Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання теплової енергії)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-10-01-002355-b 2a929ad777b948babffeabf3bfb4533e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Морозова

+38099538574 osvita.lozna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, БІБІЛІОТЕК, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗНО-ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43062882
Місцезнаходження: 92211, Україна , Луганська обл., Білокуракинський р-н, смт. Лозно-Олександрівка, вул. Центральна, буд. 1
Контактна особа: Олена Морозова
+38099538574
osvita.lozna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до п. 2 ч. 2 статті 35 Закону замовник може здійснювати закупівлю шляхом застосування переговорної процедури на підставі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Для забезпечення належного функціонування навчального закладу Лозно-Олександрівської ЗОШ I-III ст., необхідно щонайшвидше до початку опалювального сезону розпочати процедуру закупівлі ДК 021:2015 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання теплової енергії) на очікувану вартість – 400 000,00 грн. (чотириста тисяч гривень 00 копійок). У разі необхідності (нагальної потреби), замовник під час проведення переговорної процедури закупівлі і до моменту укладення договору з ТОВ "ОДЕСАТЕПЛО", може отримувати послуги лише за умови включення в укладений договір про закупівлю за результатами проведення переговорної процедури закупівлі, частини третьої ст. 631 Цивільного кодексу України, а саме: сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення.
Щодо даної закупівлі, слід зазначити, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАТЕПЛО" має відповідні ліцензії та дозволи на надання послуги з постачання теплової енергії у вигляді гарячої води та є єдиним постачальником у смт. Лозно-Олександрівка. Будь-які альтернативи щодо закупівлі даних послуг в інших підприємств відсутні.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 17:00
Оскарження наміру укласти договір: 07 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
199 гігакалорія
ДК 021:2015 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання теплової енергії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 4.1. Розрахунковим періодом є календарний місяць. 4.2. Не пізніше 5 числа місяця наступного за звітним, Теплопостачальна організація надсилає Споживачу рахунок та акт приймання – передачі теплової енергії за фактично спожиту теплову енергію протягом розрахункового місяця. Розрахунки за послуги проводяться, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Теплопостачальної організації протягом 30 днів з дати підписання акту прийома-передачі. 4.3. Кількість теплової енергії, наданої за розрахунковий період, визначається на основі даних приладів обліку (лічильників) теплової енергії або розрахунковим способом. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

01 жовтня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000002 ● 322f0a3817ac4fd492f0099367d1afcd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019 10:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
25.11.2019 № 65
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 25.11.2019 № 65
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2019-10-01-002355-b 01.10.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-26 11:30:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання теплової енергії) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-01-002355-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання фактичного підтвердження відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) щодо надання послуг з постачання теплової енергії на відповідному ринку внаслідок чого договір про закупівлю укладено з ТОВ «ОДЕСАТЕПЛО».
Просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію з посиланням на відповідні документи (експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі). Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-12-09 15:52:42

Щодо моніторингу UA-M-2019-11-26-000002

На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, БІБЛІОТЕК, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗНО-ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ відповідно до моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання теплової енергії) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-10-01-002355-b) надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 04 грудня 2019 року.
У своєму висновку ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА зазначає, що під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, лист Лозно-Олександрівської селищної ради Білокуракинського району Луганської області від 26.09.2019 №803, рішення виконавчого комітету Лозно-Олександрівської селищної ради Білокуракинського району Луганської області від 10.09.2019 №2, протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти, культури, бібліотек, молоді та спорту Лозно-Олександрівської селищної ради (далі – Замовник) від 30.09.2019 р. № 3, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 01.10.2019 №4, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.10.2019 № 05-19/ОТ про закупівлю послуг з теплопостачання за державні кошти, додаткову угоду від 11.11.2019 № 1 до договору, повідомлення про внесення змін до договору. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовником на порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 4 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», (далі – Наказ № 490), в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не зазначено посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
Проте, відповідно до норм Наказу №490 встановлені наступні вимоги щодо заповнення інформації , а саме:
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
22.03.2016 № 490
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ
про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури
1. Найменування замовника*.
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.
3. Місцезнаходження замовника*.
3-1. Вид предмета закупівлі.
4. Конкретна назва предмета закупівлі.
5. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
7. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
8-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).
8-2. Джерело фінансування закупівлі.
9. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори.
10. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори.
11. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори, телефон.
12. Ціна пропозиції.
13. Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другоїстатті 35 Закону України "Про публічні закупівлі".
14. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
__________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
{Форма із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017, № 463 від 21.03.2019}
Директор
департаменту регулювання
державних закупівель

О.Є. Стародубцев

Тобто у формі повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури в п. 14 Замовник зазначає всі документи, які на його думку підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі. При цьому, на підставі того, що відповідно до технічних можливостей майданчика поле для заповнення обґрунтування є недостатньо великим, замовник всі документи, що на його думку підтверджують підстави проведення переговорної процедури оприлюднив у додатковому полі для документів:
1) лист Лозно-Олександрівської селищної ради Білокуракинського району Луганської області від 26.09.2019 №803,
2) рішення виконавчого комітету Лозно-Олександрівської селищної ради Білокуракинського району Луганської області від 10.09.2019 №2,
3) протокол засідання тендерного комітету Відділу освіти, культури, бібліотек, молоді та спорту Лозно-Олександрівської селищної ради (далі – Замовник) від 30.09.2019 р. № 3,
4) протокол засідання тендерного комітету Замовника від 01.10.2019 №4, з якими ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА ознайомилася у межах моніторингу.
Маємо зазначити, що доводи, які приводить ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА носять суб’єктивний характер, які не підтверджені, законодавством України у сфері публічних закупівель, оскільки, та вищенаведені документи свідчать про наявність відповідно до п. 2 cт. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Слід зазначити, що ст. 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У зв'язку з вищезазначеним, дії ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, БІБЛІОТЕК, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗНО-ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ в частині визначення неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі та складання форм документів у сфері публічних закупівель не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас:
- прийняти зауваження ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, БІБЛІОТЕК, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗНО-ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ до розгляду;
- зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАТЕПЛО"
#40550889
Переможець 400 000,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 17:00

Документи

01 жовтня 2019 17:00
Електронний підпис
01 жовтня 2019 16:59
Протокол 4 ст.2.jpg
01 жовтня 2019 16:59
Протокол 4.jpg
01 жовтня 2019 16:59
Протокол3.PDF
01 жовтня 2019 16:59
Рішення2.PDF
01 жовтня 2019 16:59
803 лист.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 17:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСАТЕПЛО"
#40550889
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2019 17:00
Електронний підпис
01 жовтня 2019 16:59
Протокол 4 ст.2.jpg
01 жовтня 2019 16:59
Протокол 4.jpg
01 жовтня 2019 16:59
Протокол3.PDF
01 жовтня 2019 16:59
Рішення2.PDF
01 жовтня 2019 16:59
803 лист.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2019 17:05
Скан додаткової угоди.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 17:02
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 16:57
Договір (1).pdf укладений
16 жовтня 2019 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 05-19/ОТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML