Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30230000-0 (Оптичні носії інформації)
Очікувана вартість
18 240,00 UAH
UA-2019-09-30-000638-b 123ee3192a484881ad17ef7d9223b45f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Потапенко

+380445941690 potapenko@sdfm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба фінансового моніторингу України
Код ЄДРПОУ: 37471802
Вебсайт: http://www.sdfm.gov.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Білоруська, 24
Контактна особа: Олена Потапенко
+380445941690
potapenko@sdfm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 04 жовтня 2019 14:55
Очікувана вартість: 18 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 182,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


закупівля проводиться відповідно до оприлюдненого плану закупівель Держфінмоніторингу на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 штука
Комп'ютерне обладнання - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30230000-0 (Оптичні носії інформації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, м. Київ, вул. Білоруська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2019  —  01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару (його частини) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами акту прийому-передачі Товару (частини Товару) Пiсляоплата 23 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2019 12:08
Форма Цінова пропозиція.doc
30 вересня 2019 12:08
Вимоги до предмету закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 30 вересня 2019 13:08
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 09:49
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Держфінмоніторинг розглянув ваші питання та повідомляє наступне.
Відповідно до розміщених у електронній системі закупівлі вимог до товару за предметом закупівлі: «Комп’ютерне обладнання– за кодом CPV за ДК 021:2015 –30230000-0 (Оптичні носії інформації)» (далі- Вимоги) учасник повинен надати в складі своєї пропозиції в електронному (сканованому) вигляді у форматі PDF, зокрема цінову пропозицію та опис запропонованого товару.
Форма «Цінова пропозиція» розміщена у електронній системі закупівлі. Вимогами до заповнення форми «Цінової пропозиції» передбачено обов'язкове зазначення торгівельної марки та конкретних характеристик товару, що пропонується учасником до поставки. Зазначена інформація вноситься до таблиці форми в розділі «Товар».
При подані опису запропонованого товару необхідно підтвердити відповідність пропонованого товару Вимогам. Опис має подаватися окремим документом.
У разі невідповідності торгівельної марки та конкретних характеристик товару розділу «Товар» форми «Цінової пропозиції» та опису запропонованого товару в частині марки та технічних (якісних) характеристик товару, пропозиція буде відхилена.
Після закінчення аукціону цінова пропозиція учасника-переможця уточнюється в частині ціни за одиницю та загальної вартості предмета закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:31
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 12:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Держфінмоніторинг розглянув ваші питання та повідомляє наступне. Щодо першого питання: у наших вимогах до товару немає посилання на торгову марку, пропозиції учасників повинні відповідати зазначеним у вимогах технічним характеристикам товару. Щодо другого питання: звичайно ФОП допускаються до участі у закупівлі на загальних підставах. Ціна пропозиції учасника відповідно до закупівлі після проведення аукціону приймається замовником як остаточна (тобто такою, якою її подає учасник, без ПДВ чи з ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 жовтня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АЛЛЄГРО-ОПТ" 13 248,00
UAH з ПДВ
13 248,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович 14 144,00
UAH з ПДВ
14 144,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЛЕЦЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" 17 280,00
UAH з ПДВ
17 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 17 760,00
UAH з ПДВ
17 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2019 09:30
Вимоги до товару.PDF
02 жовтня 2019 09:30
Наказ № 5.PDF
02 жовтня 2019 09:30
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

03 жовтня 2019 12:43
Пропозиція.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 12:27
Лист-згода.pdf
03 жовтня 2019 12:27
Копія паспорту.pdf
03 жовтня 2019 12:27
Довідка про рахунок.pdf
03 жовтня 2019 12:27
Довідка ІПН.pdf
03 жовтня 2019 12:27
Витяг з реєстру ПЄП.pdf
03 жовтня 2019 12:27
Витяг з ЄДР.pdf
03 жовтня 2019 12:27
Цінова пропозиція.pdf
03 жовтня 2019 12:27
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2019 09:45
Сканировать1 — копия.PDF
03 жовтня 2019 09:45
Vipiska.PDF
03 жовтня 2019 09:45
ДОВІДКА документи.pdf
03 жовтня 2019 09:45
Vityag.PDF
03 жовтня 2019 09:45
Гарантія на документи.pdf
03 жовтня 2019 09:45
Vipiska2.PDF
03 жовтня 2019 09:45
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
03 жовтня 2019 09:45
Pasport 2ST.PDF
03 жовтня 2019 09:45
ID KOD.PDF
03 жовтня 2019 09:45
Pasport 12-13ST.PDF
03 жовтня 2019 09:45
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
03 жовтня 2019 09:45
Витяг розширений.pdf
03 жовтня 2019 09:45
Pasport 1ST.PDF
03 жовтня 2019 09:45
Dovidka SCHET.PDF
03 жовтня 2019 09:45
Вимоги до товару .pdf
03 жовтня 2019 09:45
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АЛЛЄГРО-ОПТ"

ФОП Кмітюк Олександр Миколайович

ФОП "ГОЛЕЦЬ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АЛЛЄГРО-ОПТ"
#34201283
Відхилено 13 248,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 15:24
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
Переможець 14 144,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 15:27

Документи

08 жовтня 2019 15:24
Електронний підпис

Документи

08 жовтня 2019 15:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
14 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2019 15:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 15:11
Договір від 18.10.2019 №18.PDF укладений
18 жовтня 2019 15:10