:23
с_docum_02.jpg
08 жовтня 2019 16:23
с_docum_01.jpg
08 жовтня 2019 16:23
код.jpg
08 жовтня 2019 16:23
Довідка платника.pdf
08 жовтня 2019 16:23
Свідоцтво платника.pdf
08 жовтня 2019 16:23
Свідоцтво.pdf
08 жовтня 2019 16:23
Витяг 2019.pdf
08 жовтня 2019 16:23
20170126122030198.pdf
08 жовтня 2019 16:23
Vostro 3568_cert.pdf
08 жовтня 2019 16:23
Vostro 3568_decl.pdf
08 жовтня 2019 16:23
Гарантійний лист.pdf
08 жовтня 2019 16:23
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КомпаКом"

ФОП Кошлак Лариса Андріївна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"

ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 9 774,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 17:20

Документи

10 жовтня 2019 17:20
Електронний підпис
10 жовтня 2019 17:16
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
9 774,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 жовтня 2019 17:20
Електронний підпис
10 жовтня 2019 17:16
Протокол.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 жовтня 2019 16:07
Коментар щодо відміни: процедуру закупівлі відмінено згідно ч. 1 статті 31 Закону, за причиною – «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Документи:
22 жовтня 2019 16:07
Електронний підпис
22 жовтня 2019 16:06
Протокол відміни.pdf