Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папки для паперів різні
Очікувана вартість
24 480,00 UAH
UA-2019-10-02-000255-c afde4570e4244f41ae985efdcbd92ee2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Планово-економічний відділ

onkocentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР
Код ЄДРПОУ: 13697965
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Контактна особа: Планово-економічний відділ
onkocentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2019 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 19:00
Очікувана вартість: 24 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 244,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


кошти загального фонду 2210

кошти загального фонду 2210
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1660 штуки
папки для паперів різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська, м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Код КЕКВ: 2282 — Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару папки для паперів різні Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2019 12:19
Запит канцелярія (папки).doc
02 жовтня 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2019 12:19
Запит канцелярія (папки).doc
02 жовтня 2019 10:34
Запит канцелярія (папки).doc
02 жовтня 2019 10:31
Запит канцелярія (папки).doc
02 жовтня 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 жовтня 2019 10:56
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 12:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!!!!!
-У технічному завдані не зазначено чітку торгову марку, головне щоб запропонована Учасником продукція відповідала наши тех.вимогам та мала відповідну якість.
- Дана закупівля є допороговою, тому не підпадає під дію ЗУ "Про публічні закупівлі" Переможця буде обрано відповідно технічній якості та за найнижчою ціною.
-Сума закупівель зазначена для всіх не залеж від того чи є Учасник платнико податку чи ні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 22 992,60
UAH з ПДВ
22 992,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 17:35
Електронний підпис
04 жовтня 2019 17:34
Проект договору.pdf
04 жовтня 2019 17:34
Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 17:34
Статут.pdf
04 жовтня 2019 17:34
Установчий договір.pdf
04 жовтня 2019 17:34
Паспорт, код - директор.pdf
04 жовтня 2019 17:34
Висновки ДСЕЕ.pdf
04 жовтня 2019 17:34
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
04 жовтня 2019 17:34
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 жовтня 2019 17:34
Довідка 4-ОПП.pdf
04 жовтня 2019 17:34
Витяг з ЄДРПОУ - 01.08.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
Переможець 22 992,60
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 13:01

Документи

16 жовтня 2019 13:01
Електронний підпис
16 жовтня 2019 13:00
протокол пер. канц..PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
22 992,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2019 13:01
Електронний підпис
16 жовтня 2019 13:00
протокол пер. канц..PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 09:50
дог399.PDF укладений
29 жовтня 2019 09:49