Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи. Коригування
Construction of secondary school of I-III grades in 24 classes (720 pupils) on the street. Pogrebnyaka in the village. Chubinsky Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kyiv region, with reconstruction of unfinished building of the ambulatory building for the educational and production building of the school. Correction
Construction of secondary school of I-III grades in 24 classes (720 pupils) on the street. Pogrebnyaka in the village. Chubinsky Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kyiv region, with reconstruction of unfinished building of the ambulatory building for the educational and production building of the school. Correction
Очікувана вартість
183 749 644,60 UAH
UA-2019-09-27-002269-b ● 355a899645d84c4e9cb96b488222de42
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04363484 |
Місцезнаходження: | 08320, Україна , Київська область обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11 |
Контактна особа: |
Червоний Ігор Володимирович +380459530265 vos.rada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kiev region |
National ID: | 04363484 |
Contact point: |
Vlaskova Lyubov Volodymyrivna +380459530265 vos.rada@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 вересня 2019 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 183 749 644,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 183 749,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 918748.22 UAH |
Publication date: | 27 вересня 2019 17:36 |
Enquiries until: | 19 жовтня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 25 жовтня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 жовтня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 183 749 645 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 183 750 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на 24 класи (720 учнів) по вул. Погребняка в с. Чубинське Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області, з реконструкцією незавершеної будівництвом будівлі амбулаторії під навчально-виробничий корпус школи. Коригування; (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету, кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08321, Україна, Київська область, с. Чубинське, Бориспільський район, вул. Погребняка
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Construction of secondary school of I-III grades in 24 classes (720 pupils) on the street. Pogrebnyaka in the village. Chubinsky Velikooleksandrivsky village council of Boryspil district of the Kyiv region, with reconstruction of unfinished building of the ambulatory building for the educational and production building of the school. Correction; (Purchasing Financing Source: local budget funds, subsidies from the state budget to local budgets)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45210000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник відповідно до абзацу 2 підпункту 3 п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Замовник здійснює попередню оплату протягом 10 банківських днів на підставі рахунку, який Підрядник надає Замовнику. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Iнша подія | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Оплата за виконані роботи здійснюється в безготівковому порядку, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 10 банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів форми КБ-2в,КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 15:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 15:06 |
Перелік змін.pdf | |
18 жовтня 2019 15:06 |
Титульна сторінка.pdf | |
18 жовтня 2019 15:06 |
Тендерна документацiя зі змінами.doc | |
18 жовтня 2019 15:06 |
Додаток 4 Письмова згода учасника зі змінами.doc | |
18 жовтня 2019 15:06 |
Додаток 1 зі змінами.docx | |
27 вересня 2019 17:37 |
Оголошення.pdf | |
27 вересня 2019 17:37 |
Оголошення міжнародне.pdf | |
27 вересня 2019 17:37 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
27 вересня 2019 17:37 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx |
18 жовтня 2019 15:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 жовтня 2019 15:06 |
Перелік змін.pdf
|
|||
18 жовтня 2019 15:06 |
Титульна сторінка.pdf
|
|||
18 жовтня 2019 15:06 |
Тендерна документацiя зі змінами.doc
|
|||
18 жовтня 2019 15:06 |
Додаток 4 Письмова згода учасника зі змінами.doc
|
|||
18 жовтня 2019 15:06 |
Додаток 1 зі змінами.docx
|
|||
27 вересня 2019 17:37 |
Оголошення.pdf
|
|||
27 вересня 2019 17:37 |
Оголошення міжнародне.pdf
|
|||
27 вересня 2019 17:37 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
|||
27 вересня 2019 17:37 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 09 жовтня 2019 09:39
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 15:06
Доброго дня. В процесі вивчення ТД виникли наступні запитання:
1. Додаток 1 до тендерної документації – « Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог, які мають бути підтверджені Учасниками», пункт 3 - «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»: «Аналогічним договором буде вважатися договір, генерального підряду будівництва або реконструкції об’єктів соціально-культурного призначення* (виконання робіт з нового будівництва або реконструкції, клас наслідків СС-3, СС-2 за 2015-2019 роки з наданням документів,що підтверджують готовність об’єкта завершеного будівництва до експлуатації**)».
