Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги складання кошторисної документації згідно дефектних актів.
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-10-01-000288-c 1e016ebe73d34ec1bf7171d2358c8c49
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2019 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 16:00
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Послуги складання кошторисної документації згідно дефектних актів по капітальному ремонту(акти додаються).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Кошторисна документація (згідно дефектних актів по кап. ремонту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська обл., Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

корупція
Дата подання: 01 жовтня 2019 14:58
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 15:48
Под кого прописана неправомірна вимога щодо надання документу "Сертифікат на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010"?
Відповідь: Шановний Учасник! Стосовно надання Учасниками документів, що підтверджують належний рівень системи управління гігієною та безпекою праці (Сертифікат на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010). Стандарт регламентує діяльність організацій по захисту своїх працівників та осіб, безпосередньо стосується діяльності компанії, від ризику завдати шкоди здоров'ю. Орган по сертифікації здійснює перевірку і видає сертифікат на відповідність цим стандартом впровадженої в організації системі охорони праці, незалежно від форми власності останньої.
експертиза
Дата подання: 01 жовтня 2019 15:01
Дата відповіді: 02 жовтня 2019 15:48
Подальше погодження у ДП «Укрдержбудекспертиза», або КП «Київекспертиза» (п.3 оголошення) - це експертиза кошторисів? Хто сплачує проведення експертизи чотрирьох обєктів?
Відповідь: Шановний Учасник! В додатку 1 Технічного завдання в п.3 зазначено: Вимоги щодо виконання робіт/послуг: Послуга має включати визначення, відповідне документальне оформлення, всього обсягу запланованих замовником ремонтних робіт, та їх подальше погодження у ДП «Укрдержбудекспертиза», або КП «Київекспертиза» - Учасником (його силами, та за його рахунок). Учасник погоджує документи за свій рахунок.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Росавабудсервіс" 15 996,00
UAH з ПДВ
15 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 18:35
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Росавабудсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Росавабудсервіс"
#33641139
Переможець 15 996,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 14:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Росавабудсервіс"
#33641139
15 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 08:58
112-19 ПП Росавабудсервіс (Кошториси).pdf укладений
09 жовтня 2019 09:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 15 996,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 666,00 UAH)