Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
92 000,00 UAH
UA-2019-10-01-000886-b 13ca04c2ce56498db02ad26075be01e6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Оксана Миколаївна Сушко

+380567450464 buh162015@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506080
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Пр. Дм. Яворницького, б.75
Контактна особа: Оксана Миколаївна Сушко
+380567450464
buh162015@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2019 13:00
Очікувана вартість: 92 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комплект комп'ютерної техніки - 4 шт., згідно специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Комплект комп'ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспек Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – розрахунки за надані товари здійснюються 100 % в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на протязі 30-ти банківських днів з моменту підписання Сторонами актів прийому-передачі наданих товарів по факту. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 жовтня 2019 11:24
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 12:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При виборі переможця, будуть розглядатися товари, що відповідають виставленим технічним характеристикам до предмету закупівлі, в яких чітко зазначені всі дані. Буде розглядатиметься та ціна, яку пропонує постачальник товару. ФОП підприємці не платники ПДВ допускаються (виставлена ними ціна остаточна)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 72 888,00
UAH з ПДВ
72 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 11:56
СертDell OptiPlex.zip
08 жовтня 2019 11:56
Пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 11:56
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 72 888,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 11:03

Документи

11 жовтня 2019 11:02
Протокол 38 11.10.19.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
72 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2019 11:02
Протокол 38 11.10.19.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог компл.FR10.pdf укладений
17 жовтня 2019 15:24