Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "42991110-3 Брошурувальні машини" ( під «Брошурувальною машиною» слід розуміти біндер для переплетення пластиковою пружиною (ручний брошурувальник))
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-09-30-000578-b 400b206ad1344a79b475f0014bf094fc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лоліта Говтва

+380970017308 l.govtva@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42401150
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, буд. 75
Контактна особа: Лоліта Говтва
+380970017308
l.govtva@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2019 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 11:15
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42990000-2: Машини спеціального призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ДК 021:2015 "42991110-3 Брошурувальні машини" (за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Січеславська, 29-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42991110-3 — Брошурувальні машини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 жовтня 2019 11:32
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 16:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! - так, допускаємо еквівалент з технічними характеристиками, що не можуть бути гіршими, ніж ті, що зазначені в специфікації. - дана вимога вде викладена в примітках Спецификації, яка є невід'ємною частиною Договору. - так, допускаємо. - пропозиція ФО-П неплатника буде розцінюватись як остаточна, без додавання до суми пропозиції 20% ПДВ. Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2019 11:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Надійний Компаньйон" 8 100,00
UAH з ПДВ
8 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 10:08
Електронний підпис
08 жовтня 2019 10:07
Персональні данні.pdf
08 жовтня 2019 10:06
Гарантійний лист.pdf
07 жовтня 2019 22:40
СЕС YIDE біндери.pdf
07 жовтня 2019 22:40
рішення YIDE біндери.pdf
07 жовтня 2019 22:40
Гарантійний лист 12 м.pdf
07 жовтня 2019 22:40
Опис товару.pdf
07 жовтня 2019 22:40
8.Статут НК_pdf_compressed.pdf
07 жовтня 2019 22:40
Витяг ЕДР 061019.pdf
07 жовтня 2019 22:40
9.Наказ директор.pdf
07 жовтня 2019 22:40
4.Довідка Форма №4-ОПП.pdf
07 жовтня 2019 22:40
1.Свідоцтво реєстрації.pdf
07 жовтня 2019 22:40
Довідка корупція 061019.pdf
07 жовтня 2019 22:40
Право підпису.pdf
07 жовтня 2019 22:40
Проект договору.pdf
07 жовтня 2019 22:40
Комерційна пропозиція.pdf
07 жовтня 2019 22:40
Санкції.pdf
07 жовтня 2019 22:40
Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Надійний Компаньйон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Надійний Компаньйон"
#37403638
Переможець 8 100,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 10:48

Документи

09 жовтня 2019 10:45
переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Надійний Компаньйон"
#37403638
8 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 жовтня 2019 10:45
переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 15:05
підписаний договір.pdf укладений
18 жовтня 2019 14:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 350,00 UAH)