Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Грушевського в м.Хуст. Закарпатської області (Коригування)(Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
5 012 233,20 UAH
UA-2019-09-30-001122-b b97c68e25a22402d8bfde0015bcf4cf6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменюк Наталія Олександрівна

+380314243706 gumenyknata@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Хустської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053714
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, Закарпатська область, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста,27
Контактна особа: Гуменюк Наталія Олександрівна
+380314243706
gumenyknata@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 12:16
Очікувана вартість: 5 012 233,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Грушевського в м.Хуст. Закарпатської області (Коригування)(Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська обл., Хуст, Грушевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 14:58
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
30 вересня 2019 14:58
Проект договору.doc
30 вересня 2019 14:58
Технічне завдання.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІТКОМБУД" 3 990 000,00
UAH з ПДВ
3 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СТІК" 4 437 384,00
UAH з ПДВ
4 437 384,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агрошляхбуд-М" 5 007 000,00
UAH з ПДВ
5 007 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 16:44
Електронний підпис
21 жовтня 2019 16:41
Статут.pdf
21 жовтня 2019 16:41
Проект договору.doc
21 жовтня 2019 16:41
Паспорт.pdf
21 жовтня 2019 16:41
ліцензія.pdf
21 жовтня 2019 16:41
ІД Директора.pdf
21 жовтня 2019 16:41
Джерела поставки.pdf
21 жовтня 2019 16:41
Витяг.pdf
21 жовтня 2019 16:41
Document_USR_24537159.rtf
21 жовтня 2019 16:41
242 Технічне завдання.pdf
21 жовтня 2019 16:41
241 Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 16:41
240 Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2019 16:41
238 несубпідряд.pdf
21 жовтня 2019 16:41
237 Лист-зобов'язання.pdf
21 жовтня 2019 16:41
236 Захист довкілля.pdf
21 жовтня 2019 16:41
234 ст 17.pdf
21 жовтня 2019 16:41
233 Наявність досвіду.pdf
21 жовтня 2019 16:41
231 Обладнання.pdf
21 жовтня 2019 16:41
230 Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2019 16:41
229 Персональні дані.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2019 12:36
Електронний підпис
19 жовтня 2019 12:34
Інформаційна довідка.pdf
19 жовтня 2019 12:34
Проект договору.pdf
19 жовтня 2019 12:34
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛІТКОМБУД"

ПП "СТІК"

ТОВ "Агрошляхбуд-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛІТКОМБУД"
#32764670
Відхилено 3 990 000,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 11:52
ПП "СТІК"
#31072342
Переможець 4 437 384,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 11:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СТІК"
#31072342
4 437 384,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 11:30
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 12:39
Додаткова Грушевського (1).jpg зміни до договору
05 квітня 2021 12:38
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:28
Грушевського (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:28
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 13:46
Дадаткова Грушеського 03 (1).pdf зміни до договору
06 листопада 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 13:00
Додаткова 02 (1).PDF зміни до договору
23 липня 2020 12:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:18
Додаткова Грушевського (1).doc зміни до договору
28 грудня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 09:18
ГРУШЕВСЬКОГО.pdf укладений
13 листопада 2019 09:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди зменшити суму бюджетних призначень за рахунок коштів місцевого бюджету 129 648,00грн. 2. Сума договору після внесених змін не змінилась. 3.Обсяг виконання робіт після внесених змін не змінився.
Номер договору про закупівлю: 350
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму бюджетних призначень за рахунок видатків місцевого бюджету на виконання робіт у 2020 році на 200000,00 гривень
Номер договору про закупівлю: 350
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, збільшити суму бюджетних призначень за рахунок кошів державного бюджету на виконання робіт у 2020 році за основним договором на 4200000,00 грн
Номер договору про закупівлю: 350
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи пункти 4.4, 4.6, 4.9, 17.2 Договору № 350 від 13.11.2019р. Сторони дійшли згоди, продовжити строк виконання робіт. Відповідно пункт 4.1. пункт 12.4. пункт 17.1. Договору викладаються в новій редакції, а саме: «4.1.Підрядник розпочинає виконання робіт після підписання сторонами договору підряду і повиннен завершити їх в строк до 31.12.2021року (з правом дострокового виконання)». «12.4. Кінцеві розрахунки між сторонами здійснюються до 31.12.2021р.» «17.1. Цей договір вступає в силу з дня його підписання уповноваженими представниками сторін і діє до 31.12.2021р.»
Номер договору про закупівлю: 350
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми бюджетних призначень на 31 032 гривень
Номер договору про закупівлю: 350
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 437 384,00
UAH (в тому числі ПДВ 739 564,00 UAH)