ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Зубченко Віталій Олександрович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
19 грудня 2019
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Мирненська сільська рада,
04363656,
Україна,
Мирне,
вул.Центральна 5 с.Мирне,Бориспільський район |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Рудяківська, 36 в с.Мирне, 1408748.44UAH, 45230000-8, ДК021, 1900, м.кв |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
cedac8326772443cad152da6eb9551a6, 2019-10-02 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Закупівля без використання електронної системи
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
10 грудня 2019
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2019 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення.
Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, договір від 02.10.2019 № 21.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник уклав договір з ТОВ «БЛАГОДОРБУД» від 02.10.2019 № 21 на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул.Рудяківська, 36 в с. Мирне вартістю 1 408 748,44 грн та оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про укладений договір. Згідно з інформацією про предмет закупівлі, оприлюдненою в електронній системі закупівель за номером ІD: UA- UA-2019-10-02-000550-a, Замовник визначив код предмета закупівлі 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник).
Водночас відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник уклав ще договір від 10.07.2019 № 14 на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул.Рудяківська в с. Мирне за кодом 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Єдиного закупівельного словника та оприлюднив звіт про укладений договір (UA-2019-07-10-000589-b ), сума якого становить 1 409 338,08 гривень.
Згідно з частиною сьомою статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Загальна сума укладених договорів від 10.07.2019 № 14 та від 01.10.2019 № 21 за кодом ДК 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь Єдиного закупівельного словника становить 2 818 086,52 грн, що перевищує межі, які визначені в частині першій статті 2 Закону (1,5 мільйона грн). Отже, Замовник уклав договір від 02.10.2019 № 21 на суму 1 408 748,44 грн без застосування процедури закупівлі, визначеної частиною першою статті 12 Закону, чим порушив вимоги частини сьомої статті 2 Закону.
Слід зазначити, що замовнику було направлено запит про надання пояснень, відповідь на який не надано.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при укладанні договору встановлено порушення вимог частини сьомої статті 2 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, при відображенні закупівлі у річному плані, визначенні предмета закупівлі порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень