Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні комп’ютери (ноутбуки) (кошти обласного та місцевого бюджетів)
Очікувана вартість
134 100,00 UAH
UA-2019-10-01-000449-b e79aaac622ff47679716a590daa8d1fa
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Пилипака

+380972334661 vitkovici@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІТКОВИЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" БЕРЕЗНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 35708231
Місцезнаходження: 34622, Україна , Рівненська обл., с. Вітковичі, вул. Шкільна, буд. 33
Контактна особа: Галина Пилипака
+380972334661
vitkovici@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 10:02
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 09:36
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 09:36
Очікувана вартість: 134 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 670,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Портативні комп’ютери (ноутбуки) (кошти обласного та місцевого бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34622, Україна, Рівненська область, село Вітковичі, вулиця Шкільна, будинок 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2019 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 16:59
Зміни до ТД від 01.10.19р..doc
01 жовтня 2019 16:59
ТД ноутбуки із змінами.doc
01 жовтня 2019 10:02
Додаток 3 Проект договору.doc
01 жовтня 2019 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2019 16:59
Зміни до ТД від 01.10.19р..doc
01 жовтня 2019 16:59
ТД ноутбуки із змінами.doc
01 жовтня 2019 10:02
ТД ноутбуки.doc
01 жовтня 2019 10:02
Додаток 3 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 02 жовтня 2019 11:33
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 14:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, на торги допускаються товари, різних марок та моделей за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника відповідатимуть вимогам замовника.
Відповідно до Тендерної документації, а саме до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - тендерна пропозиція, подається відповідно до форми запропонованої Замовником, додаток №1. Згідно даної форми Учасник повинен вказувати марку продукції, яку пропонує на торги. Тендерна пропозиція, яка не відповідає умовам тендерної документації відхиляється Замовником – пункт 3 розділ «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Так, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі, а також допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-01-000449-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 01 жовтня 2019 12:43
Дискримінація учасників
Шановний замовник, Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, зокрема – недискримінація учасників. Окрім того, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Шановний замовнику, звертаємо Вашу увагу на те що, у технічному завданні (вимоги до ноутбука) , Ви зазначаєте наступне : "Вбудовані стерео динаміки – динаміки з технологією Waves MaxxAudio Pro". Доводимо до вашого відома, що дана технологія (з такою назвою) використовується тільки одним виробником, а саме "DELL". Вимагаємо прибрати назву технології з технічного завдання, так як це обмежує конкуренцію та звужує кількість можливих учасників у закупівлі.
А також доводимо до Вашого відома, що АКБ у різних виробників ноутбуків побудовані "по різному", а тому мають різну робочу напругу (V), емність mAh (мА\год.) та потужність яка вимірюється у Wh (Вт\год.). А тому вимагаємо прибрати "дискримінаційну" вимогу до АКБ: "не менше 3500 мАч", та вказати необхідний час автономної роботи ноутбуку наприклад: "не менше 4 - 5 годин автономної роботи", в залежності від потреб.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 жовтня 2019 17:33
На Ваші зауваження прийняте рішення внести зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 09:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 133 893,00
UAH з ПДВ
133 893,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 жовтня 2019 09:36
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій