Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання, код ДК 021:2015 – 30230000-0 (комп’ютер в комплекті – персональний комп’ютер, монітор, комп’ютерна мишка, клавіатура).
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2019-10-01-000915-c ● 2818b5db2616403d894397c34951ba42
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Липоводолинська центральна районна лікарня" Липоводолинської районної рад Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 02007561 |
Місцезнаходження: | 42500, Україна , Сумська обл., Липова Долина, Лікарняна,3 |
Контактна особа: |
Петрюченко Яна Іванівна +380545251349 ldolina_crl@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2019 18:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2019 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 жовтня 2019 08:30 |
Початок аукціону: | 11 жовтня 2019 14:21 |
Очікувана вартість: | 84 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
ДЕТАЛІ У ДОДАТКАХ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Комп’ютерне обладнання, код ДК 021:2015 – 30230000-0 (комп’ютер в комплекті – персональний комп’ютер, монітор, комп’ютерна мишка, клавіатура).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42500, Україна, Сумська область, смт. Липова Долина, вул. Лікарняна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на протязі 30 календарних днів з дня поставки даного товару Замовнику, згідно товарних накладних. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2019 18:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2019 18:01 |
Оголошення КОМПИ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 жовтня 2019 10:21
Дата відповіді: 05 жовтня 2019 11:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду третього питання повідомляємо, що КНП «Липоводолинська ЦРЛ» дотримується принципів максимальної економії, ефективності та недискримінації учасників. Тому у закупівлі має право прийняти будь-який Учасник, а розглядатися буде пропозиція Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу остаточну пропозицію
Шановний Учасник! Відповідно до нашої закупівлі в оголошенні ми вказали технічні та якісні характеристики щодо предмету закупівлі,а також вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Рекомендуємо надавати свої пропозиції відповідно до документації.
Шановний Учасник! Відповідно до нашої закупівлі в оголошенні ми вказали технічні та якісні характеристики щодо предмету закупівлі,а також вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Рекомендуємо надавати свої пропозиції відповідно до документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2019 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" |
57 918,00
UAH з ПДВ
|
57 918,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
59 687,00
UAH з ПДВ
|
59 687,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" |
67 368,00
UAH з ПДВ
|
64 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
67 998,00
UAH з ПДВ
|
64 806,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
70 888,86
UAH з ПДВ
|
70 888,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
73 929,00
UAH з ПДВ
|
73 929,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
76 650,00
UAH з ПДВ
|
76 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
57 918,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 15:53
|
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" #3169712593 |
Переможець |
59 687,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2019 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДОГОВІР | укладений |
29 жовтня 2019 14:28
|