Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2019-10-02-000383-b 3f64a35df7a842fba8d16dce7c1f4109
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Миколаївна Олешко

+380577255468 likarnya28@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 28" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003735
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Михайла Гуревича, буд. 14
Контактна особа: Марина Миколаївна Олешко
+380577255468
likarnya28@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 11:33
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування: власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Михайла Гуревича,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться протягом 7 робочих днів з моменту отримання Товару Покупцем на підставі підписаної накладної. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2019 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2019 10:07
Оголошення, тех. вимоги ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:58
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 15:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше питання уважно розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. Згідно ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" документація для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. В додатку № 2 до документації для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель зазначено, що Учасник має право за власним вибором пропонувати на торги товар із зазначеними в додатку № 2 характеристиками або вищої якості.
2. В пункті 4 документації для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель зазначено, що «Учасник повинен надати цінову пропозицію за формою додатку № 1 до документації на закупівлю у якій зазначається тип, марка, модель, назва виробу та інші технічні характеристики (із зазначенням найменування товару у форматі: Персональний комп’ютер (_____________) (у складі: системний блок ____, монітор ____, клавіатура ____, маніпулятор “миша” ____, операційна система ____)).».
3. До участі у закупівлі допускаються всі учасники що відповідають вимогам до кваліфікації учасників.
4. В пункті 5 документації для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель зазначено, що «Якщо Учасник не є платником ПДВ - ціна без ПДВ пропозиції такого Учасника буде розглядатися як кінцева та буде порівнюватися з ціною з ПДВ інших Учасників».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 177 300,00
UAH з ПДВ
171 016,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Фірма Солті» 199 800,00
UAH з ПДВ
171 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 12:09
СертDell OptiPlex.zip
08 жовтня 2019 12:31
Сервіс_центри.pdf
08 жовтня 2019 12:31
!Пропозиція - 177300.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ «Фірма Солті»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 171 016,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 13:35
ТОВ «Фірма Солті»
#38630598
Переможець 171 018,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 15:11

Документи

11 жовтня 2019 13:35
Електронний підпис
11 жовтня 2019 13:34
ПРОТОКОЛ.doc

Документи

11 жовтня 2019 15:11
Електронний підпис
11 жовтня 2019 15:10
ПРОТОКОЛ.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Фірма Солті»
#38630598
171 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2019 15:11
Електронний підпис
11 жовтня 2019 15:10
ПРОТОКОЛ.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:44
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 16:16
Договор ПК.pdf укладений
18 жовтня 2019 16:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 171 018,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 503,00 UAH)