Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-10-01-002279-b 4890ba6d80644533ad3c240f5562b35c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоров Ігор Миколайович

+380433523695 igorfedorov92@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41532621
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Контактна особа: Федоров Ігор Миколайович
+380433523695
igorfedorov92@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 16:45
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 14:46
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,42%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17140 кг
Картопля (Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Доставка до ЗЗСО та ЗДО Тульчинського району, а саме: Тульчинська ЗЗСО I-III ст.№1 м.Тульчин, О. Подоляна, 19 Тульчинський ЗДО №1 м.Тульчин, вул..Фурманова,4 Тульчинська ЗЗСО I-III ст.№2 м.Тульчин, Трембецького, 2 Тульчинський ЗДО №2 м.Тульчин, вул..Відродження, 17 НВК ЗШ I-III ст.№3 –гімназія м.Тульчина м.Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 43 Тульчинський ЗДО №3 м.Тульчин, вул..Трембецького,5 Тульчинський ЗДО №4 м.Тульчин, Воїнів-Інтернаціоналістів,3 Тульчинський ЗДО №5 м.Тульчин,провулок Робітничий, 2 Ганнопільська ЗЗСО I-III ст.. с.Ганнопіль, вул..Набережна.1 Ганнопільський ЗДО с.Ганнопіль. вул..Набережна,1 Суворовська ЗЗСО I-III ст№1 с.Суворовське, вул. Жовтнева, 7. Суворівський ЗДО №1 с.Суворовське, вул..Леніна,20 Тиманівська ЗЗСО I-III ст. с.Тиманівка, вул. Соборна, 2 Тиманівський ЗДО с.Тиманівка, вул.Леніна, 1 Одайська ЗЗСОI-II ст. с.Одаї, вул. 1-го Травня, 40 Суворовська ЗЗСО I-II ст. с.Суворовське, вул. Центральна, 12 Суворівський ЗДО № 2 с.Суворовське, Леонтовича,6 Дранська ЗЗСО I ст. с.Дранка, вул. Молодіжна, 15 Дранський ЗДО с.Дранка, вул. Молодіжна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка (передача) товару здійснюється дрібними партіями транспортом учасника-переможця згідно наданих заявок Покупцем. Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) . У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 16:41
Додаток 4.docx
01 жовтня 2019 16:41
Додаток 3.docx
01 жовтня 2019 16:41
Додаток 2.doc
01 жовтня 2019 16:41
Додаток 1.docx
01 жовтня 2019 16:41
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЬ АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ" 236 532,00
UAH з ПДВ
236 532,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чурпій Дмитро Володимирович 240 000,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 13:06
Електронний підпис
07 жовтня 2019 13:06
цінова.pdf
07 жовтня 2019 13:06
установчі документи.pdf
07 жовтня 2019 13:06
техн.вимоги.pdf
07 жовтня 2019 13:06
тех паспорт авто.pdf
07 жовтня 2019 13:06
проект договору.pdf
07 жовтня 2019 13:06
Право підпису.pdf
07 жовтня 2019 13:06
повідомлення банк.pdf
07 жовтня 2019 13:06
паспорт Коваль.pdf
07 жовтня 2019 13:06
накладні скани.pdf
07 жовтня 2019 13:06
Лист-згода.pdf
07 жовтня 2019 13:06
Лист пояснення.pdf
07 жовтня 2019 13:06
Кулаков мед. книжка (1).pdf
07 жовтня 2019 13:06
кваліф.вимоги.pdf
07 жовтня 2019 13:06
договір оренди складу.pdf
07 жовтня 2019 13:06
Довідка ст. 17.pdf
07 жовтня 2019 13:06
Довідка печатка.pdf
07 жовтня 2019 13:06
Довідка НАЗК.pdf
07 жовтня 2019 13:06
Аналог.договір 3.pdf
07 жовтня 2019 13:06
Аналог.договір 2.pdf
07 жовтня 2019 13:06
Аналог.договір 1.pdf
07 жовтня 2019 13:06
Акт обробки складу.pdf
07 жовтня 2019 13:06
Акт обробки авто.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 16:16
Електронний підпис
16 жовтня 2019 16:15
паспорт.pdf
16 жовтня 2019 16:15
код.pdf
16 жовтня 2019 16:15
витяг.pdf
16 жовтня 2019 16:15
Витяг держ реєстр.pdf
16 жовтня 2019 16:15
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОВАЛЬ АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП Чурпій Дмитро Володимирович

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЬ АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3241617193
236 532,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:53
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 10:59
Договір укладений
05 листопада 2019 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії Договору відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, при цьому видатки на цю мету затверджені в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 595
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 283 819,00
UAH