Питання : Чи задовольнить вимоги Замовника договір генерального підряду будівництва по об’єкту соціального призначення від 2013-2014 років з наданням документу, що підтверджує готовність об’єкта завершеного будівництва до експлуатації за 2016 рік? Адже договір генерального підряду будівництва по об’єкту був діючим до моменту введення об’єкту в експлуатацію в 2016 році.
2. Додаток 2 до тендерної документації – «Технічні вимоги до предмета закупівлі» :
«Кошторисна заробітна плата, що врахована в прямих витратах інвесторської кошторисної документації, складає 5500 грн.».
Питання : Чи можливо в кошторисних розрахунках застосовувати заробітну платню 8527,52 грн, відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», чинним з 04.09.2018, розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації, визначається замовником, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики (див. сайт Державної служби статистики http://www.ukrstat.gov.ua/ - за 2018 рік – 7845 грн.) збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), що згідно з постановою КМУ № 546 від11.07.2018 на 2019 рік складає 108,7% (1-й сценарій оптимістичний):
7845 грн. х 108,7% = 8527,52 грн.
3. Додаток 2 до тендерної документації – «Технічні вимоги до предмета закупівлі» :
- «Кошти на зведення та розбирання тимчасових будівель і споруд виробничого та допоміжного призначення згідно інвесторської документації складають 1673,4636 тис. грн. (з ПДВ). Зазначені кошти слугують лімітом на відшкодування витрат підряднику та обчислюються на підставі даних проекту організації будівництва (ПОБ) калькуляційним метод».
- «Кошти на виконання будівельних робіт у зимовий період згідно інвесторської документації складають 1459,092 тис. грн. (з ПДВ) Зазначені кошти слугують лімітом на відшкодування витрат підряднику, пов'язаних тільки з ускладненням виконання робіт у зимовий період».
- «Кошти на виконання будівельних робіт у літній період просто неба при температурі зовнішнього повітря більше ніж +27⁰С згідно інвесторської документації складають 336,714 тис. грн. (з ПДВ). Зазначені кошти слугують лімітом на відшкодування витрат підряднику, спричинених впливом підвищеної температури зовнішнього повітря виробничого середовища у літній період».
- «Кошти на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом згідно інвесторської документації складають 1107,7392 тис. грн. (з ПДВ)».
- «В інвесторській документації передбачені кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва , які складають 12902,9472 тис. грн. (з ПДВ).»
- «В інвесторській документації передбачені кошти на покриття додаткових витрат , пов’язаних з інфляційними процесами, які складають 12751,1484 тис. грн. (з ПДВ)».
Питання : Чи можливо в кошторисі застосовувати розрахункові значення по вищенаведеним пунктам з іншими числовими значеннями, але не вище заданих?
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. 1. Стосовно першого запитання: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації; 2. Стосовно другого та третього запитання: розрахунок цінової пропозиції учасника повинен здійснюватися в межах та згідно зведеного кошторисного розрахунку Замовника. Також зазначаємо, що згідно з п. 3.1. Додатку 3 до тендерної документації (Проект договору) - ціна Договору є твердою.
Загальне питання щодо вимог тендерної документації - Додатку 3 до тендерної документації Замовника
Дата подання: 15 жовтня 2019 10:55
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 17:06
Доброго дня! Прошу надати роз`яснення:
Згідно вимог додатку 3 до тендерної документації "Договір на закупівлю робіт на обєкті", а саме: пункту 2.1 розділу ІІ "Строки виконання робіт" та пункту 4.10 розділу IV "Порядок розрахунків за договором" існують розбіжності, а саме: "строк виконання робіт - до 31.12.2021 року, якщо інше не встановлено календарним графіком виконання робіт, в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт та обєкту будівництва в цілому, передбачених даним Договором " (п.2.1 договору); "Роботи будуть проводитися згідно кошторисів та календарного графіку виконання робіт на 2019 рік" (п.4.10 договору).
