Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-09-30-000690-b 8296c03e18094e1f93dfb571b7b5f8d3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гутовец

+380674474059 gutovec@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна наукова установа "Центр інноваційних медичних технологій НАН України"
Код ЄДРПОУ: 05417590
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Вознесенський узвіз, буд. 22
Контактна особа: Наталія Гутовец
+380674474059
gutovec@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 09:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
(джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, Київ, Вознесенський узвіз,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання Товару на підставі належно оформленої видаткової накладної . Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 12:26
2019_ВТ_Тендерна_документація МФУ 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:29
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 11:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає пропозиції лише зазначеної в оголошенні моделі. Всі вимоги до товару, чітко вказані в Додатку № 2 Тендерної документації. До участі в закупівлі допускаються ФОП - неплатники ПДВ, якщо вони задовольняють вимоги, зазначені в Додатках № 4 та № 5 Тендерної документації. До уваги береться остаточна (кінцева) цінова пропозиція.
Наявність блокування друку. Підтвердження офіційного ввозу в Україну.
Дата подання: 02 жовтня 2019 11:41
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 10:16
1) Чи є для Вас важливим критерієм, відсутність блокування друку після перезаправки картриджу без заміни чіпу або без втручання в програмне забезпечення пристрою? 2) Оскільки останнім часом з'явилися пропозиції техніки нелегально ввезеної в Україну, прошу повідомити, Чи є для Вас важливим критерієм, наявність підтвердження, що товар офіційно ввезений на територію України згідно чинного законодавства України, з підтримкою офіційної гарантії від виробника 36 місяців?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, для нас є важливими критерії щодо типу картриджу. Він повинен бути перезаправний та багаторазовий, про що і вказано в Додатку 2: "Технічні вимоги".
2) Для підтвердження є вимога щодо надання відповідної документації, а саме Додаток 2: "Загальні вимоги" п.1.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА 116 500,00
UAH з ПДВ
116 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛЬКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

Інформація про відміну

Дата відміни
16 жовтня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій