Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фронтальний навантажувач з додатковим обладнанням (за рахунок субвенції та місцевого бюджету)
Очікувана вартість
2 547 077,00 UAH
UA-2019-10-02-000670-a 67d59661be344987b057d8d44a92dc46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Володимир

+380956906756 kp_k2012@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" БІЛЬМАЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛЬМАЦЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33579794
Місцезнаходження: 71001, Україна , Запорізька обл., смт Більмак, Більмацький район, ВУЛИЦЯ ЗАПОРІЗЬКА, будинок 16
Контактна особа: Руденко Володимир
+380956906756
kp_k2012@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 12:40
Очікувана вартість: 2 547 077,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 735,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43250000-0: Фронтальні ковшові навантажувачі


ДК 021:2015 - 43250000-0 - Фронтальні ковшові навантажувачі (Фронтальний навантажувач з додатковим обладнанням)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Фронтальний навантажувач з додатковим обладнанням (за рахунок субвенції та місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 43250000-0 — Фронтальні ковшові навантажувачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:18
Тендерна документація.doc
03 жовтня 2019 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 16:18
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-02-000670-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41227462
Дата подання: 04 жовтня 2019 16:20
Внесення змін до технічного завдання
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовиком КП «Благоустрій» Більмацької селищної ради Більмацького району Запорізької області було оголошено закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-02-000670-a) ДК 021:2015 - 43250000-0 - Фронтальні ковшові навантажувачі (Фронтальний навантажувач з додатковим обладнанням). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних вимог, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, а саме:
1. в Додатку 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі змінити наступні дискримінаційні вимоги:
- " Маса експлуатаційна, кг, не більше 12 000 " змінити на «Маса експлуатаційна, кг, не більше 17 500 л.»
- " Номінальна потужність при 2100 об/хв, кВт 110-120" змінити на " Номінальна потужність при 2100 об/хв, кВт 110-162"
- "Кількість передач, вперед/назад, не менше 4/2." змінити на "Кількість передач, вперед/назад, не менше 2/1"
- «Кут складання шарнірно-зчленованої рами відносно поздовжньої осі навантажувача, не менше ± 40» змінити на «Кут складання шарнірно-зчленованої рами відносно поздовжньої осі навантажувача, не менше ± 38»
- " Шини 20,5-25 (НС16) або 21,3-24 (НС16) " змінити на " Шини 20,5-25 (НС16) або 21,3-24 (НС16) або 23,5-25-16PR»
- " Довжина в транспортному положенні з основним ковшом, мм, не більше 7600." змінити на " Довжина в транспортному положенні з основним ковшом, мм, не більше 8225"
-« Ширина ріжучої кромки ковша, мм, не більше 2520» змінити на «Ширина ріжучої кромки ковша, мм, не більше 3016»
ПРОШУ:
1. Тендерний комітет КП «Благоустрій» Більмацької селищної ради Більмацького району Запорізької області надати підтврдження, що заявленим технічним характеристикам (в сукупності всіх показників) можуть відповідати два виробники продукції.
2. Тендерний комітет КП «Благоустрій» Більмацької селищної ради Більмацького району Запорізької області усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 жовтня 2019 09:54
оброго дня! Проаналізувавши ваше звернення та запропоновані технічні вимоги і якісні характеристики тендерний комітет не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації. Встановлені у тендерній документації характеристики товару цілком відповідають потребі Замовника для виконання своїх завдань.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМКОДОР-УКРОСПЕЦМАШ" 1 848 720,00
UAH з ПДВ
1 848 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЕКВІВЕС» 1 980 000,00
UAH з ПДВ
1 980 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПМВКП "Ассоль" 2 500 000,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 13:38
Електронний підпис
24 жовтня 2019 13:36
Dovidka_19290566200180165467.pdf
24 жовтня 2019 13:36
Dovidka_19290566200180165467.pdf.p7s
17 жовтня 2019 16:31
Електронний підпис
17 жовтня 2019 12:25
Електронний підпис
17 жовтня 2019 12:25
Електронний підпис
17 жовтня 2019 12:22
Зображення (Фото).pdf
17 жовтня 2019 12:22
Паспорт 342В, 342С4 ПС.pdf
17 жовтня 2019 12:22
Наказ 7-п завір.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 18:06
Електронний підпис
17 жовтня 2019 18:06
Статут.pdf
17 жовтня 2019 18:06
Наказ про призначення.pdf
17 жовтня 2019 18:06
Лист-відгук Анталл.pdf
17 жовтня 2019 18:06
Контракт с директором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМКОДОР-УКРОСПЕЦМАШ"

ТОВ «ЕКВІВЕС»

ПМВКП "Ассоль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМКОДОР-УКРОСПЕЦМАШ"
#37250239
Переможець 1 848 720,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 09:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМКОДОР-УКРОСПЕЦМАШ" #37250239

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

19.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМКОДОР-УКРОСПЕЦМАШ"
#37250239
1 848 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:50
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 11:12
Договір.pdf укладений
08 листопада 2019 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись розпорядженням «Про внесення змін у додатки 1 і 2 до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.07.2019 року №500» (у редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1192-р) та розподілу у 2019 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвиткуокремих територій між місцевими бюджетами, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Згідно пункту 10.3 договору про закупівлю товарів за публічні кошти №2019-113 від 08.11.2019 року, сторони дійшли угоди розірвати Договор про закупівлю товарів за публічні кошти №2019-113 від 08.11.2019 року в зв’язку з відсутністю кошторисних призначень державного бюджету. 2. Сторони погоджуються, що за Договором про закупівлю товарів за публічні кошти №2019-113 від 08.11.2019 року, Товар не поставлявся, розрахунки за Товар не проводилися. 3. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору про закупівлю товарів за публічні кошти №2019-113 від 08.11.2019 року, складена в двох примірниках, по одному для кожної Сторони, що мають однакову юридичну силу. 4. Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін і діє протягом строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 2019-113
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За згодою сторін