Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Газове паливо
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2019-09-29-000274-b c6f9dc07ec4b4e789e93ee9808d3d967
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Проданюк

+380993056626 jur.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЮРКОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04418653
Місцезнаходження: 59440, Україна , Чернівецька обл., Заставнівський район село Юрківці, вул. Центральна, 36
Контактна особа: Микола Проданюк
+380993056626
jur.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2019 21:22
Звернення за роз’ясненнями: до 04 жовтня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 10 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2019 23:59
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 15:18
Очікувана вартість: 520 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,92%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57000 метр кубічний
Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59440, Україна, Чернівецька область, c.Юрківці, Центральна 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування- власні кошти Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2019 21:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2019 21:22
ТД газ Юрківці.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-07-000032 ● c60febd3aaf941869bfa676330162750
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
07.11.2019 № 47

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 07 листопада 2019 року №47

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2019-09-29-000274-b від 29.09.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В відповідь на результати моніторингу органу контролю, повідомляємо наступне: 1. Законом чітко не встановлено список документів котрі має право вимагати замовник, в даному випадку ми вимагали довідку про погодженняв довільні формі. Учасниками надання тако довідки не оскаржувалось відповідно вимога законна. 2. Нагадуємо органу контролю, що в відповідності до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Також інформуємо що в п.2, ст.32 ЗУ 922-VIII не вказані які дні пвинні бути враховані, каледарні чи робочі. Відповідно порушення строків не бачимо

2019-11-19 09:03:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

.

2019-11-19 10:20:19

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ" 285 000,00
UAH з ПДВ
228 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 273 600,00
UAH з ПДВ
250 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 298 680,00
UAH з ПДВ
298 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 17:34
Електронний підпис
21 жовтня 2019 17:34
довідка з податкової.pdf
21 жовтня 2019 16:54
Електронний підпис
21 жовтня 2019 16:51
мвс параска 20.09.2019.pdf
21 жовтня 2019 16:51
назк.pdf
21 жовтня 2019 16:51
фізична особа.pdf
21 жовтня 2019 16:51
назк параска.pdf.p7s
21 жовтня 2019 16:51
назк параска 18.10.2019.pdf
21 жовтня 2019 16:51
банкрутство 18.10.2019.pdf
11 жовтня 2019 17:44
Електронний підпис
11 жовтня 2019 17:42
СТАТУТ 2019.pdf
11 жовтня 2019 17:42
копія договору сбу 151.pdf
11 жовтня 2019 17:42
проект договору.pdf
11 жовтня 2019 17:42
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
11 жовтня 2019 17:42
ст.17.pdf
11 жовтня 2019 17:42
санкції.pdf
11 жовтня 2019 17:42
цінова пропозиція.pdf
11 жовтня 2019 17:42
картка учасника.pdf
11 жовтня 2019 17:42
технічне завдання.pdf
11 жовтня 2019 17:42
фізична особа.pdf
11 жовтня 2019 17:42
назк.pdf
11 жовтня 2019 17:42
корисливі мотиви.pdf
11 жовтня 2019 17:42
антикокурентні дії.pdf
11 жовтня 2019 17:42
аналогічний договір.pdf
11 жовтня 2019 17:42
персональні дані.pdf
11 жовтня 2019 17:42
захист довкілля.pdf
11 жовтня 2019 17:42
наявність газу.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 10:18
Електронний підпис
11 жовтня 2019 10:17
кваліфікація.7z
11 жовтня 2019 10:17
технічні документи.7z
11 жовтня 2019 10:17
Гарантия_6611.zip
11 жовтня 2019 10:17
Licence.zip
11 жовтня 2019 10:17
Dovirenist_Ryzhiy.zip

Публічні документи

14 жовтня 2019 22:53
Електронний підпис
14 жовтня 2019 22:52
15. Копія Статут.pdf
14 жовтня 2019 22:52
31. Проект договору.pdf
14 жовтня 2019 22:52
18. Копія Виписка ЄДР.pdf
14 жовтня 2019 22:52
25. Довіреність ПРОЗОРО.pdf
14 жовтня 2019 22:52
12. Технічне завдання.pdf
14 жовтня 2019 22:51
7. Довідка п6 ч1 ст17.pdf
14 жовтня 2019 22:51
4. Довідка п2 ч1 ст17.pdf
14 жовтня 2019 22:51
8. Довідка п10 ч1 ст17.pdf
14 жовтня 2019 22:51
5. Довідка п4 ч1 ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ"

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ"
#39584988
Переможець 228 000,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ"
#39584988
228 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 07:38
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 07:37
дод газ 4.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 07:37
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 06:56
дод газ 2.PDF зміни до договору
17 грудня 2019 06:55
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 18:35
дод газ 1.PDF зміни до договору
11 грудня 2019 18:34
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 06:12
газ.PDF укладений
07 листопада 2019 06:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 41EB587-365-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 41EB587-365-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 41EB587-365-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 228 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 000,00 UAH)