Запитання: На який саме строк необхідно підготовити учаснику календарний графік виконання робіт? До 31.12.2021 року чи до 31.12.2019 року?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Стосовно Вашого запитання повідомляємо, що в п. 2.1 Договору зазначається строк дії договору – до 31.12.2021 року, а в п. 4.10 - обсяг реального фінансування, передбаченого в кошторисі ЗАМОВНИКА на роботи, що виконуються протягом 2019 року. Також в п. 4.9. зазначено, що враховуючи те, що роботи виконуються протягом 2019 - 2021 років і фінансуються не в одному бюджетному періоді, то роботи згідно з даним договором виконуються в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого в кошторисі ЗАМОВНИКА.
Загальне запитання
Дата подання: 17 жовтня 2019 13:03
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:04
Просимо внести зміни до тендерної документації, оскільки замовником зазначено, що ціна пропозиції є твердою, а з врахуванням терміну виконання робіт (до кінця 2022 року) та відповідно до нормативів ДСТУ, тверда ціна встановлюється на роботи термін виконання яких складає не більше одного року.
Відповідь: Шановний Учаснику.
стосовно Вашого запитання повідомляємо, що відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та згідно технічного завдання в інвесторській документації передбачені кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, які складають 12902,9472 тис. грн. з ПДВ та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, які складають 12751,1484 тис. грн. з ПДВ
стосовно Вашого запитання повідомляємо, що відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та згідно технічного завдання в інвесторській документації передбачені кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, які складають 12902,9472 тис. грн. з ПДВ та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, які складають 12751,1484 тис. грн. з ПДВ
Субпідрядники
Дата подання: 17 жовтня 2019 14:34
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 15:05
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" учасники мають надавати інформацію про субпідрядників яких планують залучити до виконання робіт в обсязі не менше 20% від загальної вартості закупівлі, Замовником вимагається надання інформації по всім субпідрядникам, що протирічить вимогам Закону. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та зазначити, що учасники мають надати інформацію та підтверджуючі документи по субпідрядним організаціям, які плануються бути залученими до виконання робіт в обсязі не менше 20% від загальної вартості закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює перелік інформації та вимог, які повинна містити тендерна документація. Серед даного переліку п. 17 передбачає, що у разі закупівлі робіт тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тобто, згідно Закону замовник у разі закупівлі робіт обов’язково включає до тендерної документації вимогу згідно з п. 17 ч. 2. ст. 22 Закону та може встановлювати додаткові вимоги на свій розсуд відповідно до ч. 3 ст. 22.
В п. 7 Додатку 1 до тендерної документації міститься вимога «Копія/ї ліцензії (ліцензій) або іншого (інших) документу (документів), який (які) посвідчує (посвідчують) її/їх видачу, дозволів з додатками переліку робіт, відповідно до Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації), які необхідні для виконання даного виду робіт.»
Тобто, учасник повинен надати усі дозволи та ліцензії, які потрібні для виконання даного виду робіт згідно технічного завдання. Якщо учасник залучає субпідрядні організації на роботи, які передбачають наявність ліцензії, дозволу, тощо, то такий документ повинен бути наявний у складі тендерної пропозиції на субпідрядника. В іншому випадку даний дозвіл, ліцензія чи інший документ повинен бути виданий на учасника, який подав пропозицію. Замовник встановив вимогу про надання документів у разі залучення субпідрядника до виконання робіт у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору для того щоб учасникам було зрозуміло, які документи потрібно подавати і тендерна документація не містила прихованих вимог.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тобто, згідно Закону замовник у разі закупівлі робіт обов’язково включає до тендерної документації вимогу згідно з п. 17 ч. 2. ст. 22 Закону та може встановлювати додаткові вимоги на свій розсуд відповідно до ч. 3 ст. 22.
В п. 7 Додатку 1 до тендерної документації міститься вимога «Копія/ї ліцензії (ліцензій) або іншого (інших) документу (документів), який (які) посвідчує (посвідчують) її/їх видачу, дозволів з додатками переліку робіт, відповідно до Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації), які необхідні для виконання даного виду робіт.»
Тобто, учасник повинен надати усі дозволи та ліцензії, які потрібні для виконання даного виду робіт згідно технічного завдання. Якщо учасник залучає субпідрядні організації на роботи, які передбачають наявність ліцензії, дозволу, тощо, то такий документ повинен бути наявний у складі тендерної пропозиції на субпідрядника. В іншому випадку даний дозвіл, ліцензія чи інший документ повинен бути виданий на учасника, який подав пропозицію. Замовник встановив вимогу про надання документів у разі залучення субпідрядника до виконання робіт у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору для того щоб учасникам було зрозуміло, які документи потрібно подавати і тендерна документація не містила прихованих вимог.
