Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Рудяківська, 36 в с.Мирне
Очікувана вартість
1 408 748,44 UAH
UA-2019-10-02-000550-a cedac8326772443cad152da6eb9551a6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кравченко Марія Андріївна

+380504445661 bmsrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мирненська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363656
Вебсайт: http://www.msrada.com.ua
Місцезнаходження: 08361, Україна , Київська обл., Мирне, вул.Центральна 5 с.Мирне,Бориспільський район
Контактна особа: Кравченко Марія Андріївна
+380504445661
bmsrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1900 м.кв
Ціна за одиницю: 1408748.44UAH з ПДВ
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Рудяківська, 36 в с.Мирне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08361, Україна, Київська область, с.Мирне, вул.Центральна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2019  —  11 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

02 жовтня 2019 15:23
Електронний підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-10-000084 ● 9ec1b11a8ddf47a48cdabc1794a14aac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2019 12:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.12.2019 № 221
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 10.12.2019 № 221

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-10-02-000550-a 02.10.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-12 15:55:02

Запит про надання пояснень

Прошу пояснити наявність підстав для укладання договору від 02.10.2019 № 21 на закупівлю робіт з капітального ремонту (код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону № 992-VIІI, зважаючи, що Мирненською сільською радою вже було укладено договір від 10.07.2019 № 14 за показником четвертої цифри зазначеного коду ДК 021:2015: 45230000-8 на суму 1 409 338,08 гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На запит по моніторингу додаються наступні документи: експертні звіти від 14.06.2019 р., від 17.09.2019 р. та 08.11.2019 р.Зведені кошториси від 11.07.2019 р. на суму 1409338,08 грн., від 02.10.2019 р. на суму 1408748,44 грн. та від 12.12.2019 р. на суму 1410469,91 грн. Лист районної РДА про надання субвенції № 40/01-10/117 від 10.06.2019 р., № 40/01-10/185 від 10.09.2019 р., № 40/01-10/249 від 05.12.2019 р.

2020-01-09 16:02:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЛАГОДОРБУД"
#42813687
Переможець 1 408 748,44
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 15:34

Документи

02 жовтня 2019 15:34
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:32
договір
02 жовтня 2019 15:32
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 16:55
договір укладений
02 жовтня 2019 16:51
договір укладений
02 жовтня 2019 15:40