Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (планшети)
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2019-10-01-002327-b ● 1e60bd8faf234df682e5db51d5dbd9ee
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Генеральна прокуратура України |
Код ЄДРПОУ: | 00034051 |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15 |
Контактна особа: |
Вадим Григорчук +380442808727 grigorchuk@gp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2019 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2019 16:49 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 16:49 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 14:10 |
Очікувана вартість: | 46 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Планшети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01011, Україна, Київ, м. Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата Товару здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі Покупцю у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2019 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2019 16:49 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 жовтня 2019 10:34
Дата відповіді: 04 жовтня 2019 14:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги, наведені у додатку 3 до тендерної документації не містять інформації про торгову марку або модель, що є предметом даної закупівлі. У зв’язку з цим, в технічній специфікації зазначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Жодних обмежень щодо торгової марки або моделі виробника тендерна документація не містить.
У разі якщо учасником пропонується еквівалент Товару, визначених Замовником, учасник гарантує, що запропонований ним Товар є не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у додатку 3 до тендерної документації.
Кожен учасник повинен надати як частину своєї тендерної пропозиції таблицю-порівняння щодо відповідності Товару, що пропонується, технічним вимогам та специфікації Замовника, складену на основі таблиць технічної специфікації.
Згідно з пунктом 35 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент) яка подала тендерну пропозицію, тому учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм мають можливість приймати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Відповідно до додатку 1 цієї тендерної пропозиції загальна вартість тендерної пропозицію вказується з ПДВ або без ПДВ. У разі надання пропозицій учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. Пропозиції Учасників будуть розглядатися за ціною, яка запропонована Учасником за результатом електронного аукціону.
У разі якщо учасником пропонується еквівалент Товару, визначених Замовником, учасник гарантує, що запропонований ним Товар є не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником.
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у додатку 3 до тендерної документації.
Кожен учасник повинен надати як частину своєї тендерної пропозиції таблицю-порівняння щодо відповідності Товару, що пропонується, технічним вимогам та специфікації Замовника, складену на основі таблиць технічної специфікації.
Згідно з пунктом 35 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент) яка подала тендерну пропозицію, тому учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм мають можливість приймати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Відповідно до додатку 1 цієї тендерної пропозиції загальна вартість тендерної пропозицію вказується з ПДВ або без ПДВ. У разі надання пропозицій учасником - не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. Пропозиції Учасників будуть розглядатися за ціною, яка запропонована Учасником за результатом електронного аукціону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-01-002327-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3447101710
Дата подання: 31 жовтня 2019 11:08
Скарга
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" запропонували планшет Apple Ipad Air 10.5 Wi-Fi 64 GB Space Grey ( MUUJ2RK/A ), який не підтримує 4G (LTE). Натомість у ваших вимогах було вказано, що 4G (LTE) є обов'язковим. Тому ми вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" як таку, що не відповідає технічним вимогам закупівлі. В іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до відповідних органів оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 жовтня 2019 15:01
Тендерну пропозицію ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" відхилено. Протокол засідання тендерного комітету від 31.10.2019 №277
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-01-002327-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3447101710
Дата подання: 24 жовтня 2019 16:30
Дата подання: 24 жовтня 2019 16:30
Скарга
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" запропонували планшет Apple Ipad Air 10.5 Wi-Fi 64 GB Space Grey ( MUUJ2RK/A ), який не підтримує 4G (LTE). Натомість у ваших вимогах було вказано, що 4G (LTE) є обов'язковим. Тому ми вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" як таку, що не відповідає технічним вимогам закупівлі. В іншому випадку, ми змушені будемо звернутися до відповідних органів оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 29.10.2019 № 15531.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2019 21:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" |
39 459,60
UAH з ПДВ
|
36 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
41 000,00
UAH з ПДВ
|
38 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" |
39 240,00
UAH з ПДВ
|
38 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» |
42 624,00
UAH з ПДВ
|
42 624,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" #38773345 |
Рішення скасоване |
36 996,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 14:40
|
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" #38773345 |
Відхилено |
36 996,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 14:44
|
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ #3447101710 |
Відхилено |
38 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 14:48
|
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" #37100998 |
Відхилено |
38 780,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 14:53
|
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» #39950584 |
Переможець |
42 624,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2019 12:44
|
Договір (планшети).pdf | укладений |
20 листопада 2019 12:43
|