Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191007 Томашівка - Коровинці - Рубанка (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг) (додаткові роботи)
Очікувана вартість
194 163,60 UAH
UA-2019-10-01-001151-a b3465328bd044f7a955c1fe9b7a7e344
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

0954531719 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
0954531719
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
При наданні послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191007 Томашівка - Коровинці - Рубанка (окремими ділянками), зокрема після фрезерування покриття на мостовому переході, були виявлені отвори під водовідвідні трубки та зруйновані деформаційні шви.
Для покращення якості та забезпечення надійності об’єкта, виникла потреба в проведенні додаткових робіт з влаштування деформаційних швів та водовідвідних трубок в комплекті з воронкою та решіткою, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією.
За результатами проведеного аукціону переможцем торгів на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191007 Томашівка - Коровинці - Рубанка (окремими ділянками) визнано ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» та укладено з ним договір.
З огляду на те, що підрядна організація ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» надає послуги за головним договором і його техніка дислокована на об’єкті, отримана вся дозвільна документація та враховуючи те, що додаткові роботи є технологічно пов’язаними з основними видами робіт, на засіданні Технічної ради ДП «Дороги Сумщини» вирішили, що вказані роботи доцільно виконувати однією підрядною організацією, а саме ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН».
У зв’язку з зазначеним, голова тендерного комітету запропонував направити запрошення на проведення переговорів до ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 16:52
Оскарження наміру укласти договір: 12 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191007 Томашівка - Коровинці - Рубанка (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг) (додаткові роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191007 Томашівка - Коровинці - Рубанка (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг) (додаткові роботи) (Джерело фінансування - кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О191007 Томашівка - Коровинці - Рубанка (окремими ділянками)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

01 жовтня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Роад Констракшн"
#39023093
Переможець 194 163,60
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 16:52

Документи

01 жовтня 2019 16:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 16:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Роад Констракшн"
#39023093
194 163,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2019 16:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 09:46
ДУ Томашівка додат роботи зменшен суми договору.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 09:43
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2019 11:12
Договір 40 Томашівка Коровинці Рубанка (додаткові роботи).pdf укладений
15 жовтня 2019 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з виконанням обсягів робіт за договором про надання послуг №40 Пс-МД/2610 від 15.10.2019 (далі – Договір) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191007 Томашівка - Коровинці - Рубанка (окремими ділянками) (додаткові роботи), сторони дійшли згоди зменшити ціну Договору до 150 744,00 гривень (сто п’ятдесят тисяч сімсот сорок чотири грн, 00 коп.) з урахуванням ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 40 Пс-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 150 744,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 124,00 UAH)