Кваліфікація
Дата подання: 18 жовтня 2019 16:55
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 15:07
Доброго дня! Шановний Замовнику! Ми можемо підтвердити довід виконання аналогічних договорів (договір нового будівництва об’єкта соціально-культурного призначення), але збудований об’єкт є частиною комплексу споруд, яких об’єднує загальний проект та Замовник. Отримання сертифікату від ДАБІ у нашому варіанті можливо лише після підтвердження готовності загального об’єкту – комплексу споруд. Чи можна надати повністю виконаний договір з належним листом-відгуком, актами виконаних робіт тощо та листом-поясненням про неможливість дати сертифікат ДАБІ (територіального органу) у зв’язку з об’єктивними причинами?
У випадку позитивної відповіді, просимо відобразити відповідь у тендерній документації. Дякуємо!
Запитання по умовах документації:
«Аналогічним договором буде вважатися договір, генерального підряду будівництва або реконструкції об’єктів соціально-культурного призначення* (виконання робіт з нового будівництва або реконструкції, клас наслідків СС-3, СС-2 за 2015-2019 роки з наданням документів, що підтверджують готовність об’єкта завершеного будівництва до експлуатації**)
Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3)наслідками, а також комплексів (будов), до складу яких входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), здійснюється на підставі акту готовності об’єкта до експлуатації шляхом видачі відповідними органами державного архітектурного-будівельного контролю сертифіката, що підтверджує готовність об’єкта завершеного виробництва до експлуатації.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Замовником було внесено зміни до тендерної документації, яке стосується Вашого запитання. Озвайомитися зі змінами можна в документі "Перелік змін".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-27-002269-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля", Код ЄДРПОУ:36760989
Дата подання: 03 жовтня 2019 15:02
необхідність додаткового документу для підготовки
Ми маємо бажання прийняти участь у процедурі закупівлі.
Однак, для підготовки тендерної пропозиції необхідно бачити експертний звіт. Отже, для якісної підготовки тендерної пропозиції просимо оприлюднити Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації даної процедури закупівлі
Однак, для підготовки тендерної пропозиції необхідно бачити експертний звіт. Отже, для якісної підготовки тендерної пропозиції просимо оприлюднити Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації даної процедури закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 жовтня 2019 15:05
Шановний учаснику!
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» не передбачено завантаження Експертного звіту разом з тендерною документацією.
Разом з тим, надаємо наступну інформацію з експертного звіту:
Клас наслідків (відповідальності) – СС3.
Вид будівництва - нове будівництво.
Ступінь вогнестійкості – ІІ.
Поверховість – 3 поверхи.
Кількість створених робочих місць - 120.
Місткість, пропускна спроможність школи – 720 учнів.
Площа ділянки - 2,2224 га.
Загальна площа забудови – 5157,29 м2.
Площа забудови школи - 4941,49 м2.
Загальна площа -15066,00 м2.
Корисна площа - 13257,22 м2.
Будівельний об’єм: - 72882,24 м3.
в т.ч. нижче 0,000 – 11719,98 м3.»
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» не передбачено завантаження Експертного звіту разом з тендерною документацією.
Разом з тим, надаємо наступну інформацію з експертного звіту:
Клас наслідків (відповідальності) – СС3.
Вид будівництва - нове будівництво.
Ступінь вогнестійкості – ІІ.
Поверховість – 3 поверхи.
Кількість створених робочих місць - 120.
Місткість, пропускна спроможність школи – 720 учнів.
Площа ділянки - 2,2224 га.
Загальна площа забудови – 5157,29 м2.
Площа забудови школи - 4941,49 м2.
Загальна площа -15066,00 м2.
Корисна площа - 13257,22 м2.
Будівельний об’єм: - 72882,24 м3.
в т.ч. нижче 0,000 – 11719,98 м3.»
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 листопада 2019
Найменування: | Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04363484 |
Місцезнаходження: | 08320, Україна, Київська область обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Черкасиміськбуд | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТРІО-ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кіровограджилстрой" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 листопада 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій