Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-10-01-002174-b b641cd27053446ca8868a6b537645cb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Друченко Ігор

+380674886562 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Друченко Ігор
+380674886562
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 15:29
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Послуги з опосвідчення причалу сміттєспалювальної печі ( інв. № 167/280)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з опосвідчення причалу сміттєспалювальної печі ( інв. № 167/280)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Послуг, що надаються за цим Договором, здійснюється Замовником за фактом надання Послуг шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. 4.2 Розрахунки за надані Послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку за умови наявності підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 16:22
Тендерна документація.doc
01 жовтня 2019 16:22
ОГОЛОШЕННЯ.doc
01 жовтня 2019 16:22
ДОДАТОК 2.doc
01 жовтня 2019 16:22
ДОДАТОК 4.doc
01 жовтня 2019 16:22
ДОДАТОК 5.doc
01 жовтня 2019 16:22
ДОДАТОК 1.doc
01 жовтня 2019 16:22
ДОДАТОК 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо проекту договору
Дата подання: 04 жовтня 2019 14:19
Дата відповіді: 07 жовтня 2019 09:12
до проекту договору (додаток № 4) до тендеру: Послуги з опосвідчення причалу сміттєспалювальної печі (інв. № 167/280) Пропонуємо наступні пункти проекту договору викласти у такій редакції: 2.2. У разі надання неякісних Послуг, що пов’язано з порушенням законодавчо встановлених вимог та правил або непогодженими із Замовником відступами від умов цього Договору, Виконавець (в межах Завдання) за свій власний рахунок зобов’язаний надати зазначені в п. 1.1 Договору Послуги відповідної якості. 4.1. Оплата Послуг, що надаються за цим Договором, здійснюється Замовником двома платежами: аванс (30% від вартості договору) та остаточний розрахунок, шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця. 5.9. У випадку мотивованої відмови Замовника прийняти надані Послуги, Сторонами складається Акт із переліком необхідних дій (в межах Завдання), які Виконавець зобов’язується виконати за власний рахунок. Актом Сторони погоджують термін здійснення Виконавцем необхідних доробок. 7.5 За порушення Виконавцем умов Договору щодо якості Послуг стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості неякісних Послуг. Якщо Сторони не погодяться щодо вартості неякісних Послуг вони визначаються погодженим експертом чи експертом, призначеним судом. Однак сплата штрафу не звільняє Виконавця від належного надання Послуг власними силами та засобами за свій рахунок протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання повідомлення Замовника про відмову від приймання Послуг. 7.7 У разі допущення Виконавцем несвоєчасного/неякісного надання Послуг згідно п. 1.1 цього Договору, Виконавець зобов’язується компенсувати Замовнику в повному обсязі всі збитки (штрафні санкції, компенсації на користь третіх осіб тощо), завдані (застосовані до) Замовнику внаслідок несвоєчасного/неякісного надання Послуг. Якщо Сторони не погодяться щодо вартості неякісних Послуг вони визначаються погодженим експертом чи експертом, призначеним судом. 12.1 Істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків: - узгодженої зміни ціни в бік зменшення (зі відповідною зміною кількості (обсягу) надання Послуг); 13.11 Сторони погодилися, що всі права, в т. ч. права інтелектуальної власності на виготовлені та передані Замовнику згідно умов цього Договору матеріали опосвідчення причалу сміттєспалювальної печі переходять до Замовникапісля повної оплати Послуг, що розпоряджається ними на власний розсуд та власну користь. Зазначене в т. ч. передбачає право Замовника виготовляти та передавати копії матеріалів опосвідчення причалу сміттєспалювальної печі в повному обсязі та/або частково третім особам, залучати інші проектні організації/фахівців для доопрацювань, внесення необхідних змін тощо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наступним повідомляємо що тендерна документація, в тому числі і істотні умови договору, обговорювалися та затверджені тендерним комітетом ІФ ДП «АМПУ» (Адміністрація Ізмаїльського МП). Наведені в ТД умови договору не суперечать вимогам чинного законодавства України.
Положення проекту договору обумовлені договірною політикою державного підприємства Адміністрація морських портів України та та відповідають його інтересам.
Таким чином, істотні умови договору, наведені в проекті договору ТД не підлягають корегуванню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" 90 000,00
UAH
79 999,00
UAH
Документи
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" 80 000,00
UAH
80 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 09:21
Технічні вимоги.pdf
15 жовтня 2019 09:21
Статут ТОВ Анкор.pdf
15 жовтня 2019 09:21
Реквізити анкор.pdf
15 жовтня 2019 09:21
Проект договору.pdf
15 жовтня 2019 09:21
Довідка_баланс.pdf
15 жовтня 2019 09:21
Довідка стаття 17.jpg
15 жовтня 2019 09:21
Довідка коди доступу.jpg
15 жовтня 2019 09:21
Витяг_єдр_Анкор_18.09.19.pdf
15 жовтня 2019 09:21
Баланс 06.2019.pdf
15 жовтня 2019 09:21
1.2 Трудовые книжки.rar

Публічні документи

28 жовтня 2019 16:53
Кошторис-2.pdf
28 жовтня 2019 16:53
Кошторис-1.pdf
28 жовтня 2019 16:53
Тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 16:53
Зведений кошторис.pdf
17 жовтня 2019 00:21
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"
#32290523
Відхилено 79 999,00
UAH
22 жовтня 2019 11:46
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"
#01128110
Переможець 80 000,00
UAH
24 жовтня 2019 08:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 08:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"
#01128110
80 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 08:57
100-В-ІЗФ-19 ДП Чорноморндіпроект.pdf укладений
08 листопада 2019 08:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 96 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 000,00 UAH)