Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПРИСТРІЙ BRATHER DCP – L 2520 DWRC WI-FI АБО АНАЛОГ
Очікувана вартість
6 899,00 UAH
UA-2019-10-02-000967-b ● 304a62b99d66404caf767c23e7178564
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ""ЧЕРКАСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40020719 |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, Вул. Байди Вишневецького, 35/1 |
Контактна особа: |
Горовий Володимир +380472374226 gorovyyy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2019 12:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2019 12:29 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2019 12:29 |
Очікувана вартість: | 6 899,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,90% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30000000-9: Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПРИСТРІЙ BRATHER DCP – L 2520 DWRC WI-FI АБО АНАЛОГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Байди Вишневецького, будинок 35/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2019 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2019 12:32 |
ТД БФП.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП, визначення його ціни та назви товару (ТМ)?
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:47
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 13:59
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для співпраці з юридичною особою ФОП має бути платником єдиного податку на ІІІ групі (платником ПДВ чи не платником ПДВ) . Якщо Учасником є ФОП не платник ПДВ відповідно вартість обладнання за даною процедурою закупівлі має бути меншою на суму ПДВ від оголошеної вартості товару, адже вартість придбання за даною процедурою закупівлі розраховувалась з ПДВ.
Інформація про відміну
Дата відміни
18 жовтня 2019 12:29
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій