Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

реконструкція парку пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Парк Перемоги" (реконструкція пам'ятного знаку "Літак"). Код ДК 021-2015 (CPV): 45210000-2 - Будівництво будівель
Очікувана вартість
950 821,40 UAH
UA-2019-10-01-000741-b 4f3b0095dbc244d68fce2d495c5245c4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степанюк Наталія Андріївна

+380472632534 dirpark@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Дирекція парків"
Код ЄДРПОУ: 21368856
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси, вул. Смілянська, 132/3
Контактна особа: Степанюк Наталія Андріївна
+380472632534
dirpark@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету.Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2019-07-31-000552-b
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
реконструкція парку пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Парк Перемоги" (реконструкція пам'ятного знаку "Літак"). Код ДК 021-2015 (CPV): 45210000-2 - Будівництво будівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, парк пам'ятка садово-паркового мистецтва місцевого значення "Парк Перемоги"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору у разі потреби, на письмову вимогу підрядника, протягом 5 банк.днів замовник перераховує підряднику аванс у розмірі 50% Аванс 5 Банківські 50
Виконання робіт остаточний розрахунок за виконані роботи, здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 банк. днів з дати підписання сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт по формі КБ-2в та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі КБ -3 Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

01 жовтня 2019 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Вертикаль-1"
#35274504
Переможець 796 681,88
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 11:13

Документи

01 жовтня 2019 11:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 20:51
ДУ 6 Вертикаль 54.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 20:49
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 15:17
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про наступне: п. 2.1 Договору викласти у наступній редакції: Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід’ємною частиною даного договору та складає 796681,88 грн. При цьому, фінансування 2019 року – 200000,00 фінансування 2020 року – 463072,93 грн., фінансування 2021 року – 133608,95 грн. пункти 4.1 та 10.1 договору викласти у наступній редакції: 4.1 Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за договором протягом 3 днів з дати підписання договору та завершити виконання робіт до 20.12.2021 року, згідно календарного графіку виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору та умовами договору. 10.1Договір вважається укладеним і набирає чинності з дати його підписання сторонами і діє до 31.12.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором. Додаток 4 до договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали додаткову угоду про наступне: Згідно позитивного експертного звіту №389-547-20/кш від 29.05.2020 та п.2.3 Договору , пункт 2.1 Договору викласти: у наступній редакції: Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід’ємною частиною договору та складає 808764.76 ПДВ 134794,13 При цьому: фінансування 2019 року 200000,00 грн., фінансування 2020 року – 463072,93 грн., фінансування 2021 року -145691,83 грн. в т.ч.:За рахунок бюджетних коштів 133608,95 грн., за рахунок власних коштів 12082,88 грн. Додатки 1,2,3,4 викладено в новій редакції. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів, реквізити Замовника у розділі 14 Договору викласти в наступній редакції: 18000, м.Черкаси, вул. Смілянська,132/3, р/р978201720344381006100050160, ДКСУ м.Київ р/р 873510050000026002328124900 ПАТ Укрсиббанк м.Харків код 21368856, ІПН213688523013,№с-ва 100342836, тел 0472632534 є платником податку на загальних підставах
Номер договору про закупівлю: 54
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 2.1 Договору викласти у наступній редакції: Сума договору складає 797922.13 грн., в т.ч. ПДВ 132987,03грн. При цьому: фінансування 2019 року 200000,00 грн., фінансування 2020 року – 463 072,93 грн., фінансування 2021 року -134849,20 грн. в т.ч.: за рахунок бюджетних коштів 133608,95 грн., за рахунок власних коштів 1240,25 грн.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML