Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія)
Очікувана вартість
895 560,92 UAH
UA-2019-09-27-001729-b 13d2c2037070427eb1510f0aac18a1a9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Гулак

+380965735531 ncrlplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26137707
Місцезнаходження: 51208, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Радянська, 238
Контактна особа: Наталя Гулак
+380965735531
ncrlplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
391112 кіловат-година
09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51208, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Гетьманська буд. 238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

27 вересня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-09-000021 ● c2729b3bebc54df39d236c0883ec849f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2019 17:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

08.10.2019 № 176

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ



Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.10.2019 № 176

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
22 UA-2019-09-27-001729-b 27.09.2019 Комунальний заклад «Новомосковська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради (26137707)
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-09 17:15:42

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (оголошення за номером ID: UA-2019-09-27-001729-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 1 статті 2 Закону про закупівлі цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Частиною 7 статті 2 цього Закону визначено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі електричної енергії очікуваною вартістю 895 560,92 грн уникнув проведення закупівлі за однією з процедур, визначених у статті 12 цього Закону.
Чому Замовником проведено закупівлю без проведення процедур, визначених цим Законом?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-16 18:16:37

Пояснення щодо порушення

Тендерний комітет комунального закладу «Новомосковська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради» надає відповідь про виявлення порушення Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) при моніторингу закупівлі UA-2019-09-27-001729-b 09.10.2019р. 09310000-5 – Електрична енергія, що дійсно при проведенні електронної закупівлі нами була допущенна помилка під час проведення процедури закупівлі електричної енергії вартістю 895 560,92 грн.
Також пояснюємо, що враховуючи нагальну потребу у здійснені закупівлі електричної енергії ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія, в зв’язку з виникненням проблем технічного характеру, а саме заборгованості за надані послуги перед постачальником універсальних послуг ТОВ «Дніпровські Енергетичні послуги», з яким був укладений договір на початку року (діяв з січня по квітень 2019 року) та який продовжував постачати електроенергію під час здійснення відкритих торгів (закупівлі UA-2019-04-26-001828-a та UA-2019-05-31-001627-b на очікувану вартість 1301836,00 грн.), які визнані такими, що не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників (закупівля від 26.04.2019) та невідповідності вимогам Закону України «Про національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та пп. 5 п.1 постанови національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 26.02.2015 №220 « Про встановлення тарифів на електроенергію, що відпускається населенню» (закупівля від 31.05.2019). Заборгованість, яка виникла, загрожувала відключенню лікарні від системи енергозабезпечення, що становить безпосередню загрозу здоров’ю та життю хворих та виведенню з ладу дорогого устаткування. Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням» замовником була застосована переговорна процедура з постачальником універсальних послуг ТОВ «Дніпропетровські енергетичні послуги» на суму 895560,92 грн. з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Не оприлюднення відповідної закупівлі сталося з вини секретаря тендерного комітету. Помилку було виявлено 27.09.2019, тому було оприлюднено тільки звіт про укладений договір, що й призвело до порушення даної закупівлі. Адміністрація закладу розглянула на нараді питання щодо порушення в оприлюдненні даної закупівлі. Працівника, який допустив порушення звільнено.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В зв'язку з тим, що розірвання договору про закупівлю електричної енергії повинно бути одночасно з укладанням нового договору для забезпечення безперервного постачання електричної енергії до лікарні, була оголошена переговорна процедура (скорочена) з постачальником електричної енергії. Договір по цій процедурі може бути укладений 29.10.2019. Отже і розірвання договору повинно бути не раніше 29.10.2019. Зобов'язуємось вчасно оприлюднити додаткову угоду про розірвання договору.

2019-10-28 15:48:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42082379
Переможець 895 560,92
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 10:30
Доп.угода на розірвання договору від 29.10.19.pdf укладений
29 жовтня 2019 10:26
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 15:25
ДОГ 104.07.2019 ТОВ Дніпровські Енергет посл.pdf укладений
27 вересня 2019 15:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 430 389,34
UAH (в тому числі ПДВ 71 731,56 UAH)
Причини розірвання договору: В зв'язку з неможливістю усунення порушень згідно п.1 ст.31 Закону про закупівлі