Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Брендовані термоси
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-10-01-001016-b b90b53a9763c42f5a5f0a62ca2bebe2c
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Глазкова

+380507034223 kultura_avd_vca@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької області
Код ЄДРПОУ: 40865513
Місцезнаходження: 86060, Україна , Донецька обл., м. Авдіївка, вул. Молодіжна, 3
Контактна особа: Наталія Глазкова
+380507034223
kultura_avd_vca@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 13:23
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
Брендовані термоси з написом "Військово-цивільна адміністрація міста Авдіївка Донецької області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 86065, Україна, Донецька область, Авдіївка, Молодіжна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2019 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 12:09
Оголошення.docx
01 жовтня 2019 12:09
Додаток № 4 проект договору.docx
01 жовтня 2019 12:09
додаток № 3.docx
01 жовтня 2019 12:09
додаток № 2.docx
01 жовтня 2019 12:09
додаток № 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 жовтня 2019 11:20
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 11:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель не вказується конкретна торгівельна марка та модель. Якщо запропонований вами товар буде відповідати технічним вимогам щодо предмета закупівлі, пропозиція буде розглядатися на загальних умовах. До закупівлі допускаються всі учасники в незалежності від системи оподаткування. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ оцінюється за остаточною ціною за предмет закупівлі без додавання до його ціни суми ПДВ 20%, пропозиція платника ПДВ оцінюється з врахуванням ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ 19 750,00
UAH з ПДВ
19 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ШЕМЧУК ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 19 750,00
UAH з ПДВ
19 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 08:15
Установчі.zip
11 жовтня 2019 08:15
ВисновокСЕЕ.pdf
11 жовтня 2019 08:15
Цінова.pdf
11 жовтня 2019 08:15
ТермочашкиДонецк.pdf
11 жовтня 2019 08:15
Технічні.pdf
11 жовтня 2019 08:15
ПрацівникиОбладнання.pdf
11 жовтня 2019 08:15
Пояснювальна.pdf
11 жовтня 2019 08:15
Згода Договір.pdf
11 жовтня 2019 08:15
ТермосаАвдеевка.pdf
11 жовтня 2019 08:15
Персональні.pdf
11 жовтня 2019 08:15
Відповідальність.pdf
11 жовтня 2019 08:15
ДовідкаДоговори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ

ШЕМЧУК ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БОНДАРЕНКО ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ
#3427309110
Відхилено 19 750,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 11:04
ШЕМЧУК ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2509718214
Відхилено 19 750,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 11:42

Документи

16 жовтня 2019 11:04
Електронний підпис
16 жовтня 2019 11:03
протокол 44.pdf

Документи

16 жовтня 2019 11:42
Електронний підпис
16 жовтня 2019 11:40
протокол 45.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій