Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-09-27-001718-b 5e7a93ce4a9b46cea3fc46f401c894cc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бажак

+380687495659 crb.arciz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Арцизька центральна районна лікарня" Арцизької районної ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 01998638
Вебсайт: http://dz.prom.ua
Місцезнаходження: 68404, Україна , Одеська обл., м. Арциз,, вул. Добровольського, буд. 5
Контактна особа: Ольга Бажак
+380687495659
crb.arciz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
В серпні місяці 2019 року тендерним комітетом КНП «Арцизька ЦРЛ» було оголошено про проведення процедури закупівлі (відкриті торги) на комп’ютерне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 . Оголошення розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «Prozorro», закупівля під номером UA-2019-08-16-001876-a . Одночасно, із зазначеним вище оголошенням, Замовником було опубліковано тендерну документацію. Розкриття тендерних пропозицій та аукціон не відбувся. Причина – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Тендерним комітетом КНП «Арцизька ЦРЛ» було повторно оголошено про проведення процедури закупівлі (відкриті торги) на комп’ютерне обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 . Оголошення розміщене на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «Prozorro», закупівля під номером UA- UA-2019-09-02-001542-a. Одночасно, із зазначеним вище оголошенням, Замовником було опубліковано тендерну документацію. Розкриття тендерних пропозицій та аукціон не відбувся. Причина – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2019 15:23
Оскарження наміру укласти договір: 08 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплект
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, м.Арциз, вул. Добровольського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2019  —  16 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

27 вересня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАКОМ"
#40484701
Переможець 294 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 15:23

Документи

27 вересня 2019 15:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 15:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАКОМ"
#40484701
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2019 15:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 13:50
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 10:29
ДОГОВІР 212 від 08.10.2019 року.pdf укладений
08 жовтня 2019 10:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 294 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 000,00 UAH)