Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26137707 |
Місцезнаходження: | 51208, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Радянська, 238 |
Контактна особа: |
Наталя Гулак +380965735531 ncrlplan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
27 вересня 2019 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-09-000021 ● c2729b3bebc54df39d236c0883ec849f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2019 17:07 |
08.10.2019 № 176
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.10.2019 № 176
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
22 UA-2019-09-27-001729-b 27.09.2019 Комунальний заклад «Новомосковська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради (26137707)
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-09 17:15:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 09310000-5 – Електрична енергія (оголошення за номером ID: UA-2019-09-27-001729-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Відповідно до частини 1 статті 2 Закону про закупівлі цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Частиною 7 статті 2 цього Закону визначено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі електричної енергії очікуваною вартістю 895 560,92 грн уникнув проведення закупівлі за однією з процедур, визначених у статті 12 цього Закону.
Чому Замовником проведено закупівлю без проведення процедур, визначених цим Законом?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-16 18:16:37
Пояснення щодо порушення
Тендерний комітет комунального закладу «Новомосковська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради» надає відповідь про виявлення порушення Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) при моніторингу закупівлі UA-2019-09-27-001729-b 09.10.2019р. 09310000-5 – Електрична енергія, що дійсно при проведенні електронної закупівлі нами була допущенна помилка під час проведення процедури закупівлі електричної енергії вартістю 895 560,92 грн.
Також пояснюємо, що враховуючи нагальну потребу у здійснені закупівлі електричної енергії ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія, в зв’язку з виникненням проблем технічного характеру, а саме заборгованості за надані послуги перед постачальником універсальних послуг ТОВ «Дніпровські Енергетичні послуги», з яким був укладений договір на початку року (діяв з січня по квітень 2019 року) та який продовжував постачати електроенергію під час здійснення відкритих торгів (закупівлі UA-2019-04-26-001828-a та UA-2019-05-31-001627-b на очікувану вартість 1301836,00 грн.), які визнані такими, що не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників (закупівля від 26.04.2019) та невідповідності вимогам Закону України «Про національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та пп. 5 п.1 постанови національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 26.02.2015 №220 « Про встановлення тарифів на електроенергію, що відпускається населенню» (закупівля від 31.05.2019). Заборгованість, яка виникла, загрожувала відключенню лікарні від системи енергозабезпечення, що становить безпосередню загрозу здоров’ю та життю хворих та виведенню з ладу дорогого устаткування. Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням» замовником була застосована переговорна процедура з постачальником універсальних послуг ТОВ «Дніпропетровські енергетичні послуги» на суму 895560,92 грн. з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Не оприлюднення відповідної закупівлі сталося з вини секретаря тендерного комітету. Помилку було виявлено 27.09.2019, тому було оприлюднено тільки звіт про укладений договір, що й призвело до порушення даної закупівлі. Адміністрація закладу розглянула на нараді питання щодо порушення в оприлюдненні даної закупівлі. Працівника, який допустив порушення звільнено.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В зв'язку з тим, що розірвання договору про закупівлю електричної енергії повинно бути одночасно з укладанням нового договору для забезпечення безперервного постачання електричної енергії до лікарні, була оголошена переговорна процедура (скорочена) з постачальником електричної енергії. Договір по цій процедурі може бути укладений 29.10.2019. Отже і розірвання договору повинно бути не раніше 29.10.2019. Зобов'язуємось вчасно оприлюднити додаткову угоду про розірвання договору.
2019-10-28 15:48:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану))
Ризики, що спрацювали
RISK1-10_1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #42082379 |
Переможець |
895 560,92
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2019 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 10:30
|
Доп.угода на розірвання договору від 29.10.19.pdf | укладений |
29 жовтня 2019 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2019 15:25
|
ДОГ 104.07.2019 ТОВ Дніпровські Енергет посл.pdf | укладений |
27 вересня 2019 15:24
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 липня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
430 389,34
UAH (в тому числі ПДВ 71 731,56 UAH)
|
Причини розірвання договору: | В зв'язку з неможливістю усунення порушень згідно п.1 ст.31 Закону про закупівлі |